فروش پکیج 8 کانال دوربین مداربسته وایرلس

آغاز فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس به صورت کامل همراه با گارانتی معتبر و تمامی لوازم جانبی مورد نیاز توسط بازرگانی تکنو دوربین بانه آغاز شد. پکیج دوربین مداربسته 8 عددی وای فای دار را می توانید در هر مکانی نصب و راه اندازی کنید تا پس از اتصال به اینترنت بلافاصله مکان مد نظر را کنترل و شنود کنید. با ما باشید تا با این پکیج ۸ تایی بیسیم بیشتر آشنا شوید:

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس

پکیج 8 تایی دوربین مداربسته بیسیم

پکیج 8 کانال دوربین مداربسته وایرلس، شامل لوازم مورد نیاز و هشت دوربین مداربسته بی سیم 1080p است که به راحتی به دستگاه ضبط ویدیوی دیجیتال هشت کانال ان وی آر متصل می شوند تا بتوانید در کمترین زمان سیستم امنیتی خانه خود را فعال و حتی از راه دور آن جا را مشاهده کنید.

با این پک هشت عددی دردسر کابل کشی را فراموش کنید، چراکه همه ی این سیستم های دوربین مداربسته بی سیم هستند و نصب ساده ای دارند‌. همچنین به شما فیلم های فول اچ دی عالی و واضح را در روز و شب ارائه می دهد.

با دوربین های مداربسته فاقد سیم داخل این پکیج می توانید هشت طرف گوشه و کنار محیط های بزرگ و وسیع خود مانند منازل، ویلاها، ساختمان های نیمه تمام، فروشگاه های زنجیره ای، بیمارستان ها، کارخانه ها و غیره را تحت نظارت خود قرار دهید. دوربین های مداربسته داخل این پکیج 8 کانال می توانند با سرعت بالا فیلم ضبط کنند. این بدان معنی است که شما لحظه ای را از دست نخواهید داد.

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس

پک دوربین مداربسته 8 عددی بی سیم

با استفاده از قابلیت اتصال به وای فای دوربین های مداربسته بیسیم، به وسیله دستگاه ضبط می توانید به سرعت و به آسانی محیط خود را از راه دور از تلفن هوشمند یا کامپیوتر خود کنترل و مشاهده کنید.

میکروفون داخلی دوربین های داخل این پک کامل و بی نقص به شما در صورت بروز هرگونه نفوذ به ارائه اطلاعات اضافی (مانند صدا) کمک می کند. به عبارتی دیگر با فراهم کردن شنود محیط می تواند پوشش نظارت شما را فراتر از میدان دید واقعی دوربین قرار دهد. به این معنی است که حتی اگر افراد خارج از محوطه دوربین باشند، میکروفون می تواند به شما در تفسیر واقعی حوادث کمک کند.

اقلام دیگر داخل این پکیج ۸ کاناله علاوه بر 8 عدد دوربین مداربسته بیسیم ( در هر مدل دلخواه ) و دستگاه ضبط کننده دیجیتال NVR هشت کاناله، دارای ۸ عدد آداپتور، موس، هارد، کابل HDMI و غیره می باشد که دست در دست هم داده اند تا بهترین نظارت را از محیط های مختلف برای کاربران ارائه دهند.

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس

کاربران می توانند جهت سفارش مقرون به صرفه انواع پکج های دوربین مداربسته اعم از پکیج دوربین مداربسته وایرلس دو مگاپیکسل 4 کانال دوربین مداربسته، پکیج 8 کانال، پکیج 19 کانال و غیره هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما