فروش دوربین مداربسته کوچک بیسیم SQT

فروش دوربین مداربسته کوچک بیسیم SQT با کمترین قیمت به صورت عمده و خرده تنها از طریق نمایندگی های تکنودوربین انجام می گردد. این دوربین از مدل های مخفی وایرلس است و دارای سنسور حساس به حرکت جهت صرفه جویی در مصرف حافظه و باطری را دارد. با ما باشید تا با این دوربین بیسیم مخفی شارژی SQT بیشتر آشنا شوید:

فروش دوربین مداربسته کوچک بیسیم

دوربین مخفی مغناطیسی وایرلس SQT

دوربین مداربسته کوچک بیسیم SQT از مدل های جیبی قابل حمل به اندازه شصت انگشتان دست می باشد. که کاملاً به عنوان یک دوربین مخفی برای امنیت خانه یا دوربین پرستار بچه/ دوربین پلیس/ دوربین مخفی برای کارکنان شرکت خود/ دوربین ورزشکاران/ دوربین حیوان خانگی و غیره استفاده می شود تا عکس ها و فیلم ها را بدون اطلاع قبلی درمحیط ضبط کنید.

این مدل دوربین شارژی کوچک ساختاری دارد که می توان آن را داخل پیراهن یا شلوار، کلاه و حتی کمربند متصل کرد. و از وضوح لنز ۲ مگاپیکسلی آن به مشاهده تصاویر باکیفیت در محیط بپردازید.

دوربین مخفی وایرلس مغناطیسی کوچک دارای قابلیت متصل شدن به شبکه وای فای است که با استفاده از اپلیکیشن گوشی های هوشمند مخصوص آن در زمان واقعی می توانید هر گوشه ای را از مکان مد نظر که می خواهید به صورت زنده مشاهده کنید. ازهمین رو دارای ویژگی های بسیار خوبی و عملکرد آن بسیار عالی است.

فروش دوربین مداربسته کوچک بیسیم

دوربین مداربسته وایرلس جاسوسی میکروفون دار

این دوربین علاوه بر اینکه می تواند در محیط داخلی مورد استفاده قرار بگیرد، از قابلیت استفاده از آن به عنوان دوربین اتومبیل نیز برخوردار است. به همین دلیل می توانید با همراه خود داشتن در هرموقعیتی حتی در تعطیلات، خاطره انگیزترین لحظات را ثبت کنید و آنها را با عزیزان خود به اشتراک بگذارید. میکروفون مجهز شده در این دوربین مداربسته کوچک بیسیم SQT فیلم ها را همراه ضبط صدای محیط برای شما به ارمغان می آورد‌. قابل ذکر است همه ی این فیلم های صوتی در داخل کارت حافظه آن ذخیره می شود تا بعدها به آسانی به آن دسترسی داشته باشید.

به علاوه هر بار که دوربین مداربسته وایرلس جاسوسی میکروفون دار شما حرکتی را در مکان مورد نظر تشخیص می دهد، اعلانی دریافت می کنید و یک کلیپ ویدیویی از حرکت را مشاهده کنید تا از خالی شدن زود هنگام شارژ باتری و فضای کارت حافظه آن هم جلوگیری کند.

وضوح Full HD باکیفیت یکی از بهترین موارد در مورد این دوربین مداربسته رم خور کوچک مدل sqt است که دارای رزولوشن بالایی است و به لطف باتری با آمپر بالا  که دارای ظرفیت ضبط فیلم 180 دقیقه در 2 تا 3 ساعت است، می تواند در هر زمان ایده آل فیلم ضبط کند.

فروش دوربین مداربسته کوچک بیسیم

فروش دوربین مداربسته کوچک بیسیم

بازرگانی تکنو دوربین بانه دارای نمایندگی فروش انواع دوربین های مداربسته کوچک بیسیم با ارزان ترین قیمت می باشد. جهت انتخاب و خرید انواع دوربین مخفی با نازلترین قیمت هم اکنون با شماره های درج شده در فروشگاه آنلاین منصوری بانه تماس حاصل فرمایید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما