فروش دوربین مدار بسته سقفی دو مگاپیکسل ارزان

فروش دوربین مدار بسته سقفی دو مگاپیکسل ارزان به صورت عمده و تکی از طریق نمایندگی های تکنو دوربین در کل کشور انجام می گردد. دوربین های مداربسته دام که مختص اماکن مسقف و داخلی می باشد در مدل های متفاوتی موجود است که هر کدام با توجه به قابلیت های خود دارای قیمتی متفاوتند. در ادامه به معرفی یکی از دوربین های dome با کیفیت خواهیم پرداخت:

فروش دوربین مدار بسته سقفی

دوربین مداربسته دام وریفوکال ahd

دوربین مداربسته دام وریفوکال ahd برند Sony 232، به دلیل محفظه دایره ای و گنبدی که دارد به راحتی قابل تشخیص است. این مدل دارای عملکرد بسیار عالی و باکیفیت است و می تواند در دو محیط داخلی و خارجی مورد استفاده قرار گیرد. چراکه تقریباً در هر مورد استفاده ای پوشش بی نظیری از نظر زاویه دید را ارائه می دهد. این دوربین مداربسته دام فول اچ دی دارای یک کیس بزرگ از جنس فلز است و یک پایه فلزی محکم برای محافظت از آن در برابر ضربه و دستکاری دارد. در نتیجه این مدل دوربین را به یک راه حل ایده آل برای نظارت قابل اعتماد در هر شرایط نامساعدی تبدیل می کند.

فروش دوربین مدار بسته سقفی

دوربین سقفی dome فول اچ دی

دوربین مداربسته دام ۲ مگاپیکسل ahd دارای لنز وریفوکال بوده که فاصله کانونی متغیری را ایجاد می کند، به گونه ای که به کاربران امکان می دهد تا لنز دوربین را با انعطاف بالا تا فاصله دلخواه تنظیم کنند. دوربین مداربسته dome با کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل معمولاً در داخل منزل یا در مناطقی که به وضوح بالا و جزئیات دقیق نیاز دارند استفاده می شوند.

عملکرد های بی نظیر این دوربین در نور کم را برای حداکثر دامنه 30 متر یا بیشتر، برای استفاده در محیط داخلی و فضای باز امکان پذیر می کند.دوربین مداربسته دام ۲ مگاپیکسل سقفی از مدل های ahd است که به دستگاه ضبط کننده پیش فرض DVR متکی است. به گونه ای که فیلم های ویدئویی را از طریق کابل های کواکسیال به ضبط کننده منتقل می کند.

فروش دوربین مدار بسته سقفی

فروش دوربین مدار بسته سقفی

فروشگاه دوربین مداربسته منصوری وارد کننده و پخش کننده دوربین های دام سقفی در انواع آنالوگ، دوربین مداربسته سقفی تحت شبکه، ahd و غیره می باشد. جهت سفارش دوربین مدار بسته سقفی دو مگاپیکسل ارزان همین الان با شماره های درج شده در فروشگاه اینترنتی منصوری بانه ارتباط برقرار کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما