خرید دوربین مداربسته شارژی با قیمت مناسب

با خرید دوربین مداربسته شارژی دیگر نیازی به برق ندارید. دوربین مداربسته قابل شارژ با اندازه بسیار ریزی که دارد از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد و امنیت کاربران خود را تضمین می کند. همچنین از قابلیت های متعدد دیگر از جمله رم خور، قابل حمل بوده، اتصال به WiFi، توانایی فیلم برداری و دید در شب و غیره برخوردار می باشد.

در زیر به شرح سه نمونه از پرطرفدارترین دوربین های باطری خور می پردازیم:

خرید دوربین مداربسته شارژی

دوربین مخفی جیبی وایرلسQ7

یکی از ریزترین دوربین های موجود در بازار، دوربین مخفی یبی q7 می باشد که می توانید به راحتی هرکجا که خواستید با خود حمل کنید و‌ دارای باتری لیتیوم پلیمر می باشد که شارژ خود را تا ۹۰ دقیقه هنگام فیلمبرداری نگه می دارد. همچنین از وضوح تصویر FullHD بهره می برد که تصاویر واضح را همراه با صدای محیط ضبط می کند و در کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت ذخیره خواهد کرد. قابلیت دید در شب از دیگر ویژگی های مهم این دوربین ریز وایرلس کیو هفت می باشد که با استفاده از ۵ عدد ال ای دی مادون قرمز حتی در تاریکی شب، دید واضحی را به ثبت می رساند. از دیگر امکانات پیشرفته این دوربین مخفی کیوهفت، قابلیت متصل شدن به وای فای، میکروفون داخلی و غیره است.

خرید دوربین مداربسته شارژی

دوربین مداربسته ریز شارژی SQ11

دوربین جاسوسی ارزان q11 از طراحی کوچکی بهره می برد که به راحتی می توانید با خود آن را جا به جا کنید از همین رو با استتار کردن آن می توانید از محیط خود به خوبی مراقبت کنید. این دوربین شارژی ریز کیو 11 قابلیت متصل شدن به وای فای یا مودم را نیز دارد که اگر خارج از محیط خانه یا دفتر کار خود باشید می توانید فیلمبرداری با وضوح تصویر ۲ مگاپیکسلی و شنود صدای اطراف را به صورت زنده در تلفن اندروید یا لپ تاپ خود مشاهده کنید تا قبل از پیش آمدن حوادث ناگوار از آن جلوگیری کنید. این دوربین مداربسته قابل حمل SQ11 دارای قابلیت های دید در شب تا فاصله ۱۰ متری، انتقال تصاویر آنلاین به تلفن همراه، پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت ۶۴ گیکابایت و غیره است.

خرید دوربین مداربسته شارژی

دوربین مخفی بیسیم فلتی قابل شارژ

دوربین فلتی که کوچکترین دوربین مخفی بی سیم به حساب می آید. به صورت کارت حافظه دار با طراحی بسیار کوچک و قابلیت متصل شدن به wifi ساخته شده است. که توانایی عکس گرفتن، فیلمبرداری، استراق سمع محیط تحت نظارت شما دارد همچنین دوام باتری داخلی آن تا حدود سه ساعت می باشد اما در صورت متصل شدن به پاور بانک تا ۳ روز به صورت بی وقفه فیلمبرداری می‌ کند.

وضوح تصویر این دوربین مداربسته فلتی 2 مگاپیکسل است که واضح ترین و شفاف ترین تصاویر را برای شما ثبت خواهد کرد. یکی از قابلیت های کاربردی این دوربین ریز فلتی سنسور تشخیص حرکت است که با شناسایی جسم در حال حرکت، لنز داخل دوربین فعال می شود و مسیر شی را دنبال می کند و به طور خودکار ضبط می کند در نتیجه توسط سنسور های تشخیص حرکت از فیلمبرداری اضافی جلوگیری خواهد شد.

خرید دوربین مداربسته شارژی

خرید دوربین مداربسته شارژی

دوربین های مداربسته باتری خور، که قابلیت ضبط و فیلمبرداری را با استفاده از باطری داخلی دارند، از دسته محبوب ترین دوربین های جیبی قابل حمل هستند که با چند ساعت شارژ، قادر به ضبط فیلم چندین ساعتی می باشند. جدا از دوربین های مداربسته شارژی که در بالا ذکر شد، نمونه های دیگری نیز در فروشگاه موجود می باشد که کاربران می توانند از طریق دریافت مشاوره درست آن را خریداری کنند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما