قیمت دوربین مداربسته بولت با کیفیت بی نظیر

قیمت دوربین مداربسته بولت با کیفیت بی نظیر که انواع مختلفی از مدل و برندها را شامل می شود و برای دسترسی بهتر به مدل متناسب موقعیت و شرایط محیط نصب می توانید از طریق این یاست اقدام نمایید.
اصطلاح بولت به شکل ظاهری که استوانه ای یا لوله مانند می باشد اشاره می کند و عموما جنس بدنه فلزی و ضد ضربه می باشد و استفاده از ان ها برای فضاهای بیرونی کاربرد دارند و در مقابل شرایط آب و هوایی سخت و مقاوم می باشند.

انواع دوربین مداربسته بولت از لحاظ لنز

  1. لنز ثابت
  2. لنز متغیر یا وریفوکال
  3. لنز موتورایز یا اتومات

دوربین مداربسته بولت لنز متغیر یا وریفوکال دوربین-مدار-بسته-بولت موتورایز یا اتومات

تفاوت دوربین های دام و بولت

  • روش نصب: نصب دوربین های بولت بواسطه پایه که دارند آسان تر از دوربین های دام می باشد و به راحتی به دیوار یا سقف نصب می شوند و به راحتی بتوانید آن را به هر طرفی که می خواهید بچرخانید.
  • مکان قرار گرفتن: دوربین های بولت بیشتر در محیط های بیرونی کاربرد دارد ولی دام بواسطه شکل زیبا و ظریفی که دارد در فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • نورپردازی یا قابلیت دید در شب
  • پوشیده یا آشکار بودن: دوربین های بولت آشکار و قابل رویت هستند ولی دوربین های دام کوچک و از دید پنهان می باشند.
  • بادوام و مقاوم

تفاوت دوربین های دام و بولت

مطالب گفته شده می تواند شما را به امر انتخاب دوربین مداربسته متناسب با شرایط و موقعیت محیط نصب خود کمک نماید و بتوانید امنیت مکان را با کیفیت بی نظیر مدل های دوربین های مداربسته بولت که جزو پرفروش ترین و پرکاربرد ترین سیستم های نظارتی به حساب می آیند دوچندان کنید و آن ها را با قیمت مناسب از طریق این شرکت سفارش دهید.

منبع: marketcctv.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما