فروش دزدگیر gmk 650

فروش دزدگیر gmk 650 با بهترین قیمت توسط بازرگانی تکنو دوربین بانه. یک سیستم دزدگیر gmk 650 اماکن ارزانترین و کارآمدترین راه برای محافظت از خانه و دارایی شما خواهد بود. که آرامش و آسودگی خاطر را هنگام غائب بودن در محیط برای شما فراهم می کند و نگرانی بیهوده از بابت دزدی و کلاه برداری های افراد متخلف را می کاهد. این محصول از سیستم های اعلان سرقت خط ثابت است که هشدار های خود را در عرض چند ثانیه برای مالکان ارسال می کند. با ما باشید تا با جزئیات بیشتر امکانات مدرن سیستم مرکزی جی ام کا مدل 650 بیشتر آشنا شوید:

فروش دزدگیر gmk 650

دزدگیر اماکن خط ثابت gmk 650

همه ی ما به طور غریزی نیاز به مراقبت از املاک شخصی یا دفاتر و انبار های خود هستیم. همچنین به دلیل اینکه امروزه سود جویی های سرقت و دزدی روز به روز در حال افزایش است نیاز به نصب دزدگیر مناسب در محیط به یک امر اجباری و قابل اطمینان تبدیل شده است. در این راستا پیشنهاد ویژه و در عین حال پر طرفدار ما، دزدگیر gmk 650 می باشد.

جی ام کا یکی از کمپانی های مطرح در زمینه ساخت و توسعه سیستم های الکتریکی و هشدار سرقت است. این برند معروف تنها مارکی است که محصولات خود را به بیمه نامه دزدی تا سقف ۲ میلیارد ریال مجهز است. این دزدگیر gmk مدل 650،‌ نه تنها دارای قابلیت متصل شدن به خط تلفن ثابت است، بلکه قابلیت ست شدن با تلفن کننده سیم کارت را نیز دارد. و با نصب هر نوع سیمکارت بر روی آن، می توانید از قابلیت های ویژه آن بهره مند شوید. این قابلیت ها امکان برقراری تماس صوتی یا ارسال پیام کوتاه را برای شماره های از پیش تعیین شده در حین احساس نفوذ و سرقت فراهم می کند.

ریموت کنترل از راه دور این سیستم اعلان سرقت دارای برد بالا و طولانی است که بسیار کاربردی می باشد. همچنین علاوه بر این این دزدگیر جی ام کا دارای قابلیت خاموش و روشن کردن از راه دور از طریق پیام کوتاه می باشد که در مواقع فراموشی‌جهت فعال کردن آن گزینه ای کاربردی است. ضبط صدای محیط مورد نظر از طریق تلفن از دیگر آپشن های ویژه این سیستم ضد سرقت جی ام کا مدل 650 می باشد.

فروش دزدگیر gmk 650

سیستم اعلام سرقت جی ام کا مدل 650

وجود یک سیستم اعلام سرقت جی ام کا مدل 650 بهترین نوع دزدگیر منزل بوده که، در خانه بسیاری از مرتکبان را از انجام اقدامات مجرمانه منصرف می کند. چراکه با بلندگوی و آژیر خطر قدرتمندی که دارد نقش بازدارندگی مؤثری دارد. در نتیجه ارتکاب جرم و جنایت را کاهش می دهد‌. همچنین با قابلیت ارسال هشدار در اسرع وقت شانس گرفتار شدن متخلفین را توسط صاحب خانه یا پلیس در عمل را افزایش دهند.

با این دزدگیر منازل، اگر شخصی بدون اجازه به خانه یا اماکن دیگر بیاید، از طریق خط تلفن یا سیمکارت داخلی خود می تواند پیام های خود را به تلفن همراه یا کی پد ارسال می کند. با قطع ناگهانی یا عمدی برق در محیط، دزدگیر gmk 650 قادر به اطلاع رسانی کاربران خود می باشد.

فروش دزدگیر gmk 650

سیستم اعلام سرقت جی ام کا مدل ۶۵۰

از ارزشمندی های این سیستم مرکزی جی ام کا مدل ۶۵۰، مجهز بودن به سیستم حفاظت SP است. این ویژگی، کاهش خطر قطع سیم بلندگو را فراهم می کند و در این صورت هم می تواند سریعاً کاربران خود را باخبر کند. این سیستم از ۴ زون بیسیم و ۸ زون سیمی پشتیبانی می کند که سطح امنیت همه جانبه را در محیط به طرز شگفت انگیزی افزایش می دهد.

گفتنی است شما می توانید از طریق این سنسور های هوشمند از راه دور به فعال یا غیر فعال کردن یک وسیله برقی اقدام کنید. همچنین زون ۲۴ ساعته این دزدگیر، این امکان را فراهم می کند تا خاموش و روشن کردن خودکار سیستم را به صورت دلخواه در هر زمانی که بخواهید، تنظیم کنید.

از دیگر امکانات سیستم اعلام سرقت جی ام کا مدل ۶۵۰، عبارتند از: قابلیت ضبط دو پیام جداگانه هنگام دزدی و سرقت، قابلیت پشتیبانی از هر نوع خط تلفن ثابت با صرفه حویی در ولتاژ برق، اعلان فشار در صورت زون فشار پدال، قابلیت ذخیره ده عدد شماره تلفن مختلف جهت تماس با آن هنگام دزدی، هشدار از‌ کار افتادن بلندگو یا خط تلفن و غیره.

دزدگیر gmk 650 برای همه ی اماکن مختلف از جمله منازل، دفاتر کار، جواهر فروشی، پارکینگ، انبار، بانک و غیره مناسب می باشد.

فروش دزدگیر gmk 650

فروش دزدگیر gmk 650

انواع دزدگیر خانه برند جی ام کا را می توانید با قیمتی شگفت انگیز از شرکت بازرگانی تکنو دوربین بانه تهیه کنید. یکی از پر فروش ترین سیستم های اعلام سرقت که مناسب منازل مسکونی می باشد، دزدگیر gmk650 است که دارای تلفن کننده ثابت بوده و به راحتی قابل نصب است. این سیستم ضد سرقت بسیار قوی بوده و با قیمتی ارزان در مرکز فروش منصوری به فروش می رسد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما