مرکز فروش دوربین مداربسته کوچک بیسیم

مرکز فروش دوربین مداربسته کوچک بیسیم آماده ارائه انواع دوربین های مداربسته وایرلس مخفی به قیمت واردات می باشد. در‌ نمایندگی های تکنودوربین مجموعه ی گسترده ای از دوربین های مداربسته باکیفیت و کاربردی در عین حال ارزان قیمت به فروش می رسند که هرکدام به نوبه خود طرفداران خاص به خود را دارند.

در این میان دوربین های مداربسته کوچک بیسیم جزء دوربین های مخفی است که برای ضبط و نظارت های پنهان و بدون اطلاع اشخاص داخل محیط استفاده می شود. گذشته از این ها دارای طراحی خیلی ریز و نامحسوسی هستند که از کلی آپشن های خاص و ویژه بهره می برند.

از این رو این دوربین های مداربسته برای نصب در محیط خانه و محیط های کار و سایر اماکن مختلف دیگر ایده آل می باشند. جهت آشنایی بیشتر با دوربین های مداربسته بسیار کوچک شارژی همراه ما باشید:

مرکز فروش دوربین مداربسته کوچک بیسیم

دوربین های مداربسته مخفی بدون سیم

دوربین های مداربسته کوچک بیسیم تنها دوربین هایی هستند که به راحتی داخل اشیاء و لوازم خانگی در محیط مورد نظر پنهان و با عملکرد بی سرو صدا شروع به گرفتن رویدادها به صورت مخفی می کنند. این دوربین ها را می توانید به آسانی از طریق پد چسپنده بر روی هر سطوحی اعم از درب، پنجره، قفسه کتاب، دودکش بخاری، جعبه دستمال کاغدی، زیر میز و غیره تعبیه و ‌یا جاسازی کنید. از این رو با این اوصاف، متخلفین هیچوقت متوجه نمی شوند که از طریق این دوربین ها تحت کنترل و نظارت قرار دارند.

از طریق این دوربین ها می توانید مدارک رسمی و مهمی را جمع آوری کرده و یا اینکه در حل بسیاری از مشکل ها کمک حال شما باشد.

همه ی انواع دوربین های مداربسته مخفی شارژی از مدل های تحت شبکه می باشند. به این معنی قادر به انتقال تصاویر گرفته شده به صورت زنده‌از محل مربوطه برای کاربران خود از راه دور ‌می باشد. به گونه ای که حتی می توانید تصاویر دریافت شده را ذخیره کنید. به علاوه این تصاویر و فیلم های گرفته شده را می توانید در هرکجای دنیا که باشید از طریق گوشی های هوشمند اندروید و آیفون و همچنین کامپیوتر شخصی خود تماشا کنید.

مرکز فروش دوربین مداربسته کوچک بیسیم

دوربین های بی سیم ریز در چه جاهایی نصب می شوند؟

این دوربین ها نصب و راه اندازی آسانی دارند و برای همه ی اماکن اعم از منازل، اتاق کار، اتاق بچه، اتاق افراد مسن، داخل گاوصندوق و غیره ایده آل می باشند. مدل دوربین های مداربسته وایرلس ریز جاسوسی وای فای دارای کیفیت های تصویر فوق العاده بالا می باشند. به این صورت که بسته به مدل های متعدد به رزولوشن های عالی فول اچ دی، ۴ مگاپیکسل، ۵ مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل و ۱۰ مگاپیکسل مجهز می باشند. در نتیجه می توانید تصاویر واضح با نمایش نوشته های متنی و پلاک های وسایل نقلیه دریافت کنید.

این دوربین های مخفی از مدل های قابل حمل و بدون سیم هستند. از این رو محدودیت مکانی برای نصب ندارد. در نتیجه به راحتی می توانید با خود به همه جا همراه داشته باشید. با این ویژگی مدل مناسبی برای اشخاص با شغل های حساس مانند قضات، وکلا، بازرس، پلیس و غیره می باشد.

به علاوه این محصولات به وسیله باتری از جنس لیتیوم یونی کار می کنند که بعد از هربار شارژ شدن می توانند تا مدت زمان ۹۰ دقیقه مداوم فیلمبرداری‌ کنند. این باتری ها دارای عمر طولانی مدت هستند که از طریق پورت USB شارژ می شوند.

مرکز فروش دوربین مداربسته کوچک بیسیم

دوربین های مخفی وایرلس حساس به حرکت

گاهی اوقات مجبور می شوید زمان زیادی را صرف تماشا کردن محیط مجهز شده به دوربین ها جهت نظارت بر اموال خود کنید. در این راستا دوریین های مداربسته بدون سیم کوچک شارژی به قابلیت منحصر بفرد تشخیص حرکت مجهز است تا تنها در هنگام ورود افراد غیر مجاز به محیط ضبط را آغاز کند. در نتیجه زمان زیادی را بیهوده تلف نخواهید کرد. از طرف دیگر هم می توانید فضای کارت حافظه و شارژ باتری دوربین را برای فیلم های مهمتر استفاده کنید.

برای اینکه از صداهای اتفاقات رخ داده محیط مطلع شوید، دوربین های مداربسته مخفی بی سیم وای فای دارای میکروفون داخلی هستند. همچنین به وسیله ال ای دی های مادون قرمز مجهز شده در اکثر این دوربین ها می توانید ویدیو های شفاف را در نبودن نور کافی و دل شب دریافت کنید.

انواع دوربین های مداربسته ریز جاسوسی

  • دوربین مداربسته بدون سیم رم خور کیوهفت
  • دوربین مداربسته مخفی sq11
  • دوربین مداربسته جاسوسی رم خور q12
  • دوربین مداربسته تحت شبکه sq13 رم خور
  • دوربین مداربسته شارژی فاقد سیم فلتی
  • خودکار دوربین دار
  • دوربین مخفی شارژی رم خور SQT
  • دوربین جاسوسی وای فای دار SQ9
  • دوربین کوچک شارژی مخفی A9

مرکز فروش دوربین مداربسته کوچک بیسیم

مرکز فروش دوربین مداربسته کوچک بیسیم

اگر به دنبال مرکز فروش معتبر برای خرید دوربین مداربسته کوچک بیسیم هستید، حتما سری به فروشگاه تکنو دوربین بانه بزنید. این فروشگاه وارد کننده انواع دوربین های ریز جاسوسی در انواع مدل های متفاوت می باشد که آنها را به صورت عمده و خرده در بازار عرضه خواهد کرد. جهت ثبت سفارش و خرید این محصولات با شماره های درج شده تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما