فروشگاه دوربین مدار بسته بیسیم با بهترین قیمت

فروشگاه دوربین مدار بسته بیسیم عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته وایرلس با بهترین قیمت می باشد. انواع مختلفی از دوربین های مداربسته بیسیم IP در بازار موجود است که ویژگی های بسیار کاربردی را ارائه می دهد که ممکن است برای همگان در اکثریت مواقع مفید باشد. در مقایسه با دوربین HD آنالوگ این دوربین های IP پیشرفته تر هستند و کیفیت تصویر بالاتری را ارائه می دهند. این محصولات طرفداران بیشتری دارند. چراکه از کلی امکانات شگفت انگیز بهره می برند و همچنین دارای تنوع بسیار بالایی از لحاظ اشکال و مدل ها می باشند. در نهایت همه ی این ها منجر می شود با توجه به نیاز و محیط مورد نظر خود مدل متناسب را انتخاب کنید‌.

جهت آشنایی بیشتر با انواع این دوربین های مداربسته فاقد سیم همراه ما باشید:

فروشگاه دوربین مدار بسته بیسیم

دوربین های مداربسته بی سیم

دوربین های مداربسته بی سیم نسبت به دوربین های سیمی کمتر در خانه شما مورد دستکاری یا خراب شدن توسط متخلفین قرار می گیرند. به این معنی دیگر این امکان وجود ندارد که افراد سودجو بتوانند آن را قطع کنند. همچنین نصب آنها راحت تر و سریعتر انجام می شود. به گونه ای که دیگر سوراخ کاری از طریق دیوارها یا سقف ها برای نصب این نوع دوربین ها لازم نیست. به علاوه دوربین های بدون سیم از انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سیستم های سیمی برخوردار هستند زیرا به سیمکشی وابسته نیستند. همچنین کل سیستم حتی می تواند به مکان جدیدی منتقل شود.

در نتیجه حافظت از خانه یا هر مکان دیگر با استفاده از سیستم های دوربین های مداربسته فاقد سیم آسان تر از همیشه است. با استفاده از دوربین های بی سیم می توانید خانه خود را هنگام تعطیلات یا در محل کار خود از راه دور به صورت همیشگی کنترل کنید. به عبارتی وقتی در خانه هستید ، این سیستم ها به عنوان چشم دوم با قابلیت اطمینان بالا در اطراف اموال شما عمل می کند.

دوربین مداربسته خورشیدی وای فای

دوربین مداربسته خورشیدی وای فای نسل‌ جدید و محبوبی از دوربین های بیسیم است که مخصوصاً برای مناطقی‌ طراحی شده اند که دور از دسترس برق قرار دارند. چراکه انرژی مورد نیاز خود را از نور خورشید دریافت کرده و از طریق باتری قدرتمندی که دارد این انرژی را برای استفاده در شب یا هنگام شرایط ابری ذخیره می کند. از همین رو این مدل از دوست داران محیط زیست محصوب می شود و کاملا مقرون به صرفه می باشد.

پنل این دوربین مداربسته که در فضای باز نصب می شود کاملاً ضد آب است که مقاومت خود را در مقابل عوامل جغرافیایی از دست نمی دهد. این دوربین خورشیدی مناطق زیادی از فضای بیرونی را تحت پوشش خود قرار می دهد و با دارا بودن رزولوشن ۲ مگاپیکسل، به ثبت تصاویر فوق العاده باکیفیت در محیط مربوطه می پردازد. علاوه براین دارای قابلیت انتقال تصاویر از راه دور از طریق اتصال وای فای می باشد. از ویژگی های بی همتای این دوربین مداربسته بدون سیم پنل دار می توان قابلیت ضبط صدا و مکالمه دوطرفه، دید در شب، پشتیبانی از کارت حافظه و غیره را نام برد.

فروشگاه دوربین مدار بسته بیسیم

دوربین های مداربسته مخفی وایرلس

یکی دیگر از پرکاربردترین ها، دوربین های مداربسته مخفی وایرلس می باشد. این دوربین ها به طوری طراخی شده اند که به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی در داخل هر چیزی در محیط آن را پنهان کنند. با این حال قادر به ضبط فیلم های واضح به صورت مخفیانه می باشد. این دوربین ها دارای مزیت بارز قابل حمل بودن هستند که انرژی خود را از طریق باتری لیتیوم یونی تأمین می کنند. برای صرفه حوی در فضای باتری، این دوربین ها به قابلیت تشخیص حرکت مجهز هستند. به علاوه قادر به پخش فیلم های زنده برای کاربران خود است فارغ از اینکه در هرکجای دنیا که هستند.

برخی از این دوربین های بیسیم میکروفون داخلی در آن ها تعبیه شده اند. به این معنی که می توانید آنچه را که در محوطه دوربین اتفاق می افتد به خوبی می شنوید. درنتیجه نیازی به نصب میکروفون جداگانه نیست. زیرا میکروفن از قبل روی برد دوربین تعبیه شده است. علاوه بر این ، این سیستم قادر است صدا را به همان روشی که فیلم زنده را ضبط می کند ضبط کند. گذشته از این ها، این دوربین ها قادر به ضبط تصاویر قابل مشخص در شب و نبود نور کافی از طریق ال ای دی مادون قرمز می باشند.

فروشگاه دوربین مدار بسته بیسیم

لیست دوربین مداربسته بیسیم:

  • دوربین مداربسته بدون سیم رم خور q7
  • دوربین مداربسته مخفی sq11
  • دوربین مداربسته جاسوسی رم خور q12
  • دوربین مداربسته تحت شبکه sq13 رم خور
  • دوربین مداربسته شارژی فاقد سیم فلتی
  •  دوربین مداربسته بیسیم رم خور خودکاری
  • دوربین مخفی شارژی رم خور SQT
  • دوربین جاسوسی وای فای دار SQ9
  • دوربین مداربسته لامپی بیسیم
  • دوربین مداربسته خورشیدی
  • دوربین مداربسته چشم ماهی
  • دوربین مداربسته اسپید دام زوم کننده
  • پکیج دوربین مداربسته وایرلس

فروشگاه دوربین مدار بسته بیسیم

فروشگاه دوربین مدار بسته بیسیم

بهترین فروشگاه برای خرید دوربین مداربسته بیسیم کجاست؟ آیا می خواهید مرکز فروشی برای خرید دوربین مداربسته وایرلس پیدا کنید؟ شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین دوربین های وایرلس را با قیمتی طلائی از این فروشگاه خریداری کنید. لازم به ذکر است که برای نصب و راه اندازی این دوربین ها نیازی به سیم کشی و لوازم جانبی نیست.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما