مرکز فروش بهترین دزدگیر منزل

مرکز فروش بهترین دزدگیر منزل در بانه است. شما هر سیستم ضد سرقتی را که برای برقراری امنیت در خانه های خود تصور کنید، ما به تصویر می کشیم! نمایندگی های تکنودوربین در سراسر کشور ایران ارائه دهنده انواع سیستم های حفاظتی اماکن با بهترین برند ها است. هدف اصلی این محصولات حفظ امنیت واقعی و ایجاد آرامش کامل کاربران خود در همه جای دنیا می باشد. این دزدگیر ها مناسب تمام مکان های مختلف هستند و از کلی قابلیت های منحصر بفرد بهره می برند. همچنین دارای نصب ساده و استفاده آسانی هستند و از این رو مورد پذیرش بیشتر صاحبان مشاغل قرار گرفته اند.

ما در اینجا به بحث و بررسی دزدگیر های سیمکارتی جی ام کا و سیستم های مرکزی دوگانه کلاسیک می پردازیم که جزء پرکاربردترین محصولات در این زمینه هستند. جهت آشنایی بیشتر با بهترین دزدگیر منزل همراه ما باشید:

مرکز فروش بهترین دزدگیر منزل

دزدگیر های اماکن جی ام کا GMK و انواع آن

جی ام کا سالیان متمادی است که به طراحی و توسعه انواع دزدگیر های اماکن می پردازد. محصولات این کمپانی بسیار محبوب و معتبر هستند که دارای مدل های متعددی می باشند. یکی از پرطرفدارترین گزینه ها سیستم اعلان سرقت gmk مدل 910 است که از ویژگی های شگفت انگیزی بهره می برد. این دزدگیر متناسب مکان هایی است که دور از دسترس تلفن ثابت هستند. زیرا به دلیل داشتن سوکت مخصوص از سیمکارت های شهری و روستایی پشتیبانی می کند.

با این وجود در هنگام تشخیص علائم سرقت می تواند در کمترین زمان ممکن با کاربران خود از طریق شماره های ذخیره شده در هرکجا که باشند، ارتباط برقرار کند. این ویژگی ارتباط برقرار کردن می تواند گاه از طریق اس ام اس و یا تماس صوتی باشد. به هرحال کاربران می توانند در زمان واقعی و مناسب اقدامات امنیتی خود را اعمال کنند. از آپشن های مبتکرانه این سیستم ضد سرقت جی ام کا می توان به سیستم حفاظتی SP اشاره کرد. با این تکنولوژی می توانید از قطع شدن ناگهانی یا عمدی آژیر داخلی، آژیر خطر اضطراری و همچنین خط تلفن کننده در اسرع وقت مطلع شوید. با این وجود دیگر متخلفین راهی برای دور زدن موانع نخواهند داشت.

دزدگیر سیمکارتی gmk

دزدگیر سیمکارتی gmk برای منطقه هایی که امکان ارتباط از طریق خط تلفن وجود نداشته باشد با زون های بی سیم و سیمی با قابلیت تفکیک برای چهار محل مجزا سازگار می باشد. علاوه براین با پشتیبانی از زون ۲۴ ساعته، این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا زمان هاموش و روشن شدن خودکار آن را به دلخواه تنظیم کند. همچنین به اطلاع رسانی ورود و خروج اعضا به مکان مربوطه برای مدیر برخوردار است و مدیران می توانند نسیت به خاموش و روشن کردن سیستم از راه دور اقدام کنند.

از دیگر ویژگی های این دزدگیر منزل می توان به: صفحه نمایشگر LCD با قابلیت ضبط صدا، کنترل و مدیریت ۴ وسیله برقی از راه دور توسط تماس یا برنامه هوشمند، گزارش میزان شارژ و در صورت اتمام اعتبار آن، دارای ساعت و تاریخ دقیق و غیره. در نتیجه این دزدگیر تلفن کننده جی ام کا مدل می تواند گزینه مناسبی برای نصب در خانه ها، جواهر فروشی، فروشگاه، بانک و غیره باشد.

مرکز فروش بهترین دزدگیر منزل

دزدگیر خانه کلاسیک

برند کلاسیک بیش از ده سال است که فعالیت خود را در زمینه ساخت دزدگیر های منازل آغاز کرده است. از این رو باقدمت ترین کمپانی معتبر ایرانی وی باشد و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. سیستم های مرکزی کلاسیک مجهز به انواع سنسور های قدرتمندی است که هر نوع حرکت، ضربه و نفوذ را در محیط مربوطه در اسرع وقت تشخیص می دهد. سپس اطلاعات مربوطه را در قالب پیامک کوتاه و تماس صوتی با شماره های ذخیره شده مالکان ارسال می کند. علاوه براین موجب ایجاد صدای آژیر خطر در محیط می شوند تا یک عامل بازدارندگی مهمی برای دزد ها باشد.

دزدگیر اماکن کلاسیک با انواع چشمی بی سیم، مگنت و سنسور های مختلف و کاربردی سازگار است و به پنل متصل می شود. در نتیجه با تعبیه آن ها در هرگوشه از محیط مربوطه که احساس به امنیت بیشتری دارید، به پوشش مناطق حساس بپردازید. ریموت کنترل از راه دور این دزگیر ها بسیار برد بالا هستند به طوریکه از فاصله صد متری می توانند کاربرد داشته باشند.

در نتیجه داشتن یک سیستم اعلان سرقت کلاسیک خانه مزایای زیادی دارد. چراکه به حفظ امنیت محل مورد نظر شما کمک می کنند و همچنین به شما اجازه می دهند روی جنبه های مهم زندگی تمرکز کنید و به شما آرامش دهد. از این رو برای همه ی محیط های گوناگون اعم از دفاتر کار، ویلا ها، خانه باغ، منازل و غیره مناسب خواهد بود.

مرکز فروش بهترین دزدگیر منزل

مرکز فروش بهترین دزدگیر منزل

فروشگاه منصوری، بهترین و منصف ترین مرکز فروش دزدگیر منزل می باشد که دارای نمایندگی فروش و عرضه انواع دزدگیر اماکن با قیمتی مناسب می باشد. شما می توانید با دریافت مشاوره از کارشناسان فروش در مورد انواع دزدگیر اماکن، مناسب ترین ها را با توجه به مکان و کاربرد خود برگزینید. لازم به ذکر است که تمامی محصولات موجود در این مرکز فروش دارای گارانتی معتبر می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما