مرکز خرید دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

مرکز خرید دوربین مدار بسته دید در شب رنگی منصوری در بانه عرضه کننده انواع مختلف دوربین های مداربسته استارلایت به صورت عمده و تکی با قیمت های ارزان می باشد. این دوربین ها برای اماکن مهمی که به دید واقعی و رنگی در شب نیاز دارند، می تواند بسیار مناسب باشد. با ما باشید تا با دوربین مداربسته رنگی بیشتر آشنا شوید:

مرکز خرید دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

دوربین های مداربسته رنگی

دوربین های مداربسته دید در شب رنگی که حتی در تاریکی مطلق نیز امکان مشاهده تصاویری واضح را فراهم می کنند، دوربین های مداربسته رنگی با تنوع مدل های سیمی، بی سیم، تحت شبکه، گردان، کارت حافظه دار راه حل های منعطفی را به کاربران خود ارائه می دهد. دوربین های مداربسته استارلایت دارای سنسور های نور ستاره داخلی در لبه های بیرونی لنز دوربین هستند و به لطف اشعه مادون قرمز، قادر به بدست آوردن تصاویر واضح و رنگی حتی در نور کم و حتی در تاریکی کامل هستند.

دوربین های مداربسته دید در شب رنگی به دلیل دید عالی در تاریکی اغلب به دوربین های starlight معروف اند. این محصولات قادر به تشخیص عالی و بازیابی تصاویر چهره افراد و پلاک های وسایل نقلیه حتی در دل شب می باشند. در نتیجه کاربران از کوچک ترین جزئیات حوادث و وقایع در محیط مربوطه خود با خبر می شوند. با این حال، در مکان هایی که نور محیط وجود ندارد، دوربین امنیتی دید در شب رنگی مناسب تر است. این دوربین ها از چراغ های مخصوص LED مادون قرمز برای جمع آوری اطلاعات در تاریکی و نصف شب بهره می برد.

دوربین های مداربسته دید در شب رنگی دارای برد های طولانی مدت جهت تماشای اشیاء و اشخاص در مکان های مورد نظر می باشد. از همین رو اگر می خواهید دوربین هایی با دید در شب دوربرد داشته باشید، به فروشگاه آنلاین تکنودوربین مراجعه کنید.

مرکز خرید دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

دوربین های مداربسته استارلایت

فناوری استارلایت یکی از ویژگی هایی است که به ویژه در سیستم های دوربین مداربسته در فضای باز از نظر دید در شب ترجیح داده می شود. این نوع دوربین ها نیز در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند زیرا دارای استاندارد محافظت IP66 هستند. همچنین می توانند هزینه و سهولت استفاده و مونتاژ را فراهم کنند.

از اصلی ترین شرایط برای گرفتن عکس و فیلمبرداری در محیط از طریق دوربین ها نور کافی است. اما متأسفانه در دوربین های مداربسته معمولی اشیا و رنگ ها در محیط هایی که نور کافی ندارند قابل نمایش نیستند. اما در دوربین های starlight هنگامی که میزان نور به زیر حداقل مقدار می رسد، پرتوهای IR به اجسام جامد موجود در محدوده دوربین برخورد می کنند و به لطف چراغ های سنسور نور ستارگان روشن شده، فرایند ضبط با دید رنگی بسیار دقیق انجام می شود. از همین رو برای نصب در ویلاها، ساختمان های نیمه کاره، بانک ها، فروشگاه های زنجیره ای و غیره بسیار ایده آل می باشد.

مرکز خرید دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

مرکز خرید دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

اگر به دنبال مرکز خریدی معتبر برای خرید دوربین های مداربسته دید در شب رنگی هستید، پیشنهاد ما دیدن محصولات با کیفیت و متنوع موجود در فروشگاه منصوری بانه می باشد. شما می توانید انواع دوربین مداربسته استارلایت اسپید دام و بولت را همراه با گارانتی معتبر دو ساله خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما