قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا XVR5108HS-I3

قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا XVR5108HS-I3V در فروشگاه منصوری بسیار ارزان است. دستگاه DVR دوربین مداربسته داهوا از دسته محبوب ترین ضبط کننده های موجود در بازار است که همراه با گاررانتی توسط مرکز فروش منصوری ارائه بازار می شود. در ادامه همراه ما باشید تا به شرح و بررسی دی وی آر 8 کانال داهوا XVR5108HS-I3 بپردازیم :

قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا

دی وی آر 8 کانال داهوا XVR5108HS-I3

dahua یکی‌ از کمپانی های معتبر و‌ بزرگ ترین تولید کننده انواع دوربین مداربسته و دستگاه رکوردر DVR و NVR است که از آن به عنوان مطرح ترین سازندگان نظارت تصویری یاد می شود. این مارک شناخته شده دارای سابقه طولانی و درخشان بیش از ۱۵ سال در این زمینه است که فعالیت خود را از سال ۲۰۰۱ میلادی شروع کرده است. همچنین یکی از نمایندگی های بزرگ و پرطرفدار در ایران است که محصولات خود را با کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه روانه بازار کرده است.

دی وی آر 8 کانال داهوا XVR5108HS-I3، دستگاه ضبط کننده ویدیو دیجیتال است که پس‌ از ضبط سیگنال های انالوگ یا اچ دی، آن ها را به داده های دیجیتال تبدیل کرده تا در حافظه جانبی ذخیره یا صفحه نمایشگر مربوطه به نمایش بگذارد. البته لازم‌ به ذکر است بدانید متداول ترین حافظه ذخیره سازی در این مدل از دستگاه های رکوردر dvr، هارد دیسک اینترنال می باشد. همچنین این محصول یک مدل محبوب و کاربردی است که از عملکرد قابل اطمینانی برخوردار می باشد.

قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا

دستگاه DVR داهوا

این دستگاه DVR داهوا، دارای سازگاری با هشت عدد ورودی تصویر می باشد. همچنین یکی از مدل های همه کاره است زیرا با تمامی تکنولوژی های دوربین مداربسته اعم از AHD، TVI، CVI، IP، CVBS سازگار می باشد. از همین رو حتی می تواند به عنوان‌ یک دستگاه ضبط کننده ان وی‌ آر عمل کند چراکه از دوربین های تحت شبکه هم پشتیبانی می کند. علاوه براین ها، رزولوشن های ویدیو که با این دی وی آر همخوانی دارد، شامل 1920 × 1080، 1280 × 1024، 1280 × 720 می‌ باشد که بدون افت کیفیت و نویز فیلم‌های روان و قابل مشخصی را ضبط و ‌ذخیره می کند.

دستگاه ضبط کننده ویدیو دی وی آر 8 کانال داهوا XVR5108HS-I3، قابلیت پخش همزمان همه ی دوربین های متصل شده را بر روی مانیتور فراهم می کند تا دسترسی و کنترل مالکین بر همه ی وقایع محیط در بهترین شیوه ممکن امکان پذیر باشد. همچنین این‌ دی وی ار دارای قابلیت پشتیبانی از یک عدد هارد دیسک اینترنال تا سقف ظرفیت ۸ ترابایت است. برای همین خاطر، حجم زیادی از گرفته شده ها را برای بازیابی های بعدی ذخیره می کند. این حافظه ذخیره سازی می تواند برای ارائه مدارک و شواهد در هنگام رویداد های ناگوار گزینه مناسبی باشد.

قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا

دستگاه XVR داهوا هشت کانال

دستگاه DVR داهوا هشت کانال دارای پورت شبکه است که از دوربین های مداربسته تحت شبکه پشتیبانی می کند. از این رو با قابلیت اتصال به اینترنت، تمام ویدیو های گرفته شده را به صورت مستقیم در گوشی های هوشمند و کامپیوتر شخصی کاربران در هر کجا که باشند به اشتراک می گذارد. به گونه ای که ۸ کاربر مجاز می توانند از راه دور به این فیلم های زنده دسترسی داشته باشند.

دی وی آر 8 کانال داهوا XVR5108HS-I3، دارای فرمت های ذخیره سازی منحصر به فردH.265 Pro+ / H.265 Pro / H.265  می باشد. بنابراین تا پنج برابر قادر به فشرده سازی تصاویر ضبط شده می باشد. این ویژگی نه تنها هیچ گونه اختلالی در نویز رزولوشن تصویر ایجاد نمی کند، بلکه به صورت قابل توجهی در فضای ذخیره سازی هارد دیسک صرفه جویی می کند. علاوه براین، به ویژگی حساس با حرکت مجهز می باشد که قادر به ذخیره سازی بیشتر ویدیو ها داخل حافظه جانبی ذخیره سازی می شود.

این دستگاه ضبط کننده ویدیو DVR داهوا هشت کانال، دارای یک پورت ورودی و یک ‌پورت خروجی صدا است که امکان اتصال میکروفون و اسپیکر را فراهم می کند. همچنین به دو عدد درگاه USB و خروجی تصویر HDMI و VGA فول اچ دی مجهز می باشد. با این ویژگی های عالی، این دستگاه مدل مناسبی برای فروشگاه ها، بانک، ویلا، هتل و مناطق مسکونی و غیره می باشد.

قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا

حفظ امنیت یکی از مقوله های اصلی در محیط های زندگی و کسب و کار همه افراد می باشد. از این رو سیستم های دوربین مداربسته یکی ‌از راه حل های مؤثر و مفید برای تأمین امنیت در مقابل سرقت و سودجویی های مختلف است. این سیستم ها از انواع مختلف تجهیزات جانبی تشکیل شده است تا از رویداد های محیط فیلم برداری های کاربردی ضبط کند. بنابراین باید همه ی این لوازم کامل و بی نقص باشند. دستگاه ضبط کننده ویدیو دی وی آر یکی از قطعات اصلی دوربین های مداربسته است که در این میان نقش مهمی برعهده دارد. انواع دوربین مداربسته و دی وی آر را می‌ توانید در انواع برند ها و مدل های مختلف از طریق وب سایت ما پیدا کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما