قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن 5 مگاپیکسل

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن 5 مگاپیکسل برای اولین بار در سراسر ایران تخفیف خورد. نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن در بانه و سراسر شهر ها و استان های کشور عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته پنج مگاپیکسل چینی هایک ویژن با قیمتی ویژه می باشد. لذا اگر قصد خرید دوربین های مداربسته دام و بولت تحت شبکه و توربو اچ دی هایک ویژن را با بهترین شرایط دارید، تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید چون قراره کلی دوربین پنج مگی رو بهتون معرفی کنیم:

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن 5 مگاپیکسل

دوربین 5 مگاپیکسلی TurboHD داخلی چشم ماهی DS-2CC52H1T-FITS

دوربین مگاپیکسلی IR TurboHD داخلی ماهی ماهی هایک ویژن یک دوربین آنالوگ با لنز چشم ماهی HD-TVI است که تعدادی PTZ مجازی و نماهای پانوراما از جمله نماهای 360 درجه را برای حداکثر پوشش صحنه با پشتیبانی صوتی ارائه می کند. Up-the-Coax با استفاده از پروتکل HIKVISION-C برای کنترل آسان PTZ پشتیبانی می شود.  از امکانات دیگر این دوربین مداربسته هایک ویژن می توان به منوی OSD، قابلیت DNR(کاهنده نویز دیجیتالی)، ICR (افزایش کیفیت تصویر در شب و روز) بر روی آن اشاره نمود

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن 5 مگاپیکسل

دوربین بولت 5 مگاپیکسلی ColorVu در فضای باز ثابت DS-2CE12HFT-F

دوربین خارجی گلوله ثابت DS-2CE12HFT-Fxx ColorVu هایک ویژن دارای دیافراگم لنز ƒ/1.0 برای حداکثر قابلیت جمع آوری نور برای ارائه تصویربرداری تمام رنگی در تنظیمات بسیار تاریک است.

دوربین بولت DS-2CE12DFT-F هایک ویژن دارای بدنه پلاستیکی و کاور فلزی است و در برابر آسیب و ضربه مقاوم است. ضمن اینکه با برخوردار بودن از استاندارد IP67 و ضد رطوبت و گردوغبار بودن آن، با خیال راحت می توانید آن را در فضای باز هم نصب کنید.

دوربین 2CE12HFT-F هایک ویژن با لنز ثابت 3.6 و 6 میلی متر تولید شده است. اگر از لنز 3.6 میلی متر استفاده کنید، دوربین زاویه دیدی برابر با 83.6 درجه را پوشش می دهد. توصیه می شود اگر نیاز است که دوربین را در ارتفاع بالا نصب کنید از لنز 6 میلی متر استفاده کنید.

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن 5 مگاپیکسل

دوربین بولت 5 مگاپیکسلی در فضای باز DS-2CE17H0T-IT3F

دوربین بولت خارجی 5 مگاپیکسلی هایک ویژن DS-2CE17H0T-IT3F خروجی آنالوگ با وضوح بالا با وضوح 2560 در 1944 پیکسل را ارائه می دهد. TurboHD به این معنی است که سیگنال آنالوگ را می توان از طریق کابل کواکسیال موجود ارسال کرد و نیازی به اجرای کابل های جدید برای ویدیو با کیفیت بالا را از بین می برد.

فاصله کانونی لنز دوربین مدل (DS-2CE17H0T-IT3F (3.6 میلیمتر میباشد که زاویه دید برابر با 85 درجه را تشکیل میدهد.
که نقطه کور تصویر را به مقدار شدیدی کاهش داده و در تعداد دوربین مصرفی نیز به صرفه میباشد. دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE17H0T-IT3F برد دید در شبی برابر با 40 متر مربع را پوشش میده

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن 5 مگاپیکسل

دوربین 5 مگاپیکسلی فضای باز DS-2CE56H0T-IT3ZF

دوربین پنج مگاپیکسلی برجک خارجی Hikvision DS-2CE56H0T-IT3ZF خروجی آنالوگ با وضوح بالا را ارائه می دهد. TurboHD به این معنی است که سیگنال آنالوگ را می توان از طریق کابل کواکسیال موجود ارسال کرد و نیازی به اجرای کابل های جدید برای ویدیو با کیفیت بالا را از بین می برد. به دلیل پشتیبانی از استاندارد IP67 و IK10 دارای بدنه ضد آب بوده و در نتیجه برای محیط های خارجی نیز کاربرد دارد.

مجهز به تکنولوژی EXIR با برد 40 متر است، در این فناوری اشعه مادون قرمز تولید شده توسط LED های دوربین دارای برد بیشتری نسبت به فناوری IR بوده و تصویر با نویز کمتری ارائه و از تمرکز نور در مرکز آن نیز جلوگیری می شود.

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن 5 مگاپیکسل

مزایای استفاده از دوربین های مداربسته رنگی هایک ویژن

با فناوری جدید ColorVu، دوربین‌های Turbo HD ColorVu تصاویر واضحی را با وضوح 0.0005 لوکس ارائه می‌کنند و نظارت حیاتی را در سناریوهای بسیار کم نور ارائه می‌کنند. در محیط‌هایی با نور صفر، نور تکمیلی خودکار از خود دوربین تصویربرداری را بهبود می‌بخشد. با فناوری هایک ویژن ColorVu، دوربین‌های مداربسته دید در شب رنگی اکنون می‌توانند تصویربرداری رنگی زنده شبانه‌روزی ارائه دهند.

  • اطلاعات رنگ واقعی
  • ارائه رنگ دقیق
  • عملکرد عالی در محیط های کم نور

ما در اینجا فقط به دوربین های مداربسته توربو اچ دی 5 مگی اشاره کردیم، شما می توانید بار خرید دوربین های مداربسته تحت شبکه هایک ویژن 5 مگاپیکسلی با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن 5 مگاپیکسل

دوربین های مداربسته یکی از محبوب ترین تجهیزات برای محافظت از خانه و مکان های پر اهیمت می باشد. لذا مهمترین معیار برای کاربر زمان خرید دوربین مداربسته، کیفیت دوربین می باشد. کیفیت یا وضوح دوربین های مداربسته با پیکسل اندازه گیری می شود پس هرچه کیفیت دوربین بالاتر باشد وضوح تصویر یا ویدئو بیشتر و کنترل مکان مد نظرماهرانه تر خواهد بود. برای خرید و سفارش انواع دوربین مداربسته هایک ویژن 5 مگ با ما در تماس باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما