قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی در بازرگانی تکنو دوربین بانه ارزان تر از همه جاست. دوربین مداربسته استارلایت از دسته دوربین های مادون قرمز است که به جای نمایش سیاه و سفید؛ تصاویر را به صورت رنگی ضبط و نمایش خواهد داد. دوربین مداربسته starlight دارای مدل های متفاوتی می باشد که ما در ادامه به معرفی یکی از پر فروش ترین آنها خواهیم پرداخت:

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

دوربین مداربسته بولت موتورایز ahd سوپر استارلایت

دوربین مداربسته بولت موتورایز ahd سوپر استارلایت که در تصویر زیر مشاهده می کنید، برای محیط های بیرونی متناسب است چراکه دارای بنده ای فلزی بوده و از استاندارد ip66 بهره می برد. همچنین نصب آسانی دارد و می توانید آن را در بیرون منزل، خانه باغ ها، شرکت ها، انبارها، بیمارستان، بانک ها و غیره قرار دهید. همانطور که گفته شد این دوربین مداربسته بولت سونی دید در شب رنگی ahd، از نوع starlight بوده به این معنی هنگامی که تشخیص می دهد، نور کافی در منطقه مدنظر وجود ندارد، به طور خودکار روشنایی گرم نور را با توجه به نیازهای محیط تنظیم می کند. بنابراین می تواند یک نمایشگر رنگی روشن را به صورت کامل در شب دقیقاً مانند روز نمایش دهد.

علاوه بر اثر دید در شب بسیار عالی، وقایع را با جزئیات بالا نمایش خواهد داد. دوربین مداربسته بولت ضد آب سوپر استارلایت، موتورایز بوده و تصاویر را بدون افت کیفیت بزرگنمایی خواهد کرد. شایان ذکر است کیفیت برتر تصویر 2.4 مگاپیکسل این دوربین مداربسته بولت موتورایز ahd سوپر استارلایت موجب می شود فیلم های گرفته شده از مکان مد نظر به صورت بسیار دقیق و واضح به اجرا گذاشته شود.

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

مشخصات فنی دوربین مداربسته موتورایز استارلایت بادیگارد

  • کیفیت تصویر 2.4 مگاپیکسل
  • مدل AHD
  • سنسور سونی ۳۰۷ سوپراستارلایت
  • NEXTCHIP 2441
  • 2.7-12 MOTORIZED LENS
  • برند بادیگارد
  • کیس فلزی بزرگ
  • دید در شب 70 متر سوپر استارلایت
  • ضد آب

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

دوربین مداربسته بولت starlight موتورایز ۲.۴ مگاپیکسلی AHD، از کیفیت ضبط بسیار خوبی حتی در شرایط کم نور و تاریکی شب برخوردار است که تا فاصله ۷۰ متری را نمایش خواهد داد. جدا از دوربین مداربسته رنگی نامبرده در بالا، می توانید انواع دوربین های مداربسته دید در شب رنگی استارلایت تحت شبکه و ahd را با قیمتی شگفت انگیز همراه با گارانتی از طریق هیمن سایت خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما