قیمت دزدگیر gmk 650

قیمت دزدگیر gmk 650 را به صورت ارزان را تنها از نمایندگی های انحصاری تکنودوربین دریافت کنید. دزدگیر اماکن جی ام کا غالبا مناسب خانه و مغازه ها می باشد چراکه دارای تلفن کننده ای است که با اتصال به خط تلفن ثابت وقوع سرقت را به شماره های از پیش تعیین شده اعلام میکند. بازرگانی تکنو دوربین عرضه کننده انواع دزدگیر gmk با بهترین قیمت می باشد.

با ما باشید تا با این دزدگیر جی ام کا بیشتر آشنا شوید:

قیمت دزدگیر gmk 650

دزدگیر منازل جی ام کا مدل 650

دزدگیر gmk 650 با ویژگی های محبوبی که دارد، امنیت جانی و مالی کاربران در شبانه روز از همه جوانب قرار می کند. چراکه دارای تلفن کننده خط ثابت می باشد. همچنین در صورت اقدام به سرقت در محیط مورد نظر و هشدار، واحدهای امنیتی هوشمند این سیستم مرکزی به آدرس مشخص شده هدایت می شوند و مشترکین به طور همزمان از آن مطلع می شوند تا در کمترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.

سیستم ضد سرقت جی ام کا مدل ۶۵۰ با ویژگی های مختلف برای برقراری امنیت خانه و محل کار شما بهترین انتخاب می باشد. این مدل به زون های بی سیم و با سیم مجهز است، نصب و استفاده از آن نیز بسیار آسان است و به هزینه بالایی نیاز ندارد. این مدل دزدگیر منازل به گونه ای طراحی شده است تا در هنگامی که در شرایط اضطراری تحریک می شود، با آژیر خود صدایی با دسی بل بالا ایجاد می کند و بلافاصله با شماره تلفن های شما تماس و یا پیامک بفرستد و به شما هشدار می دهد.

قیمت دزدگیر gmk 650

سیستم ضد سرقت gmk مدل 650

این مدل سیستم مرکزی gmk 650 به واسطه قابلیت شنودی که دارد مورد استقبال همگان قرار می گیرد. چراکه می تواند صدای محیط اطراف خود را به صورت بسیار واضح ضبط کند تا برای شما حوادث و وقایع بیشتر آشکار شود. به لطف خط تلفن موجود در منزل یا مکان مورد نظر شما، با ترتیب به تماس تلفنی شماره های از پیش مجاز، هنگام فعال شدن زنگ هشدار می پردازد و به شما اطلاع می دهد. همچنین می توانید سیستم را از صفحه کنترل نمایشگر روی بدنه روشن یا خاموش کنید یا با تلفن از راه دور به آن دسترسی پیدا کنید و آن را مدیریت کنید.

به این ترتیب شما می توانید با استفاده از این دزدگیر جی ام کا gmk 650 ورودی و خروجی مکان مد نظر خود را کنترل کنید تا کسی بدون اجازه شما وارد مکان شما نشود.

قیمت دزدگیر gmk 650

قیمت دزدگیر gmk 650

دزدگیر تلفن کننده جی ام کا 650 از جمله سیستم های اعلام سرقت قوی جهت نظارت بر خانه ها، مغازه ها، پاساژ ها، شرکت ها و غیره می باشد. جهت سفارش و خرید پکیج کامل دزدگیر منزل ارزان قیمت به صورت عمده و تکی همین الان با شماره های درج شده در فروشگاه منصوری بانه تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما