قیمت پکیج کامل دزدگیر منزل ارزان

قیمت دزدگیر منزل ارزان را تنها از تکنو دوربین بانه دریافت کنید. بازرگانی تکنو دوربین بانه عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین پکیج سیستم های اعلام سرقت با بالاترین سطح عملکرد به قیمت ویژه می باشد. پک کامل و بدون نقص دزدگیر اماکن بی سیم و همچنین سیستم ضد سرقت با سیم همراه با کلیه متعلقات را در این فروشگاه همراه با گارانتی خریداری کنید.

در ادامه به معرفی انواع دزدگیر منازل موجود در بازار خواهیم پرداخت:

قیمت دزدگیر منزل ارزان

پکیج بی سیم دزدگیر اماکن

نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن بیسیم کاملا بدون دردسر می باشد و برای تمامی افراد راحت و آسان است. انتخاب با شماست که چه نوع چشمی را برگزینید؛ برای دزدگیر های بیسیم می توانید هم از چشمی دزدگیر با سیم یا چشمی بدون سیم استفاده کرد. برای استفاده از تلفن کننده سیم کارتی، باید قبل از هر چیزی یک عدد سیم کارت تهیه کنید تا با مشاهده حرکتی مشکوک، دستگاه تلفن کننده با شماره تلفنی که از پیش برای آن تعریف شده تماس بگیرد.

پکیج دزدگیر اماکن بیسیم شامل موارد زیر می باشد:

  • چشمی بی سیم
  • آژیر و کاور آژیر
  • باتری
  • مرکز کنترل
  • تلفن کننده سیم کارتی یا معمولی به انتخاب کاربر
  • دو عدد ریموت

قیمت دزدگیر منزل ارزان

پکیج با سیم دزدگیر اماکن

پکیج دزدگیر اماکن با سیم از محتویات زیر تشکیل شده است:

  • پنل دزدگیر با قابلیت اتصال به سنسور های معمولی و بی سیم
  • تلفن کننده با خط ثابت و یا سیم کارتی
  • دو عدد چشمی دزدگیر سیم دار
  • یک عدد باتری 12 ولت 7.5 آمپر
  • کاور فلزی
  • آژیر دزدگیر

قیمت دزدگیر منزل ارزان

معرفی پکیج کامل دزدگیر اماکن جی ام کا ۹۱۰:

پکیج کامل دزدگیر اماکن جی ام کا ۹۱۰ یکی از مدل های پرفروش است که از یک سیستم کنترل کننده مرکزی تشکیل شده است‌. این سیستم تشخیص بسیار قدرتمندی دارد و در هنگام احساس تهدید و ورود اشخاص متخلف به محیط مربوطه در کمترین زمان ممکن کاربران را از طریق پیام کوتاه یا تماس صوتی مطلع می کند. در کنار این دستگاه کنترل کننده مرکزی ابزار های حفاظتی دیگر عرضه می شود که عبارتند از: یک عدد تلفن کننده خط ثابت و سیم کارتی، دو عدد ریموت کنترل از راه دور با برد بالا، دو عدد سنسور چشمی سیمی، یک عدد دکتور دور اعلان حریق، یک عدد باطری 12V4.5AH با گنجایش 4500 میلی آمپر، یک عدد آژیر هشدار خطر، کاور بلندگو غیره.

هدف اصلی محتویات این پک کامل و بی نقص دزدگیر gmk مدل 910 حفظ امنیت و محافظت عالی با پوشش دهی بسیار خوب در محیط می باشد. این پک دزدگیر منازل گزارش دهی های ورود و خروج اشخاص ناشناس را سریعاً به مالک مربوطه هشدار می دهد نا از رویداد های ناخوشایند در اسرع وقت جلوگیری کند.

پنل سیستم ضد سرقت جی ام کا ۹۱۰

پنل سیستم ضد سرقت جی ام کا ۹۱۰ دارای امکانات بروز و پیشرفته ای است که همواره مورد استقبال صاحبان خانه و مشاغل قرار گرفته است. این سیستم برای اعلان هشدار های در خصوص دزدی و حریق امکان ضبط دو پیام جداگانه را فراهم می کند. همچنین در مواقعی که مدیر مربوطه فراموش کرده باشد این دزدگیر را فعال کند، سیستم در همان زمان به آگاه سازی مالک سیستم در خصوص غیر فعال بودن آن می پردازد. این ویژگی امنیت قابل اطمینانی را اعمال می کند.

صفحه نمایشگر دزدگیر جی ام کا مدل ۹۱۰

بر روی این دزدگیر سیم کارتی و تلفن کننده جی ام کا مدل ۹۱۰ یک صفحه نمایشگر ال سی دی با منوی فارسی زبان به چشم می خورد. این ویژگی اعمال تنظیمات و وارد کردن رمز ها و پسورد ها را ساده تر می کند. کاربران قادر می باشند که بر روی این صفحه نمایشگر باکیفیت وقایع را ثبت کنند. زیرا دارای ۶۰ عدد حافظه قابل نمایش می باشد. از دیگر امکانات کاربردی این نمایشگر، دارا بودن ساعت دیجیتال، تاریخ شمسی و ایام هفته است. جالب است بدانید این سیستم مرکزی دارای خروجی مخصوص به میکروفون است که با نصب آن امکان شنود واضح محیط مربوطه را فراهم می کند.

در هنگام قطع برق شهری و مستقیم محیط مورد نظر دیگر نگران امنیت و از کار افتادن دزدگیر نباشید. چراکه این سیستم ضد سرقت منازل جی ام کا مدل ۹۱۰ در مواقع قطع و وصل برق و‌یا حتی قطع فیوز AUX با شماره های از پیش تعیین شده تماس گرفته یا پیام کوتاه ارسال می کند تا مالکان را از وجود این مشکل آگاه کند.

توجه: بازرگانی تکنو دوربین بسته به میزان بودجه شما و مکانی که قرار است دزدگیر اماکن را در آنجا نصب کنید، محصولات موجود در فروشگاه را به شما معرفی خواهد کرد. دزدگیر اماکن فایروال، دزدگیر اماکن جی ام کا و کلاسیک از جمله برند های موجود در فروشگاه می باشند. 

قیمت دزدگیر منزل ارزان

دزدگیر اماکن یکی از بهترین روش ها برای حفظ امنیت در هر مکانی می باشد. چراکه در هر نقطه ای که باشید، دزدگیر با شما تماس گرفته و یا جهت اعلام سرقت به شما اس ام اسی را ارسال خواهد کرد. نصب و راه اندازی بهترین دزدگیر منازل برای مکانهای صنعتی، بانک، باغ ها و ویلا ها امکان پذیر بوده و به خوبی جوابگو می باشد. فروشگاه امنیتی تکنو دوربین بانه انواع دزدگیر سیم کارتی، بی سیم، تلفن کننده و خط ثابت را با قیمتی باور نکردنی به نمایش گذاشته است.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما