قیمت دزدگیر سیم کارتی جی ام کا

قیمت دزدگیر جی ام کا سیم کارتی را از ما بخواهید. تکنو دوربین دارنده نمایندگی فروش همراه با گارانتی انواع محصولات GMK بوده و قادر است تا آنها را در سراسر کشور پخش و توزیع کند. شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین دزدگیر اماکن را از این مرکز فروش تهیه و خریداری کنید. ما در ادامه قصد داریم شما را با دو مدل از بهترین دزدگیر های منازل بیسیم آشنا سازیم.

قیمت دزدگیر سیم کارتی جی ام ک

دزدگیر gmk منازل مدل 910

تجربه نشان می دهد که بیشتر بدخواهان و متخلفین در غیاب مالکین وارد دفاتر یا خانه می شوند. برای‌ جلوگیری از چنین اقدامات ناخوشایندی، یکی از بهترین ها و پرطرفدار ترین ها دزدگیر دو منظوره جی ام کا مدل ۹۱۰ است. این محصول قادر به تشخیص قدرتمند و اطلاع رسانی سریع در هنگام نفوذ به مکان مربوطه است. به عبارتی دیگر به موقع مالک را از وضعیت اضطراری مطلع می کند‌ و زنگ هشدار خود را فعال کند. این زنگ هشدار می تواند به یک تلفن هوشمند سیگنال بفرستد، پیامک ارسال کند یا حتی با چند شماره تماس بگیرد. این سیستم اعلان سرقت جی ام کا، دارای ابعاد استاندارد و متاسب است که از صفحه نمایش خوانا و واضح LCD بهره می برد.

با دزدگیر gmk منازل مدل 910، حتی از قطع برق در محیط مربوطه مطلع شوید. چراکه قادر به اطلاع رسانی در این موقعیت ها می باشد. علاوه براین می تواند شما را از خرابی یا اختلال سیمکارت، آنتن و حتی آژیر خطر خود مطلع کند. در این صورت حتی کسی نمی تواند سیستم شما را به عمد از کار بیاندازد. همچنین این سیستم مرکزی جی ام کا به شما این امکان را می دهد تا از راه دور از طریق اس ام اس یا کی پد نسبت به خاموش یا روشن نمودن آن اقدام کنید.

دیگر امکانات پیشرفته این محصول

از دیگر امکانات پیشرفته این محصول، عبارتند از: اطلاع رسانی کاربر هنگام خاموش بودن سیستم، قابلیت ضبط دو پیام جداگانه برای اطلاع رسانی هنگام دزدی، مجهز به ۲۰ حاغظه سخنگو برای اطلاع رسانی هنگام سرقت، قابلیت کنترل وسایل برقی از طریق آن از راه دور، اطلاع رسانس هنگام ورود افراد محرمانه به مدیر مربوطه، اعلان و ارسال شماره شخصی که سیستم را خاموش کرده به مدیر، پشتیبانی از ۸ عدد سنسور وایرلس و سیمی و غیره.

قیمت دزدگیر جی ام کا

دزدگیر سیم کارتی GMK مدل 890 منازل

یکی دیگر از مدل های مشهور، سیستم مرکزی جی ام کا مدل ۸۹۰ است. این سیستم دزدگیر برای همه ی اماکن مختلف مناسب می باشد. همچنین از نظر پیکربندی انعطاف پذیر بوده و نصب آنها آسان است. این دزدگیر شامل پشتیبانی از انواع زون های کاربردی، مجهز به پدال های دو منظوره، میکروفون و باتری است.

دزدگیر سیم کارتی GMK مدل 890 منازل، به شما امکان می دهد با استفاده از دستورات کی‌پد یا SMS وضعیت خاموش یا روشن بودن سیستم را بررسی کنید. همچنین‌ پیام های صوتی دریافت کرده و پیکربندی کنید. سنسور های حساس این ‌مدل برای تشخیص ورود غریبه ها داخل خانه طراحی شده است. همچنین میکروفون برای گوش دادن واضح و بر بالا در منطقه محافظت شده مناسب است. همچنین باتری آن که باید به صورت جداگانه تهیه شود، عملکرد سیستم را در صورت قطع برق تضمین می کند.

لیست موجودی قطعات و تجهیزات این دزدگیر های جی ام کا همچنین شامل سیستم هایی است که به شما امکان می دهد حسگرهای بی سیم و سیمی مختلفی را به هم متصل کنید. از همین رو امکان کنترل نه تنها نفوذ، بلکه آتش سوزی، نشت گاز و سایر حوادث ناخوشایند را نیز فراهم می کند. به عبارتی، به طور معمول سارقان از طریق درهای ورودی و بالکن، پنجره ها و دریچه ها وارد آپارتمان کاربران می شوند. قابل اطمینان ترین راه برای محافظت از خانه در این مواقع نصب پدال این دزدگیر سیمکارتی جی ام کا ۸۹۰ است که کوچکترین نفوذ را بلافاصله تشخیص و به شما از طریق پیام کوتاه یا تماس صوتی اخطار می دهد.

سایر امکانات سیستم اعلان سرقت دو منظوره جی ام کا ۸۹۰

از دیگر آپشن های ویژه، سیستم اعلان سرقت دو منظوره جی ام کا ۸۹۰ عبارتند از: ذخیره ۲ پیام مجزا جهت اطلاع رسانی در مواقع نفوذ و دزدی، مجهز به تایمر رله خروجی، ثبت ۳۰ حادثه همراه تاریخ و ساعت دقیق آن، ارسال اعلان هنگام فراموشی جهت فعال کردن سیستم، کنترل وسیله برقی و غیره.

قیمت دزدگیر جی ام کا

قیمت دزدگیر جی ام کا

هنگامی که به تعطیلات و یا اینکه به نزد اقوام خود می روید. مجبور به ترک‌ مکان زندگی خود هستید. از همین رو برای اینکه همیشه در همه مواقع خیالتان بابت حفظ امنیت راحت باشد، راه های متعددی وجود دارد. در این راستا برترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین راه حل، تهیه یک سیستم اعلان سرقت قدرتمند در مکان مورد نظر می باشد. یکی از محبوب ترین گزینه ها دزدگیر سیم کارتی جی ام کا است. این مدل دزدگیر ها دارای ویژگی دو‌گانه هستند که هم از قابلیت متصل شدن به خط تلفن ثابت و هم از پشتیبانی از سیمکارت داخلی بهره می برد. این محصولات ضمن اینکه بسیار قابل اعتماد هستند، تنها دزدگیری می باشند که از بیمه نامه سرقت تا سقف ۲ میلیارد ریال بهره می برند.

شما میتوانید تمامی این محصولات و همچنین دزدگیر اماکن فایروال را از سایت ما با قیمتی منصفانه خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما