فروش دوربین مداربسته وایرلس خورشیدی

فروش دوربین مداربسته وایرلس خورشیدی به صورت عمده و خرده با کمترین میزان قیمت توسط فروشگاه اینترنتی منصوری بانه انجام می گردد. این مدل دوربین از دسته های شارژی و ضد آب می باشد که برای مناطق بیرونی با عدم دسترسی به برق مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به معرفی بیشتر این دوربین مداربسته بیسیم رم خور فضای خارجی می پردازیم:

فروش دوربین مداربسته وایرلس خورشیدی

دوربین مداربسته فضای باز باطری خور پنل دار

دوربین مداربسته وایرلس خورشیدی نیازی به متصل شدن به برق مستقیم شهری جهت فیلمبرداری ندارد چراکه از پنل بیرونی بهره می برد و انرژی مورد نیاز خود را از طریق نور خورشید تغذیه می کند. همچنین قابلیت متصل شدن به شبکه وای فای اینترنتی، کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل، سنسور حساس به حرکت، دید در شب، قابلیت گفتگوی دو طرفه، سازگاری با کارت حافظه، فناوری ذخیره ابری و غیره از جمله دلایل محبوبیت این دوربین وایرلس است.

دوربین مداربسته خورشیدی شارژی با اتصال به اینترنت، قادر به انتقال عکس ها و فیلم ها از طریق گوشی هوشمند، لپ تاپ و کامپیوتر به راه دور خواهد بود. در نتیجه چه در تعطیلات باشید و چه در محل کار، با برنامه ای که روی گوشی هوشمند خود نصب می کنید این دوربین مداربسته پنل دار را می توانید کنترل کنید.

فروش دوربین مداربسته وایرلس خورشیدی

دوربین مداربسته خورشیدی حساس به حرکت مناسب فضای باز

دوربین وایرلس خوشیدی مخصوص مراکز بیرونی با توجه به انواع شرایط آب و هوایی تولید می شود، به طوریکه دوربین مداربسته بیسیم پنل دار قادر است در شرایط سخت آب و هوایی همچنان به وظایف خود عمل کند. به لطف فناوری IP66، در رویدادهای طبیعی مانند باران، برف و تگرگ مانع ضبط تصاویر نمی شود.

سنسور حساس به حرکت دوربین وای فای دار ضد آب، با کوچکترین حرکتی نوتیفیکیشن را به گوشی هوشمند شما ارسال می کند و بلافاصله تصویر را برای شما ارائه می دهند. به این ترتیب می توانید بلافاصله از شرایط نامساعد محیط مد نظر مطلع شده و بدون اتلاف وقت با نهادهای اجرای قانون تماس بگیرید.

فروش دوربین مداربسته وایرلس خورشیدی

فروش دوربین مداربسته وایرلس خورشیدی

دوربین مداربسته بدون برق خورشیدی از دسته دوربین های شارژی رم خور می باشد که نه به سیم کشی های پر هزینه نیاز دارد و نه به لوازم جانبی گران قیمت! این دوربین مداربسته وایرلس خورشیدی بهترین انتخاب برای مناطق دور افتاده ای می باشد که به برق شهری دسترسی ندارند! شما می توانید این دوربین مداربسته وایرلس خورشیدی را با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت در فروشگاه های تکنودوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما