فروشگاه بهترین دزدگیر منزل با قیمت عالی

فروشگاه بهترین دزدگیر منزل با قیمت عالی آماده خدمت رسانی به شما بزرگواران دوست دار امنیت می باشد.  برای داشتن ایمنی کامل اماکن مختلف تنها قفل درب و پنجره ها ممکن است کافی نباشد. چراکه متخلفین امروزه راه کار های تازه ای برای دور دادن این موانع دارند. از این رو با پیشرفت تکنولوژی  سیستم های حفاظتی و امنیتی ضد سرقت یکی از محصولاتی است که آسدوگی خاطر را به همگان می بخشد. لذا در نمایندگی های فروش تجهیزات دوربین مداربسته منصوری آنلاین می توانید بهترین و باکفیت ترین برند دزدگیرهای منازل را پیدا کنید.

این سیستم ها دارای پشتیبانی از یکسری ویژگی های عالی و کاربردی است که نیاز امنیتی کاربران خود را در محیط های گوناگون در غیاب آنان تأمین می کند. از این رو ما در ادامه به بحث و بررسی بیشتر دزدگیر های اماکن فایروال و جی ام کا می پردازیم:

فروشگاه بهترین دزدگیر منزل

سیستم اعلام سرقت دزدگیر فایروال firewall

فایروال یکی از معتبر ترین برند ها می باشد که سالیان زیادی است با تولید کردن سیستم های اعلان سرقت باکیفیت فعالیت خود را شروع کرده است. این کمپانی با استفاده از کارشناسان و تیمی مجرب و همچنین با در اختیار داشتن تکنولوژی های پیشرفته روز دنیا کوشیده است تا در همه مواقع نیاز کاربران خویش را برآورده کند. فایروال به تولید انواع مدل های دزدگیر پرداخته است که می توانید با توجه به نیاز خود به دلخواه هرکدام را انتخاب کنید.

این مجموعه سیستم های اعلان سرقت فایروال عبارتند از: دزدگیر فاقد تلفن کننده و ساده مدل f6، دزدگیر با پشتیبانی تنها از تلفن کننده خط ثابت F7، سیستم ضد سرقت سیمکارتی F9، دزدگیر سیمکارتی همراه رله قطع و صل جریا برق. همه ی این محصولات نامبرده به کلی قابلیت های پیشرفته مجهز هستند و می توانند به نوبه خود در حفظ دارایی های ارزشمند شما در همه مواقع مؤثر واقع شوند. از ویژگی های برتر و عالی مارک FIRE WALL مجهز کردن محصولات حفاظتی خود به پنج سال گارانتی که در مقایسه با برند های دیگر سه سال بیشتر ضمانت دارد.

دزدگیر های اماکن F9 و F10 فایروال

دزدگیر های F9 و F10 فایروال به زون های وایرلس و سیمی مجهز هستند که نسبت به دیگر برند ها ۵ زون بیشتر دارند. در نتیجه قادر به پوشش بیشتر محیط هستند. از این رو این سیستم های اعلان سرقت برای مکان های وسیع و یا مناطق شغلی با اتاق های زیاد مناسب هستند تا خطر نفوذ به هر اتاق را در کمترین زمان به شما اطلاع دهد. صفحه نمایشگر این دزدگیر های نامبرده فایروال دارای منوی فارسی بوده تا کاربرد آن آسان تر باشد.

همچنین با پشتیبانی از قابلیت تلفن کننده و ارسال پیامک، قادر به تشخیص سریع و اطلاع رسانی کاربران خود از راه دور می باشد. از دیگر امکانات دزدگیر فایروال f9 عبارتند از: قابلیت ضبط ۱۷ پیام به گونه مجزا برای هرکدام از زون ها، قابلیت استراق سمع محیط با نصب میکروفون خارجی، قابلیت اطلاع رسانی قطع برق یا خط تلفن کننده، ارسال شماره سنسور تحریک شده و غیره.

فروشگاه بهترین دزدگیر منزل

دزدگیر اماکن جی ام کا gmk

جی ام کا از دیگر مارک های معروف و پرطرفدار است که شما را بابت امنیت محل مربوطه مطمئن می کند. این برند شناخته شده دارای انواع مدل های متنوع است که همه ی آنان برای اماکن متعدد اعم از منازل، دفاتر کار، شرکت، بانک، پارکینگ، خانه‌ باغ و غیره متناسب می‌ باشد. همچنین دارای کیفیت عالی ساخت هستند که از بیمه نامه سرقت بهره می برند. دزدگیر جی ام کا مدل ۹۱۰ یکی از کاربردی ترین ها و محبوب ترین ها است. زیرا دارای پشتیبانی از آخرین فناوری های امنیتی است.

سیستم اعلان سرقت جی ام کا 910

سیستم اعلان سرقت قادر به ثبت رویدادها در حافظه پنل است که این ویژگی همراه با ذکر تاریخ و ساعت دقیق می باشد. همچنین به بلندگوی قدرتمند خارجی مجهز است که در هنگام تحریک شدن زون ها بلافاصله آژیر خطر خود را روشن می کند و می تواند عامل مهمی برای بازدارندگی باشد. همچنین دارای سرعت تماس گیری فوق العاده بالا در مواقع احساس سرقت و یا ورود افراد غیر مجاز در محیط می شود. به وسیله سیستم مرکزی سیمکارتی و تلفن کننده جی ام کا مدل ۹۱۰ می توانید ۲ پیام جداگانه را برای اعلان سرقت و حریق ضبط کنید.

همچنین در صورت اینکه فراموش کرده باشید این سیستم را روشن کنید، اصلا نگران نباشید چراکه دزدگیر پیامک حاوی اطلاع رسانی را در این بابت به شما ارسال می کند. از دیگر ویژگی های منحصر بفرد این دزدگیر دوگانه GMK عبارتند از: قابلیت ثبت رویداد ها با ۶۰ حافظه قابل نمایش بر روی صفحه نمایشگر ال سی دی، اطلاع رسانی دیگر اعضا در صورت ورود و خروج‌ به محیط به مدیر و غیره.

فروشگاه بهترین دزدگیر منزل

فروشگاه بهترین دزدگیر منزل

بهترین دزدگیر منزل را از فروشگاه امنیتی منصوری تهیه کنید. شما می توانید با در نظر گرفتن نیاز های خود انتخاب کنید که کدام مدل دزدگیر مناسب خانه و محل کار شماست. انواع مدل دزدگیر منزل جی ام کا، فایروال و کلاسیک با قیمتی ویژه در نماینگی های تکنو دوربین همراه با گارانتی معتبر به فروش می رسند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما