خرید کوچکترین دوربین مخفی بی سیم مدل فلتی

خرید کوچکترین دوربین مخفی بی سیم مدل فلتی با قیمتی ویژه!! دوربین مداربسته کوچک وایرلس S06، ریز ترین دوربین وای فای دار موجود در بازار است که امکان کنترل از راه دور را برای کاربر به خوبی و با حفظ کیفیت فراهم کرده و همچنین به راحتی در هر مکان و سوراخ سنبه ای به راحتی قایم خواهد شد. لذا برای کشف جرم و جنایت ها به صورت حرفه ای، این دوربین ریز جاسوسی بهترین گزینه می باشد.

خرید کوچکترین دوربین مخفی بی سیم

با دوربین مخفی فلتی، به صورت نامحسوس از راه دور کنترل کنید!

دوربین مخفی کنترل از راه دور S06 که به دوربین فلتی نیز معروف است، از مدل های پرتابل می باشد به این معنی به راحتی می توانید با خود در همه جا حمل کنید. همچنین به دلیل اینکه از سری های wireless می باشد دارای نصب ساده و بدون استفاده از دستگاه های ضبط کننده dvr به آسانی راه اندازی می شود‌.

ازهمین رو وکلایی که می خواهند مدارک و شواهد زیادی را جمع کنند این مدل دوربین مخفی ریز بیسیم فلتی S06 گزینه ایده آلی خواهد بود. گذشته از این ها به کاربر کمک میکند در هرکجای ممکن آن را مخفی کند. با انتخاب این مدل دوربین مداربسته مخفی بسیار کوچک‌ رم خور فلتی، ضمن مشاهده تصاویر باکیفیت، فیلم های مکان مدنظر را همراه با صداهای اطراف به صورت واضح ضبط می کند. این مدل از نوع های وای فای دار می باشد که امکان انتقال تصاویر و صداها در ۲۴ ساعات شبانه روز در هرکجا که باشید بر روی گوشی های هوشمند را تضمین می کند.

دوربین مداربسته ریز مخفی بیسیم فلتی دارای قابلیت شارژ کردن می باشد که می تواند ۴ ساعت به طور مداوم کار کند همچنین در صورت متصل شدن به پاور بانک امکان فیلمبرداری شبانه روز هفته را فراهم می کند. این دوربین مداربسته مخفی بی سیم مدل فلتی مدل S06 دارای آپشن Motion Detection می باشد. به این معنی که در آن حالت دوربین آماده باش می باشد و در صورت تشخیص کوچک ترین حرکت از جلوی خود، شروع به فیلمبرداری می کند تا شارژ بیشتری برای مواقع ضروری در باتری باقی بماند.

خرید کوچکترین دوربین مخفی بی سیم

مشخصات برتر دوربين مدار بسته ریز جاسوسی S06

  • وای فای داخلی با برد بالا
  • کارت حافظه با ظرفیت ۳۲ گیگابایت
  • ۴ ساعت نگهداری شارژ
  • کیفیت تصویر فورکی
  • میکروفون داخلی
  • قابلیت تشخیص حرکت

خرید کوچکترین دوربین مخفی بی سیم

خرید کوچکترین دوربین مخفی بی سیم

اگر قصد ضبط شواهد و کشف جنایات مخفیانه را به وضوحی بالا دارید، حتما به فکر خرید دوربین مداربسته مخفی کوچک وایرلس باشید، چراکه اینگونه می توانید دوربین را با خود همه جا حمل کنید تنها کافیست قبل از حمل و روشن کردن آن، باطریش را کامل شارژ کرده باشید. بازرگانی تکنو دوربین بانه به عنوان وارد کننده عمده دوربین های مداربسته مخفی، انواع دوربین های مخفی را با حداقل قیمت به فروش می رسند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما