خرید دوربین مداربسته مینیاتوری AHD

با خرید دوربین مداربسته مینیاتوری AHD به صورت نامحسوس مکان مد نظر خود را کنترل کنید. دوربین مداربسته پین هول به دوربینی گفته می شود که لنز آن دارای سایز کوچکی به اندازه ته سوزن بوده و به راحتی می توان از سوراخی آن را به منظور ضبط فیلم و تصویر بیرون آورد. این دوربین مداربسته ریز ای اچ دی لنز سوزنی و درب ضد سرقت از تولید به مصرف را می توانید با قیمتی باور نکردنی از بازرگانی تکنو دوربین خریداری کنید.

خرید دوربین مداربسته مینیاتوری

دوربین مدار بسته مخفی پین هول سیمی

دوربین مداربسته سوزنی و درب ضد سرقت خارجی که با نام های مینیاتوری و پین هول نیز شناخته شده است از دسته دوربین های کوچک جاسوسی بوده که با ابعاد 3*3 امکان جاسازی در هر مکانی را برای کاربر فراهم می سازد. لنزی که در طراحی این دوربین مداربسته ای اچ دی بکار گرفته شده است، ثابت بوده اما با این حال نیز دارای زاویه دید گسترده ای بوده که اصطلاحا به آنها wide گفته می شود.

قابلیت دید در شب دوربین مداربسته کوچک pinhole

این دوربین مداربسته مخفی کوچک مینیاتوری فاقد ال ای دی های مادون قرمز جهت نمایش تصاویر در تارکی مطلق می باشد. لذا اگر قصد دارید دوربین مداربسته مخفی برای نصب در مکانی تاریک را تهیه کنید، این دوربین را بیخیال شوید. تاریکی مطلق نیز تصاویر را برایتان ضبط و ذخیره سازی کند، دوربین دوربین مداربسته پیم هول را خط بکشید. اما اگر با وجود اینکه فاقد قابلیت دید در شب است، باز هم برای تهیه آن مسر هستید، برای روشن سازی محیط از ال ای دی های مادون قرمز استفاده کنید.

خرید دوربین مداربسته مینیاتوری

ویژگی های کلیدی دوربین مداربسته سوزنی ای اچ دی

  • رزولوشن بالا
  • کیفیت 3 مگاپیکسل
  • تکنولوژی ای اچ دی ahd
  • دارای لنز سوزنی باریک
  • لنز بکار رفته ثابت بوده و دارای فاصبه کانونی 3.6 میلی متری
  • شناخته شده به نام های مینیاتوری- سوزنی- پین هول
  • طریقه اتصال از طریق کابل کواکسیال
  • قابلیت جاسازی در هر مکانی
  • دارای ابعاد 3*3 سانتی متری
  • بهره مندی از لنز واید-گسترده

خرید دوربین مداربسته مینیاتوری

خرید دوربین مداربسته مینیاتوری

دوربین مداربسته مینیاتوری Pinhole را از ما بخواهید. این دوربین مداربسته ahd بوده به این منظور که برای نصب و جاسازی آن باید از کابل کواکسیال استفاده کرده و آن را به دستگاه ضبط تصویر دی وی آر متصل کرد. این دوربین مداربسته مخفی سیمی 3 مگاپیکسلی یکی از برترین و پر فروش ترین دوربین های مخفی است که با همان لنز سوزنی که دارد، قابلیت پوشش 85 درجه از محیط مد نظر را به خوبی دارد. مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری خرید این دوربین مداربسته را برای تمامی هموطنان گرامی به صورت عمده و خرده امکان پذیر کرده است.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما