خرید دوربین تحت شبکه عروسکی 1080p

خرید دوربین عروسکی 1080p خود را از طریق بازرگانی تکنو دوربین انجام دهید چراکه از قیمتی شگفت انگیزی برخوردار است. دوربین مداربسته بیبیکم چرخشی از دسته دوربین های رم خور وای فای دار است که از کارت حافظه هم پشتیبانی می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مودرد این دوربین مداربسته وایرلس baby cam با ما همراه باشید:

خرید دوربین عروسکی

دوربین مداربسته 360 درجه متصل به اینترنت خانگی

دوربین مداربسته تحت شبکه عروسکی 1080p، همانطور که از نامش پیداست ظاهری شیک و بروز دارد و به راحتی به سمت افقی و عمودی می چرخد. این دوربین مداربسته کنترل با موبایل وایرلس گردان بیشتر برای پدر و مادرهای شاغل که در طول روز از بچه های خود دور هستند بسیار مؤثر واقع می شود.

زیرا با قابلیت متصل شدن به شبکه وای فای که دارد امکان مشاهده مستقیم از راه دور به وسیله گوشی های هوشمند را فراهم می سازد تا لحظه به لحظه در خصوص کارهای بچه و یا پرستار مراقب از آن در جریان باشید.

آیا دوربین مداربسته عروسکی به اینترنت وصل می شود؟

گذشته از اتصال به اینترنت این دوربین بیبی کم وایرلس، از قابلیت ها و اپشن های دیگری برخوردار است برای مثال میکروفون و اسپیکر مجهز شده درآن، امکان گفتگوی دوطرفه با کودکان خود یا اشخاص حاضر در مکان مدنظر در هرکجای دنیا که باشید را فراهم می سازد.

این سری دوربین مداربسته نه تنها با کیفیت ۲ مگاپیکسلی تصاویر قابل تشخیص افراد را فراهم می سازد بلکه با دارا بودن ال ای دی ها به نمایش واضح فیلمبرداری محیط حتی در شب و تاریکی هم امکان پذیر می کند ازهمین رو نگران سوء قصدها هم حتی در نصف شب نباشید.

حتی به راحتی قادر به چرخش ۳۶۰ درجه می باشد تا گوشه و کناره های منطقه مورد نظر را ضبط کنید. گفتنی است با پشتیبانی از کارت حافظه micro sd این مدل دوربین مداربسته عروسکی ۲ مگاپیکسلی، در صورت نبودن شبکه وای فای بسیار مفید واقع می شود زیرا فایل های گرفته شده خود را مستقیماً داخل آن ذخیره می کند. قابلیت تشخیص حرکت این دوربین مداربسته به عدم پر شدن این حافظه کمک بسیاری می کند.

زیرا با فعال کردن این گزینه دوربین درحالت آماده باش قرار می گیرد و فقط درخصوص تشخیص و احساس حرکت کردن شروع به فیلم برداری می کند با این قابلیت هم دیگر از فیلمبرداری های معمولی و پرشدن حافظه هم صرف نظر می شود.

خرید دوربین عروسکی

عملکرد دوربین مدار بسته بی سیم وایرلس

همانطور که گفته شد، دوربین مداربسته بیسیم وایرس عروسکی، برخلاف دوربین های سیمی نیازی به دستگاه های دی وی آر ندارند. چراکه این دوربین مداربسته 360 درجه بیسیم دارای اسلت کارت حافظه بوده و تمامی تصاویر خود را بر روی مموری قرار داده شده در آن ذخیره خواهد کرد.

حال اگر بخواهیم عملکرد این دوربین کنترل از راه دور وای فای دار را بررسی کنیم، باید بگوئیم که پس از راه اندازی این دوربین عروسکی، باید آن را به اینترنت وصل کرد، چراکه جهت مشاهده آنلاین تصاویر این دوربین مموری خور خانگی و همچنین مکالمه با مکان مد نظر و شنود صدا باید در نزدیکی دوربین اینترنت وایرلس داشته باشیم. همچنین جهت چرخاندن و تغییر زاویه دوربین نیازمند به این نرم افزار v380 هستیم تا توسط افراد از راه دور کنترل شود.

دوربین مداربسته 360 درجه بیبی کم، مناسب چه مکان هایست؟

دوربین عروسکی معمولا برای مکان هایی نصب می شود که می خواهند با حداقل دوربین مداربسته، محیط مد نظر را کنترل کرد. از جمله کاربرد هایی که این دوربین مداربسته 360 درجه بیبیکم دارد، کنترل و نظارت بر خانه،مراقبت از کودک، نظارت تصویری دفترکار و مغازه از راه دور، همچنین امکان شنود و صحبت رایگان اینترنتی با پرسنل دفتر کار و مغازه می باشد. بسیاری از مهد کودک ها برای آرامش خاطر والدین، این مداربسته را نصب می کنند و به آنها اجازه می دهند از راه دور، دلبند خود را ببینند و با او صحبت کنند.

این دوربین مداربسته بدون محدودیت به کمک اینترنت می تواند مکان مد نظر را به شما نشان دهد.

خرید دوربین عروسکی

مشخصات فنی دوربین مداربسته عروسکی

  • دید در شب ۱۵ متری
  • انتقال صدای دو طرفه
  • پشتیبانی از سیستم عامل های Android و Ios
  • کیفیت 2 مگاپیکسل
  • چرخش ۳۶۰درجه با کیفیت اچ دی
  • لنز واید ۳.۶ میلی متری
  • ساپورت رم Micro SD تا حجم ۶۴ گیگ
  • عدم نیاز به دستگاه ضبط تصویر
  • دارای قابلیت کنترل از راه دور
  • خروجی لن برای اتصال به NVR
  • دارای قابلیت انتقال صدا بر روی موبایل
  • دارای وایفای داخلی برای انتقال تصویر تحت شبکه و اینترنت p2p

خرید دوربین عروسکی

با خرید دوربین مداربسته عروسکی چرخشی، دیگر نیازی به استخدام پرستار جهت مراقبت از بچه ها و سالمندان نیست. انواع و اقسام دوربین های مداربسته وایرلس و سیمی در فروشگاه دوربین مداربسته وایرلس با قیمتی بسیار ارزان موجود می باشد که می توانید از طریق شماره های درج شده در این وبسایت خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما