قیمت دوربین مداربسته کوچک بیسیم Q7

قیمت دوربین مداربسته کوچک بیسیم Q7 را همراه با تخفیف ویژه از ما بخواهید در مرکز فروش دوربین مداربسته کوچک شارژی انواع و اقسام دوربین های مداربسته کوچک با هر شکل و مدلی به فروش می رسد. قابلیت های فراوان و پراهمیت، دوربین مداربسته کوچک بیسیم Q7 را به یک محصول پرفروش و پرطرفدار تبدیل کرده است. از جمله این ویژگی های مهم این دوربین عبارتند از: قابلیت انتقال فیلم و عکس ها از راه دور، قابلیت دید در شب و تاریکی تا فاصله پنج متری، پشتیبانی از سیستم عامل های اندروید و IOS، سازگاری با رم تا ظرفیت 64 گیگابایت، دارای میکروفون داخلی قدرتمند جهت ضبط صدا، مجهز به سنسور حساس تشخیص حرکت، قابلیت شارژ و غیره.

قیمت دوربین مداربسته کوچک بیسیم Q7

دوربین مداربسته کوچک بیسیم Q7 شارژی

قابلیت پنهان شدن دوربین مداربسته کوچک بیسیم Q7 شارژی، به لطف ابعاد کوچک به میزان دو بند انگشت آن است. به گونه ای که سایز این دوربین از یک قوطی کبریت کمتر می باشد. جنس بدنه این دوربین بسیار محکم است و با رنگ مشکی در ابعاد مستطیلی طراحی شده است. همه ی این ویژگی ها موجب می شود تا به راحتی داخل هر چیزی در محیط استتار شود. همچنین قابلیت جاسازی و مخفی شدن را بسیار آسان می کند. این قابلیت فیلمبرداری مخفیانه در محیط، موجب شده است تا در سراسر دنیا دوربین جاسوسی کیو هفت خواهان زیادی داشته باشد.

نسبت به اندازه بسیار ریز این دوربین وایرلس مخفی q7 جیبی، دارای کلی آپشن های کاربردی و ایده آل است. یکی از این ویژگی ها مجهز بودن به تکنولوژی پیشرفته تحت شبکه یا آی پی است. با این فناوری توانایی متصل شدن به وای فای و سازگاری با سیستم عامل های اندروید، آیفون و ویندوز برای کاربران با برد طولانی مدت تا ۳۰ متر فراهم است. به این معنی که به راحتی می توانید از هرجایی که از طریق این دوربین فیلمبرداری می کنید، این ضبط شده ها را به صورت آنلاین برای افراد مجاز به اشتراک بگذارید.

قیمت دوربین مداربسته کوچک بیسیم

امکانات دوربین مداربسته کوچک جیبی q7

باتری لیتیوم یونی یکی از امکانات محبوب این دوربین مخفی وایرلس وای فای دار است. این باتری پرظرفیت، ۳ ساعت ضبط مداوم را پس از شارژ ارائه می دهد. همچنین جهت تمایل به ضبط ۲۴ ساعته از طریق این دوربین، می توانید آن را از طریق شارژ مخصوص به وسیله درگاه USB به برق مستقیم شهری متصل کنید. گذشته از این با اتصال به پاور بانک قادر به ضبط تا ۳ روز می باشد.

دوربین مداربسته بسیار کوچک از‌مدل های وایرلس است. از همین رو نه تنها نصب و راه اندازی آسان و بدون درد سری دارد، بلکه امکان حمل و جابه جاییه را به هر کجا ساده می کند‌. گذشته از این ها دوربین مخفی شارژی کیو هفت از دسته های ضبط صدا است. چراکه دارای میکروفون داخلی است و صدا را همراه فیلمبرداری ها جهت درک بیشتر رویداد ها فراهم می کند.

به لطف وضوح فوق العاده بالای پنج مگاپیکسلی دوربین مداربسته خیلی ریز میکروفون دار، می توانید ضبط شفاف و دقیقی را با ارائه تشخیص چهره و پلاک ماشین ها در محیط مربوطه داشته باشید.

در صورت از دست دادن فیلم های زنده محیط مورد نظر اصلا نگران نباشید. چراکه این دوربین جاسوسی بدون سیم Q7 باتری دار، از مموری کارت حافظه تا جحم ۶۴ گیگابایت پشتیبانی می کند. در نتیجه می توانید بعد ها به فایل های گرفته شده دوربین دسترسی پیدا کنید.

قیمت دوربین مداربسته کوچک بیسیم

موارد کاربرد دوربین مداربسته متصل به اینترنت q7

این دوربین مدل مناسبی برای کارهای محافظتی مانند نظارت پرستار بچه، افراد مسن و مستخدمین خانه و غیره می باشد. گزینه های دیگر کاربرد آن، می توان در منازل، دفاتر، شرکت، ویلا، داخل گاو صندوق و غیره نصب کرد. همچنین به دلیل قابل حمل بودن دوربین مخفی کیوهفت، می توانید از آن به عنوان یک دوربین ورزشی ریز و سبک استفاده کنید.

دوربین مداربسته کوچک بیسیم متصل به اینترنت Q7، جزء دوربین های ال ای دی دار است. به این معنی امکان دید واضح در تاریکی مطلق و نصف شب را فراهم می کند. سنسور حساس به حرکت از دیگر مزایای این دوربین ریز است که تنها فیلم های مهم را ضبط می کند. به این معنی دوربین در حالت آماده باش قرار می‌گیرد و تنها در صورت ورود هرکسی به محوطه دید آن شروع به فیلم برداری می کند.

قیمت دوربین مداربسته کوچک بیسیم

قیمت دوربین مداربسته کوچک بیسیم

دوربین مداربسته کوچک بیسیم از دسته دوربین های پر طرفدار می باشد که به راحتی قابل حمل بوده و کاربر می تواند به راحتی آن را با خود حمل کرده و یا در هر مکانی نصب کند. کوچکترین دوربین مخفی بی سیم دارای مدل های متنوعی هستند که انواع مدل های تولیدی آن در شکل ها و طرح های جاسوسی ریز در فروشگاه تکنو دوربین بانه به فروش می رسد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما