قیمت دوربین مداربسته تشخیص چهره

قیمت دوربین مداربسته تشخیص چهره که یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین مدل های سیستم های نظارتی می باشد که این قابلیت را دارند که بتوانند چهره اشخاص را در محیط پر تجمع تشخیص دهند و با وضوح بالا نمایش دهند و از مبلغ بالاتری نسبت به دیگر مدل ها برخوردار می باشند.
در دنیای امروزه که رواج استفاده از سیستم های نظارتی و دوربین مداربسته بسیار رو به گسترش می باشد و برای هر محیطی با شرایطی که دارد دوربین مناسب به خود را می طلبد که یکی از این دوربین های مدرن، قابلیت تشخیص چهره ( Face Detection ) می باشد که چهره هر شخص را حتی در مکان هایی ازدیاد جمعیت می باشد بتواند به راحتی تشخیص و نمایش دهد.

دوربین تشخیص چهره

نحوه عملکرد دوربین تشخیص چهره

دوربین تشخیص چهره با استفاده از الگوریتم های نرم افزاری هوشمند تصاویر افراد را شناسایی می کند به نحوی که بر اساس شکل ظاهری چهره اشخاص اقدام به تشخیص سر افراد می کند و تصویر چهره فرد را ثبت و ضبط می شود و کاربر اتاق کنترل می تواند از وزود و خروج اشخاص با استفاده از شناسایی چهره آگاه شود.

نحوه عملکرد دوربین تشخیص چهره

تفاوت تشخیص چهره با شناسایی چهره چیست

دوربین تشخیص چهره فقط چهره افراد را تشخیص می دهد و ثبت می کند اما دوربین شناسایی چهره علاوه بر فرآیند تشخیص چهره می تواند به صورت جستجوی هوشمند در میان تصاویر ضبط شده توسط نرم افزار را برای کاربران فراهم کند.

تفاوت دوربین تشخیص چهره با شناسایی چهره

مزایای دوربین تشخیص چهره

  1. جمع اوری شواهد و مدارک
  2. پیشگیری از وقوع جرم
  3. نظارت بهتر بر فعالیت ها و رخدادها
  4. دسترسی به اطلاعات به صورت مطمئن

مزایای دوربین تشخیص چهره

معایب دوربین تشخیص چهره

  • هزینه بالا
  • آسیب پذیر بودن
  • پیچیدگی در عملکرد
  • عدم وجود اطمینان کامل

معایب دوربین تشخیص چهره

دوربین مداربسته تشخیص چهره یا (face Capture Camera) که از رزلوشن و کیفیت بالا در تصاویر برخوردار می باشد و در مارک های معتبری هم چون هایک ویژن، بوش، داهوا و … موجود می باشد و برای بهره مند شدن از آن ها می توانید با این شرکت معتبر فعال در عرصه سیستم های نظارتی و امنیتی دسترسی پیدا کنید.
منبع: iransecurity.org

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما