قیمت انواع دوربین مداربسته وایرلس

قیمت انواع دوربین مداربسته وایرلس را تنها از تکنو دوربین دریافت کنید. انواع دوربین های ریز مخفی، دوربین بولت، دوربین دام، دوربین اسپید دام؛ دوربین بیسیم خورشیدی، دوربین مداربسته گردان عروسکی و غیره بدون سیم را می توانید با قیمتی ویژه از تکنو دوربین خریداری کنیدو با ما همراه باشید تا با دوربین های بی سیم بیشتر آشنا شوید:

انواع دوربین مداربسته وایرلس:

بهترین دوربین های مدار بسته را شرکت های داهوا و هایک ویژن تولید میکنند. بطور کلی دونوع دوربین مدار بسته بیسیم و باسیم وجود دارد. نام دیگر دوربین مداربسته دوربین  مدار بسته تحت شبکه ای ، دوربین مدار بسته وای فای ، دوربین مدار بسته وایرلس میباشد انواعدوربین مداربسته بی سیم وایرلس شامل دوربین  اسپیدام ، مینی اسپیدام ، دروبین عروسکی یا بیبیکیم بی سیم، دوربین بولت وای فای ،دوربین بیسیم چرخشی بولت،دوربین چرخشی سیم کارت خور خورشیدی و دوربین پانوراما و غیره میباشد.

دوربین مدار بسته بیسیم برخلاف اسمی که دارد کاملا بی سیم و وای فای نبوده و نحوه ی اتصال آنها به دو صورت میباشد . که تفاوت عمده این دو نوع در نحوه ی انتقال تصویرها در بین دوربین و سیستم گیرنده میباشد. همه دوربین های بیسیم دوربین های تحت شبکه ای هستند و حتما نیاز به اتصال اینترنت برای انتقال تصاویر را دارند. این دوربین ها برای تامین برق حتما باید به آداپتور وصل شوند.

دوربین مدار بسته بیسیم دیجیتالی با بسته های کد گذاری شده وتصاویر و فیلم با حجم بالا وسرعت بیشتر انتقال میدهند واین دوربین های دیجیتالی حساسیت کمتری نسبت به شرایط محیطی و امواج الکترو مغناطیسی را دارند. رایج ترین نوع دوربین مداربسته وایرالس نوع آی پی می باشد که تصاویر را بصورت داده های دیجیتالی از طریق شبکه پخش میکنند و هر دوربین از طریق آدرس آی پی مخصوص خود با ضبط کننده ارتباط برقرار میکند.

دوربین مدار بسته آی پی در محل نصب خود توسط کابل شبکه به مودم اینترنت متصل میباشد که میتوان با تلفن همراه در هر زمان و مکان تصاویر را مشاهده کرد. نوع دیگر دوربین های مداربسته بی سیم دوربین های متصل به وای فای هستند که به مودم اینترنت در محل نصب نیازی ندارند اما فقط میتوان در محدوده مشخصی با آن متصل شد.

قیمت انواع دوربین مداربسته وایرلس

راه های اتصال دوربین بیسیم به اینترنت به دو روش میباشد

1.کابل لن : در این روش با استفاده از سیم کشی دوربین به اینترنت متصل میباشد این روش ایجاد محدودیت مکانی را دارد وبرای فواصل زیاد مورد استفاده قرار نمیگیرد.

2.وایرلس: در این روش دوربین با استفاده از مودم به موبایل متصل بوده و تصاویر وفیلم ها را ارسال میکند این روش برای مکان های دور دست مناسب میباشد بطور کلی انتقال تصویر در دوربین های مداربسته وایرلس یا بی سیم به دو صورت انتقال از راه نزدیک و انتقال از راه دور میباشد

انتقال از راه نزدیک با اتصال یه وای فای خانگی اینترنت همراه و با نصب برنامه مخصوص در گوشی همراه خود میتوان تصاویر را دریافت کرد و در انتقال تصاویر از راه دور باید دوربین را به مودم یا روتری که به اینترنت متصل است وصل کرد واینترنت مودم را ازطریق  آِی دی اس ال یا مودم های سیم کارت خور تامین کرد.

درحالت کلی این دوربین های مدار بسته بی سیم در مکان های که امکان استفاده از سیم وجود ندارد کاربرد فراوانی را دارد و نسبت به دوربین های مداربسته باسیم از لحاظ هزینه مقرون به صرفه تر هستند ازلحاظ فیزیکی دوربین مدار بسته وایرلس ضد ضربه وضد آب  ، دید در شب ، فو کوس خودکار، هشدارهای متعدد   دربرابر دستکاری میباشند وقابلیت نصب در هرجا و مکان را آسان تر کرده اند

مکان های مناسب برای نصب دوربین مدارسته وایرلس :

آسانسور ،منازل مسکونی ، شرکت استیجاری حمل ونقل عمومی ، مترو ، محل کار ، کلاس های درس ،اتاق کودکان وغیره مورد استفاده قرار میگیرند در نوع دوربین مداربسته آی پی برای اهداف پزشکی قانونی  مورد استفاده قرار میگیرند

را ه های تغذیه ی انرژی دوربین های مداربسته وایرلس یا بی سیم: بطور کلی دو راه اصلی برای تغذیه این دوربینهای بی سیم وجود دارد 1. فرستنده بی سیم : یک فرستنده بی سیم در محل کار یا خانه تا زمانی که دوربین در محل برد آن قرار دارد میتواند به کابل برق متصل شود

2.اتصال دوربین به باتری از طریق آداپتور میباشد.

امنیت دوربین های وایرلس بسیار بالا میباشد و هک کردن آن تقریباصفر میباشد و در پایان در هنگام خرید دوربین های مداربسته به نیاز خود و کارایی که از دوربین میخواهید برای مثال آیا برای مکان عمومی یا دیدن چهره افراد برای دیدن کالاها و تردد افراد می خواهید دقت فرمایید.

قیمت انواع دوربین مداربسته وایرلس

قیمت انواع دوربین مداربسته وایرلس

برای دریافت قیمت دوربین های مداربسته وایرلس در مدل های متفاوت و برند های مختلف می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید. تکنو دوربین وارد کننده و ارائه دهنده انواع دوربین های بیسیم در پکیج های اقتصادی و به صورت تکی و قیمت مناسب می باشد. لذا اگر می خواهید دوربین بیسیم خود را همراه با تخفیف ویژه خریداری کنید با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما