فروش دوربین مخفی وای فای q7

فروش دوربین مخفی وای فای q7 توسط بزرگترین فروشگاه دوربین مداربسته مخفی بانه! اگر به دنبال دوربین مداربسته وایرلس جهت حمل در جیب خود هستید، این دوربین کوچک بیسیم می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. دوربین مداربسته کیو هفت مینی دی وی، به راحتی به اینترنت وصل شده و از راه دور قابل کنترل است.

فروش دوربین مخفی q7

معرفی کلی دوربین مداربسته کوچک شارژی q7

دوربین مداربسته بسیار کوچک مخفی q7 شارژی در ساده ترین شکل ممکن دارای ابعاد جم و جوری است که خیلی آسان در‌ جیب حمل و داخل هر اشیایی پنهان می شود. بدون اینکه جلب توجه کند! این دوربین از مدل های بی سیم است یعنی دیگر نیازی به سوراخ کاری دیوار و دستگاه های رکوردر ندارید. همچنین نصب و راه اندازی خیلی آسانی دارد. به علاوه از سری دسته های وای فای دار است که امکان نظارت از راه دور را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های منحصر بفرد این دوربین جاسوسی وایرلس کیو هفت، کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل، سازگاری با کارت حافظه، قابلیت شنود محیط، باتری با دوام، سنسور تشخیص حرکت، دید در شب و غیره می باشد که در ادامه به معرفی بیشتر آن ها می‌ پردازیم:

اتصال به وای فای دوربین مداربسته رم خور جیبی q7

یکی از مهمترین ویژگی این دوربین مداربسته رم خور جیبی باتری دار q7، قابلیت مشاهده زنده از راه دور است. به گونه ای که از طریق گوشی های هوشمند و کامپیوتر خود می توانید آنچه را که دوربین در حال فیلم برداری است به صورت مستقیم مشاهده کنید. اما این عملکرد به اتصال اینترنت و مودم نیاز دارد. این نظارت از راه دور در دستگاه های هوشمند از طریق برنامه اختصاصی انجام می شود. توجه داشته باشید که این قابلیت با سیستم عامل های اندروید، آیفون و ویندوز سازگار است.

فروش دوربین مخفی q7

کاربرد دوربین مداربسته شارژی مخفی کیو هفت

دوربین مداربسته شارژی مخفی کیو هفت پنج مگاپیکسل IP برای کارهای مختلفی قابل استفاده است. غالباً به منظور محافظت ، كنترل كودكان و حیوانات خانگی برای خانه یا آپارتمان خریداری می شود. همچنین دوربین فیلمبرداری ریز IP را می توان در یک دفتر، فروشگاه، انبار نصب کرد. این مدل دوربین مخفی می تواند به صورت مخفیانه فیلمبرداری کند. شما می توانید از این دوربین حتی در مواقع پیاده روی یا کوهنوردی استفاده کنید چراکه قابل حمل است و می تواند از مناظر به خوبی فیلمبرداری کند.

لازم به ذکر است که این دوربین مداربسته مخفی جاسوسی بیسیم q7 دارای کیفیت تصویر 2مگاپیکسل است و قادر است تا کوچکترین جزئیات را در همه شرایط و مواقع ضبط و ذخیره کند.

فروش دوربین مخفی q7

سازگاری دوربین مداربسته وایرلس جیبی Q7 با کارت حافظه

از لحاظ اینکه دوربین مداربسته مخفی شارژی Q7 وای فای دارای کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل شفاف است. این ‌ذخیره سازی تصاویر با وضوح بالا به حافظه زیادی احتیاج دارد. از همین رو این دوربین از نظر فضای ذخیره سازی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه Micro sd تا ظرفیت 64 گیگابایت را دارد. همچنین هنگامی که بار سنگینی بر روی خود احساس کند می تواند پرونده های قدیمی را برای جاسازی فایل های جدید حذف کند.

دید در شب دوربین مداربسته جاسوسی رم خور کیو هفت:

دوربین مداربسته فاقد سیم جیبی Q7 دارای دید در شب قوی است. این ویژگی به وسیله ال ای دی های مادون قرمز انجام می گردد و این اجازه را می دهد که دوربین حتی در شرایط کم نور با وضوح بالا فیلمبرداری کند. از همین رو این دوربین مداربسته به عنوان یکی از پر فروش ترین دوربین های دید در شب مخفی شناخته شده است.

باتری دوربین مداربسته دید در شب q7

مهمترین عیب دوربین مخفی وای فای q7 که مشتریان ما با آن روبرو هستند کمبود عمر باتری است، زیرا این دوربین فیلمبرداری مینی دارای یک باتری کوچک بوده که معمولاً برای حداکثر دو ساعت کار، کافی است. اما در این مورد هم، ما یک راه حل پیدا کرده ایم. این دوربین مخفی خیلی کوچک که از ضبط در حالت شارژ پشتیبانی می کنند، به این معنی که چنین دوربینی می تواند از قبل به PawerBank متصل شده و مدت زمان کار را به چندین روز یا حتی چند هفته افزایش دهد! در عین حال هم می توانید با فعال کردن سنسور حساس به حرکت عمر باتری را بیشتر کنید.

فروش دوربین مخفی q7

قابلیت حساس به حرکت دوربین مداربسته جاسوسی رم خور q7

وقتی دوربین مداربسته جاسوسی رم خور کیو هفت را روی قابلیت تشخیص حرکت تنظیم کنید، فقط درصورتی که در اثر یک حرکت در محوطه دید او ایجاد شوند فیلم ضبط می کند. همانطور که گفته شد این فعال کردن حرکت به میزان قابل توجهی در فضای ذخیره سازی کارت حافظه و فضای شارژ باتری شما صرفه جویی می کند و شما را قادر می سازد تا سرعت پخش فیلم را تنها در خصوص ایجاد حرکت اشیاء یا اشخاص ایجاد کند‌.

فروش دوربین مخفی q7

اگر به دنبال دوربین مداربسته ای مخفی شارژی هستید که حتی در تاریکی شب هم نیز فیلم ضبط کند، دوربین کوچک q7 می تواند بهترین پیشنهاد باشد. این دوربین مداربسته جاسوسی جیبی به لطف ال ای دی های مادون قرمز می تواند در تاریکی شب نیز فیلم برداری کند. شما می توانید انواع دوربین های مخفی سیمی و بیسیم را با قیمتی شگفت انگیز از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری بانه خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما