فروشنده انواع دزدگیر ماشین چیتا با ارزان ترین قیمت بازار

ما مفتخریم فروشنده انواع دزدگیر ماشین چیتا باشیم. دزدگیر های ما با ارزان ترین قیمت بازار از هم اکنون در دسترس مشتریان عزیز قرار دارد. برای سفارش می توانید به شماره های درج شده در این سایت زنگ بزنید.
زمانی که بحث امنیت وسیله نقلیه به میان می آید خیلی حساس می شویم. برای همه ما مهم است دزدگیری که قرار است از ماشین ما در مقابل دزدها محافظت کند از تکنولوژی بالا برخوردار باشد. همچنین کیفیت دزدگیر در اولویت اول همه ما قرار دارد.
از این رو ما به عنوان فروشنده و نمایندگی معتبر انواع دزدگیر ها در ایران تصمیم گرفته ایم به معرفی یکی از دزدگیر های محبوب خودمان بپردازیم که با ارزان ترین قیمت توسط ما در بازار ارئه می شود.

فروشنده انواع دزدگیر ماشین چیتا

دزدگیر چیتا ساخت کجا است؟

با وجود این که در بازار انواع دزدگیر های بی کفیت و نمونه های تقلبی وجود دارد. اما برخی از فروشندگان همچون شرکت ما کمیت را فدای کیفیت نمی کنند. از این رو تمامی اجناس انتخابی ما از برند های معتبر و جنس اصلی هستند.
دزدگیر چیتا یکی از این دزدگیر های با کیفیت است. این دزدگیر که در سال 2017 بعد از مجیکار در رده دوم امنیت جهانی قرار گرفت، ساخت کشور چین است. کمپانی چیتا در سال 2000 و در شهر پکن آغاز به کار کرد. این شرکت در بیشتر کشور های دنیا از جمله ایران نمایندگی معتبر دارد.

فروشنده انواع دزدگیر ماشین چیتا

انواع دزدگیر ماشین چیتا

دزدگیر های چیتا در طرح ها و قیمت های مختلف طراحی شده اند. این دزدگیر دارای دو نوع تصویری و ساده است که هر دو دارای ضمانت 1 ساله هستند. در زیر به برخی از مدل های معروف دزدگیر چی می پردازیم:

  • دزدگیر چیتا مدل 433
  • دزدگیر چیتا مدل 315
  • دزدگیر چیتا مدل V5
  • دزدگیر چیتا مدل V20
  • دزدگیر چیتا مدل S5

فروشنده انواع دزدگیر ماشین چیتا

فروشنده انواع دزدگیر چیتا با ارزان ترین قیمت

شرکت ما با فروشنده انواع دزدگیر ماشین برند چیتا با ارزان ترین قیمت موجود در بازار توانسته است در کوتاه ترین زمان اعتماد مشتریان عزیز را به خود جلب کند. از این رو ما با پشتوانه این اعتماد یکی از معتبر ترین فروشندگان در بازار های ایران هستیم.
شما می توانید برای سفارش محصول خود با کارشناسان ما تماس بگیرید. اگر همین حالا زنگ بزنید تا صاحب یکی از دزدگیر های مارک چیتا شوید، از تخفیف ویژه ما برخوردار می شودید. تنها تا پایان این ماه فرضت دارید تا با خرید از ما از تخفیف ما که به مدت محدود ارائه می شود بهره مند شوید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دیمن منصوری
راه های ارتباطی:
فروشنده انواع دزدگیر چیتا با ارزان ترین قیمت شماره موبایل: 09186665308

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما