سایت فروش دوربین مداربسته اسپید دام آنلاین

سایت فروش دوربین مداربسته اسپید دام که استفاده از این دوربین منحصر برای پروژه های بزرگ کارایی دارد و می تواند فضای بیشتری نسبت به دیگر مدل های دوربین مداربسته تحت پوشش قرار دهد. دوربین مداربسته اسپید دام را می توانید در مدل های Ahd و آی پی را می توان به راحتی از طریق مراکز به صورت آنلاین به راحتی سفارش داد.
اماکن و فضاهایی که حجم زیاد و گسترده ای دارند برای مثال می توان به چند مورد کارخانه ها، گاوداری، پمپ بنزین ها و پارکینگ و … اشاره نمود برای این که به راحتی بتوان امنیت آن ها را تامین و از هر گونه رفت و آمد اطلاع پیدا کرد نیاز به دوربین مداربسته حرفه ای هم چون اسپید دام دارند.

دوربین مداربسته اسپید دام چیست؟

دوربین مداربسته اسپید دام که از یک پایه و یک محفظه گنبدی تشکیل شده است که دارای سایز و ابعاد بزرگی می باشد.
دوربین مداربسته اسپید دام دارای قابلیت های ویژه و خاصی هم چون قدرت بزرگنمایی و زوم بالا، چرخش در جهات افقی و عمودی برخوردار می باشد.

دوربین مداربسته اسپید دام چیست؟

دوربین مداربسته اسپید دام کار چن تا دوربین را همزمان انجام می دهد و تنها با نصب یک عدد از آن در محل می توان کل محیط را تحت سیطره و نظارت قرار داد.

انواع دوربین مداربسته اسپید دام

  1. دوربین مداربسته AHD
  2. دوربین مداربسته IP یا تحت شبکه

فروش آنلاین دوربین مداربسته از طریق سایت

امروزه با توجه به این که فروشگاه های اینترنتی و آنلاین امکان دسترس پذیری راحتی را که برای عموم اشخاص در هر جای کشور را امکان پذیر کرده است مورد پسند و رضایت قرار گرفته اند و هر نوع محصولی را می توان تنها با یک سرچ پیدا کرد و ثبت سفارش نمود.
فروش دوربین مداربسته و دیگر سیستم های نظارتی و امنیتی نیز از طریق سایت صورت می گیرد و می توان به هر نوع مدل و برندی با قیمت مناسب و مهم تر از همه بدون دردسر دسترسی پیدا کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دیمن منصوری
راه های ارتباطی:
فروش آنلاین دوربین مداربسته از طریق سایت شماره موبایل: 09186665308

منبع: cctvsale.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما