خرید دوربین مداربسته مخفی پیچی

خرید دوربین مداربسته مخفی پیچی با ارزان ترین قیمت آغاز شد. بهترین و با کیفیت ترین دوربین های ریز جاسوسی را می توانید با قیمتی ویژه از تکنو دوربین خریداری کنید. اگر به دنبال دوربین مداربسته کوچک خاص برای نظارت پنهان مکانی هستید، درست آمده اید. فروشگاه دوربین مداربسته مخفی منصوری انواع دوربین های مداربسته ریز جاسوسی در طرج های متفاوت را با قیمتی ویژه به فروش می رساند. با ما همراه باشید تا با یکی از پر فروش ترین دوربین های کوچک مخفی یعنی دوربین ریز جاسوسی طرح پیچ آشنا شوید:

دوربین مداربسته مخفی پیچی

دوربین  مداربسته مخفی پیچی ساخت شرکت  تپیکا میباشد و علت نامگذاری دوربین مدار بسته پیچی شکل پیچ مانند انهاست واز پرطرفدار ترین دوربین های مخفی جاسوسی میباشد به انها دوربین های مخفی طرح پیچ  ویا دوربین مخفی  به شکل پیچ ای اچ دی نیز می گویند. این مینی دوربین ها که به شکل پیچ   و دارای سیم میباشند کوچکترین حس کنجکاوی را در افراد ایجاد نمیکنند و از این لحاظ با امنیت ترین ونامحسوس ترین نوع دوربین های مخفی می باشند. و می توان به صورت لوازم جانبی فوق العاده کوچک استفاده کرد.

دوربین های مخفی پیچی را میتواند در اینه ، کابینت ،کمد، پریز برق، داخل دیوار بصورت کاملا نامحسوس وپنهان جای گذاری کرد. از این دوربین ها برای نظارت وکنترل امنیت در اماکن داخلی مانند اتاق خواب ، منازل، دفاتر ، محل کار، اتاق جلسات و پروژه ها و در راهروها وغیره  استفاده کرد. کاربرد دیگر دوربین های مخفی پیچی برای کنترل پرستاران کودکان در غیبت والدین ویا کنترل سالمندان ، یا کارکنان مراکز دولتی و یا نگهداری از حیوانات خانگی میباشد. با نصب دوربین های مخفی پیچی در درب اسانسورها ، مغازها و منازل و گاوصندوقها از خطرات احتمالی سارقان میتوان جلوگیری کرد.

خرید دوربین مداربسته مخفی پیچی

مشخصات فنی دوربین مخفی پیچی یا طرح پیچ:

وزن بسیار کم تا حدود 119 گرم استو اندازه ی ان  3 در 3.8 و  2.3 اینچ می باشد وبه راحتی داخل همه اشیاها ، داخل اسباب بازی کودکان، داخل ماشین، زیر میز، زیر پرده منازل ها وزیر وسایل اشپزخانه واتاق خوابهاو غیره قرار می گیرند. به همین دلیل دوربین مداربسته مخفی پیچی شکل کوچکترین ، ارزان ترین، سبک ترین دوربین مخفی رایج در بازار می باشد. لنز این دوربین ها دارای زاویه ی  دید 70 درجه را دارد. قابلیت فیلم برداری دراین دوربینها تا 800 تی وی  ای بوده و کیفیت آن  فول اچ دی بوده ودارای رزولویشن2 مگاپیکسل بوده وتصاویر واضحی را ازمحیط ضبط میکنند. اندازه ی تصاویر گرفته شده توسط دوربین پیچی شکل510 در492 پیکسل می باشد نرخ اسکن در انها تا 60هرتز بوده وقابلیت دید درشب با بالانس نور سفیدرا دارند. دوربینهای مخفی پیچی دارای میکروفون بوده وصداها را بصورت زنده ثبت وضبط میکند.

یک مدل از این این دوربین ها از کارت حافظه رم میکرو از 4  گیگابایت تا 32 گیگابایت را پشتیبانی می کنند ومانند سایر دوربین های مخفی مداربسته دارای سنسور حرکتی هستند به این صورت که با تشخیص کوچکترین حرکت اشیا وافراددر محیط شروع به فیلمبردری کرده ودر نتیجه با داشتن این قابلیت در فضای ذخیره سازی صرفه جویی میشود ود رصورت پرشدن حافظه ی این دوربینها امکان حذف خودکار تصاویر وفیلم های قدیمی را دارد.

عملکرد پیچ دوربین دار

عملکرد این دوربین های مینی پیچی شکل  به این صورت است برای ضبط تصویر به دستگاه دی وی ار نیاز دارد تا وقایع گرفته شده را با کیفیت بالا ذخیره کند واتصال این نوع مدل با فیش بی ان سی میباشد. وزن این مدل دوربین پیچی سیم دار 70  گرم بوده وبه اسانی در هر مکان وجایی قابل حمل و نصب میباشد. درصورت تماشای انلاین تصاویر وفیلم های دوربین مخفی در گوشی موبایل خود باید برنامه مخصوص  وی ال سی را نصب کرده و همزمان بتوان در گوشی خود وقایع ضبط شده با استفاده از اینترنت متصل به ان را مشاهده کرد.

این دوربین ها با اتصال مستقیم به برق به صورت 24 ساعته بدون وقفه  به ثبت وقایع می پردازند .مصرف انرژی این دوربینها پیچی بسیار پایین بوده وبرای نصب با اداپتور برق مبدل آر سی ای به بی ان سی همراه با دفترچه راهنمای نصب را دارد. کابل اداپتور این دوربین ها 20متر طول دارد وامکان وصل شدن به منبع انرژی را اسان تر کرده است. ولتاژ برق ورودی دوربین های پیچی شکل 12 ولت با جریان خروجی 2 امپر میباشد.

قابلیت دید درشب در دوربین ها ی مخفی طرح پیچ در دو حالت سیاه وسفید و رنگی وجود دارد که توسط نور مادون قرمز در ال ای دی های کارشده در دوربین انجام می گیرد. بدنه  مینی دوربین های پیچی فلزی بوده و ضد اب و ضد ضربه وقابلیت نصب در هرمکان وفضایی را دارد. درهنگام خرید دوربین های مخفی جاسوسی باید به برند دوربین دقت کرد چون شرکتهای متفاوتی در ساخت دوربین های جاسوسی مخفی در بازرا وجود دارند و کیفیت تصویر و میزان رزولویشن دوربینها در برندهای مختلف متفاوت بوده وقیمت های متفاوتی را نیز دارند. در صورت نصب دوربین مخفی جاسوسی پیچ شکل ویا هر نوع دیگر از دوربین های جاسوسی برای حفظ حریم خصوصی همسایگان ودیگر افراد مجوزهای لازم را کسب کرده تا از لحاظ قانونی دچار مشکل نشوید .

خرید دوربین مداربسته مخفی پیچی

خرید دوربین مداربسته مخفی پیچی

با خرید دوربین مداربسته مخفی طرح پیچ مکان مد نظر خود را به صورت نامحسوس زیر نظر بگیرید. این پیچ دوربین دار دارای ظاهری کاملا منطبق با پیچ بوده و به راحتی در هر مکانی نصب و جاسازی خواهد شد. برای خرید این دوربین ریز جاسوسی و همچنین سایر مدل های دوربین مداربسته مخفی شارژی همین حالا با ما تماس بگیرید.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما