خرید دوربین مداربسته شارژی کوچک Q7

خرید دوربین مداربسته شارژی کوچک Q7 با قیمت فوق العاده برای شما امکان پذیر است. دوربین قابل شارژ و کوچک Q7 بی وقفه 40 دقیقه فیلم برداری می کند. قابلیت دید در شب این دوربین مداربسته امکان دید در شب تا 10 متر را برای شما فراهم کرده است. در ادامه به معرفی کامل این دوربین ریز مخفی رم خور خواهیم پرداخت:

خرید دوربین مداربسته شارژی کوچک

معرفی دوربین مداربسته شارژی Q7

دوربین مداربسته ها در انواع سایز بندی تولید می شوند. دوربین q7 از جمله دوربین مداربسته های سایز کوچک mini می باشد. کوچکی این دوربین به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را در هر جایی قرار دهید.
باطری داخلی این دوربین مداربسته بعد از شارژ کامل امکان فیلمبرداری تا 40 دقیقه را برای شما فراهم می کند. همچنین با قرار دادن یک کارت اس دی 32 گیگ می توانید تصاویر را ذخیره کنید.

به طور کلی دوربین مداربسته شارژی بی سیم کوچک کیو هفت برای کارای نظارت و کنترل بدون جلب توجه اشخاص داخل محیط مورد استفاده قرار می گیرد. چراکه به دلیل سایز بسیار کوچک تا اندازه طول 5 سانتی متر و عرض 2.5 سانتی متر و وزن ۲۵ گرم از سری دسته های جاسوسی می باشد. برای همین به دلیل راحتی قابلیت تعبیه بر روی پهپاد ها و کوادکوپتر ها، کنار آینه، داخل گلدان، لیوان، قفسه کتاب، تابلو نقاشی، لوازم جانبی تلویزیون، زیر میز و غیره می باشد. به علاوه با نصب آن داخل گاوصندوق می توانید اشیاء گران قیمت خود را همیشه زیر نظر داشته باشید و از امنیت آن ها اطمینان حاصل کنید.

گذشته از این ها دوربین مداربسته مخفی q7 وای فای یکی از پراستفاده ترین ها به عنوان دوربین ورزشی می باشد. چراکه به دلیل قابلیت های پیشرفته ای که دارد کاملاً مناسب فیلم برداری در ورزش های متعدد می باشد. همچنین از مدل های بی سیم است و به راحتی می توانید با خود به همراه داشته باشید. به گونه ای که با نصب آن بر روی کلاه ایمنی، لاستیک، بازو بند، کمر بند و غیره از محیط ها و منظره های بکر هنگام پیاده روی، کوهنوردی، دوچرخه سواری، موتور سواری، چتر بازی و غیره تصویر برداری کنید.

خرید دوربین مداربسته شارژی کوچک

مشخصات اصلی دوربین شارژی کوچک Q7

  • دوربین مادون قرمز
  • دید در شب 10 متر
  • تشخیص حرکت تا 3 متر
  • سازگار با سیستم عامل اندروید و iOS
  • زاویه دید 90 درجه
  • قابلیت ذخیره سازی محلی در کارت اس دی 32 گیگ
  • پشتیبانی از زبان های هلندی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لهستانی، پرتغالی، چینی
  • کیفیت تصویر 1 مگاپیکسل
  • رزولیشن 720 در 1280 پیکسل
  • دارای میکروفن داخلی برای ضبط صدای محیط
  • 5 LED برای ایجاد امکان دید در شب

خرید دوربین مداربسته شارژی کوچک

دوربین مداربسته وای فای کیوهفت ۲ مگاپیکسل

با این دوربین مداربسته جیبی کیو هفت خیلی کوچک می توانید عکس ها و ویدیو ها باکیفیت و شفافی را ثبت و ضبط کنید. زیرا از رزولوشن 1080p Full HD بهره می برد. به علاوه می توانید به وسیله تکنولوژی پنج عدد ال ای دی های مادون قرمزی که دارد، در تاریکی و عدم نور کافی از چهره واقعی سوژه مورد نظر در محیط حتی تا متراژ ده متری نیز مطلع شوید.

یکی از ویژگی های محبوب و کاربردی این دوربین شارژی مخفی کوچک، مجهز بودن به فناوری p2p می باشد. همچنین از سیستم عامل های اندروید، آی پد، آیفون و ویندوز پشتیبانی می کند. به این معنی ابتدا با اتصال دوربین به وای فای شبکه مجاور تمام فیلم های گرفته شده خود را به صورت مستقیم بر روی اپلیکیشن هوشمند کاربران مجاز خود از راه دور به نمایش می گذارد. با این ویژگی هرجای دنیا که باشید می توانید از تمام اتفاقات محیط در زمان واقعی مطلع شوید.

از این دوربین مداربسته کوچک بیسیم وای فای کیوهفت ۲ مگاپیکسل می توانید جهت نظارت از راه دور کارهای کارکنان یک فروشگاه یا دفتر کار، پرستار های بچه یا اشخاص مسن خانه و غیره استفاده کنید.

قابلیت های دوربین رم خور دید در شب q7

این دوربین مداربسته ریز دارای قابلیت سازگاری با کارت حافظه میکرو sd است. به وسیله این آپشن می توانید به بازیابی اطلاعات گرفته شده و فیلم هایی که از دست داده اید بپردازید. این مموری رم دارای سقف ظرفیت ۳۲ گیگ است که حجم وسیعی از ویدیو ها را ذخیره می کند. در واقع به وسیله این دوربین می توانید صرفه جویی بیشتری در فضای کارت حافظه داشته باشید. به این صورت که می توانید دوربین را در حالت خواب یا استند بای قرار دهید تا تنها در صورت احساس تشخیص حرکت شروع به فیلم برداری کند. به چسیله این گزینه تشخیص حرکت، نه تنها در فضای رم بلکه می توانید در شارژ باتری این دوربین بهینه کامل را برای ضبط های مهم تر اعمال کنید.

به طور کلی برای درک بهتر وقایع محیط از طریق دوربین های مداربسته تنها ضبط تصاویر کافی نیست. برای این منظور دوربین مداربسته خیلی کوچک مخفی شارژی کیوهفت دید در شب به میکروفون داخلی مجهز است و قادر به ضبط و شنود واضح صدای محیط مربوطه می باشد.

نصب و راه اندازی این دوربین بسیار ساده است و نیازی به متخصص ماهر ندارد. همچنین بدون نیاز به سیم کشی های اضافی و دستگاه های ضبط کننده می تواند کار کند.

خرید دوربین مداربسته شارژی کوچک

خرید دوربین مداربسته شارژی کوچک

اگر به دنبال خرید دوربین مداربسته شارژی کوچک هستید دوربین مداربسته شارژی Q7 را به شما پیشنهاد می کنیم. با استفاده از این دوربین مداربسته به راحتی تصاویر اچ دی را به صورت آنلاین از محیط دریافت کنید. بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما