پخش عمده قطعات دوربین مدار بسته در تهران

پخش عمده قطعات دوربین مدار بسته در تهران با نمایندگی منصوری آغاز شد. قطعات خرابی دوربین مداربسته خود را تنها از طریق یک تماس تلفنی بازگو کرده و بهترین مشاوره را جهت خرید قطعه جایگزین از همکاران ما دریافت کنید. عمده فروشی قطعات و لوازم جانبی دوربین مداربسته منصوری وارد کننده انواع بردهای سونی، برد دید در شب، انواع کابل، انواع ال ای دی، انواع بدنه فلزی و پلاستیکی با بهترین قیمت می باشد.

پخش عمده قطعات دوربین مدار بسته

مونتاژ و تعویض قطعات دوربین مداربسته خود را به ما بسپارید.

قرار نیست هر سال دوربین مداربسته نظارت خود را با سیستمی جدیدتر جایگزین کنید. این کار هم غیر اقتصادی بوده و برای کاربر بسیار هزینه بردار است، هم اینکه برای تجارت ها و پروژه های سنگین وقت گیر می باشد. اگر در سیستم مداربسته شما قطعه ای خراب شد، یا دوربین مداربسته ای با مشکل مواجه شد، یا اینکه بر اثر ضربه بدنه یکی از دوربین های مداربسته شکسته شد، اصلا نگران نباشید، ما بهترین قطعات را به شما معرفی خواهیم کرد تا دوربین خود را تعمیر کرده و دوباره به حالت اول بازگردد. بازرگانی تکنو دوربین تهران عرضه کننده انواع قطعات دوربین مداربسته به صورت عمده و خرده می باشد.

از یک سو فروش قطعات دوربین مداربسته در تعداد بالا بوده و به صورت عمده به مونتاژ کننده ها و عمده فروش ها عرضه خواهد شد. که در واقع در این حالت قیمت ها به صورت همکاری محسوب خواهد شد. از سوی دیگر تکنو دوربین تهران دارای تیمی تخصصی در زمینه مونتاژ و اسمبل دوربین مداربسته می باشد که هر دوربین مداربسته، با هر تعدادی که بخواهید را در موعد مقرر برای شما مونتاژ خواهند کرد.

پخش عمده قطعات دوربین مدار بسته

برای اسمبل دوربین مداربسته چه قطعاتی مورد نیاز است؟

  • انواع کابل کواکسیال دوربین مداربسته، انواع کابل lan دوربین مداربسته
  • انواع فوم دور لنز دوربین مداربسته
  • ایرکات IR-CUT دوربین مداربسته
  • ال ای دی LED مادون قرمز دوربین مداربسته
  • انواع بدنه پلاستیکی دوربین مداربسته، انواع بدنه فلزی دوربین مداربسته
  • انواع برد دوربین مداربسته (برد 2 مگاپیکسل AHD سونی IMX323+NextChip2441، برد 5 مگاپیکسل AHD سونی)
  • انواع لنز های شیشه ای دوربین مداربسته، انواع لنز های پلاستیکی دوربین مداربسته، انواع لنز های وری فوکال، انواع لنز های چشم ماهی

پخش عمده قطعات دوربین مدار بسته

پخش عمده قطعات دوربین مدار بسته

شرکت پخش و فروش قطعات دوربین مداربسته در تهران عرضه کننده انواع قطعات دوربین های تحت شبکه، قطعات دوربین های  ahd، قطعات دوربین های مخفی، قطعات دوربین های صنعتی و غیره با قیمتی شگفت انگیز می باشد. لذا برای صرفه جویی در هزینه های خود می توانید دوربین های مورد نیاز خود را به ما بسپارید تا همکاران ما آنها را با دقتی بالا مونتاژ کرده و در کمتریتن زمان آن ها را تحویل دهند. تکنو دوربین پخش کننده مستقیم انواع قطعات دوربین های مداربسته و لوازم جانبی دوربین مداربسته به صورت عمده می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما