قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا XVR1A08

قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا XVR1A08 با نرخ بسیار پایین را تنها از نمایندگی های فروش لوازم دوربین مداربسته منصوری بانه دریافت کنید. این دستگاه ضبط یکی از تجهیزات مورد نیاز در انواع دوربین های مداربسته است که وظیفه انتقال و ذخیره سازی امن فیلم و تصاویر را بدون وقفه برای کاربران به ارمغان می آورد. در ادامه به معرفی بیشتر رکوردر DVR هشت کاناله dahua می پردازیم:

قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا

رکوردر ایکس وی آر هشت کاناله dahua مدل 1A08

ایکس وی آر 8 کانال داهوا XVR1A08 دارای پرفروش ترین محصولات می باشد که فیلم های دوربین ها را در قالب دیجیتال بر روی هارد دیسک ضبط می کند. بنابراین هر زمان که لازم بود می توانید ضبط ها و گرفته شده ها را بدون نویز مشاهده، پخش و بارگیری کنید. به این دستگاه ضبط کننده نیز xvr هم گفته می شود. ضبط کننده های Xvr می توانند بسیاری از دوربین های مداربسته مانند ahd ، hdtvi ، hdcvi، آنالوگ را به صورت جداگانه یا همزمان پشتیبانی می کنند. همچنین این دستگاه ضبط دارای ویژگی هشت کانال می باشد. امروزه دستگاه های ضبط دوربین xvr بیشترین ارجحیت را دارند. چراکه دارای قابلیت اعتماد و اطمینان بسیار بالایی نسبت به دیگر مدل ها می باشند.

این ضبط کننده ویدیو دوربین به شما امکان می دهد تا حداکثر هشت عدد دوربین ahd را از طریق کابل مخصوص کواکسیال تا فاصله متراژ پانصد متری از طریق فیش بی ان سی متصل کنید. همچنین دارای پشتیبانی از پخش فیلم و تصاویر تا رزولوشن 1080p است که به شما امکان می دهد بهترین و باکیفیت ترین تصویر را تماشا کنید. به علاوه این دستگاه dvr از هارد داخلی اینترنال تا گنجایش ۸ ترابایت پشتیبانی می کند. در نتیجه حجم گسترده ای از ضبط شده ها را به صورت بسیار دقیق داخل خود ذخیره می کند.

قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا

دستگاه ضبط تصویر دوربین مداربسته 8 کانال داهوا XVR1A08

از دیگر ویژگی های محبوب این دستگاه ضبط تصویر 8 کانال داهوا XVR1A08، سازگاری از یک عدد دوربین مداربسته تحت شبکه است که از سیستم عامل های ویندوز، اندروید و آیفون پشتیبانی می کند‌. در نتیجه قادر می باشد تا با اتصال به شبکه اینترنت برای کاربران فیلم های آنلاین را از راه دور بر روی گوشی های هوشمند یا کامپیوتر فراهم کند.

این دی وی آر 8 کامال داهوا کوپر دارای فرمت ضبط H.264+ / H.264 جهت فشرده سازی تصاویر می باشد. این نوع مدل رکوردر DVR هشت کاناله dahua دیگر نگران پرشدن زود هنگام حافظه هارد دیسک نباشید. چراکه صرفه جویی قابل توجهی را در ذخیره سازی ویدیو ها ارائه می دهد.

البته ناگفته نماند که این دستگاه ضبط کننده ویدیو دی وی آر، به فناوری حساس به حرکت مجهز است و می تواند همزمان گرفته شده های هشت دوربین مداربسته را برای کاربران فراهم کند.

قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا

قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا

بازرگانی تکنودوربین مرکز فروش انواع دستگاه های ضبط ویدیو دی وی آر و ان وی آر باکیفیت داهوا می باشد که آن ها را با قیمت ارزان به صورت عمده و خرده همراه با گارانتی معتبر دو ساله به فروش می رساند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما