قیمت دوربین مدار بسته بیسیم در بازار

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم بازرگانی تکنو دوربین بانه نسبت به قیمت های ارائه شده در بازار ارزان تر بوده و همراه با تخفیف ویژه به فروش می رسد. این دسته از دوربین های بی سیم از فروش و تقاضای بسیار بالایی برخوردار می باشد زیرا به کابل برق نیازی ندارد در نتیجه نه تنها به راحتی نصب و راه اندازی می شود بلکه تصاویر را بر روی رم ذخیره کرده لذا به دستگاه ضبط تصویر نیازی ندارند. با ما باشید تا بیشتر با این دوربین های وایرلس آشنا شوید:

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم

دوربین مداربسته بدون سیم عروسکی

دوربین نظارتی فاقد سیم عروسکی همانطور که از نامش پیداست از ظاهری شیک و زیبا بهره می برد و برای مراقبت از کودکان و سالمندان دلبندتان گزینه ایده آل است. به علاوه عاملی بازدارنده از خطرات احتمالی مانند دزدی و سرقت و غیره می باشد. همچنین این دوربین مداربسته چرخشی دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه در سطح افقی بوده تا دید گسترده ای در محیط حتی در شب داشته باشد. این دوربین امنیتی وایرلس عروسکی میکروفون و بلندگو دارد تا شما بتوانید از راه دور با افراد خانه خود تعامل داشته باشید. ویژگی وای فای این دوربین 360 درجه به شما این امکان را خواهد داد تا هر آنچه را که اتفاق می افت به صورت مستقیم، مشاهده کنید.

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم

دوربین مداربسته اسپد دام وایرلس

دوربین نظارتی اسپید دام بدون سیم، دارای نصب آسان، بسیار عملی، کارآمد و خودمختار است همچنین تمام عملکردهای مفید را برای اطمینان محافظت از شما را ارائه می دهد. این دوربین مداربسته وای فای دار گردان، این امکان را برای شما فراهم می کند تا از راه دور آنچه در خانه اتفاق می افتد، در هر زمان از شبانه روز، در هر کجا که هستید و حتی اگر خیلی از خانه خود فاصله دارید، مشاهده کنید. می توانید تصاویر نمای بیرونی خود را در زمان واقعی مشاهده کرده یا از تصاویر ذخیره شده در کارت حافظه دیدن کنید. این دوربین بیسیم 360 درجه اسپید دام، قابلیت چرخش 360 درجه به اطراف را داشته و می تواند تصاویر را تا چندین برابر زوم کند.

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم

دوربین امنیتی بیسیم خورشیدی

دوربین مداربسته خورشیدی بدون سیم، دارای طراحی مبتکرانه می باشد که نیازی به شارژ برق یا متصل شدن به انرژی برقی ندارد بلکه پنل آن در معرض نور خورشید نصب و از آن تغذیه می گردد. این دوربین نظارتی قابلیت متصل شدن به وای فای دارد تا در ۷ روز هفته آنچه را در محیط شما اتفاق می افتد در هرجا که باشید در گوشی یا کامپیوتر خود تصاویر شفاف و واضح را مشاهده فرمایید. همچنین امکان مشاهده از راه دور آنچه را به خوبی داشته تا به محض تشخیص حرکت غیر منتظره و اتفاق ناگوار، کاربر بتواند با مکا مد نظر گفتگو داشته باشد یا آنجا را مشاهده کند.

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم

دوربین مداربسته لامپی فاقد سیم

دوربین مخفی لامپی فاقد سیم از محبوبترین دوربین های مداربسته بی سیم محسوب می شود که قابلیت نصب و راه اندازی آسانی نیز دارد. همچنین از دو ویژگی مهم کارت حافظه و وای فای برخوردار است. این دوربین مداربسته لامپی مجهز به نور ال ای دی قدرتمندی هستند که به آن امکان دید عالی را در شب را می دهد، همچنین دارای سنسور تشخیص حرکت می باشد به گونه ای که در صورت کوچکترین حرکت و نفوذی، ردیاب حرکت به طور خودکار آژیر هشدار را برای شما ارسال می کند و تصاویر کاملاً واضح ۲ مگاپیکسلی را حتی در تاریکی ضبط می کند.

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم

این دوربین های بی سیم مداربسته باکیفیت و قابل اطمینان در حفظ اموال و وسایل گران بهای شما بسیار ایمن و کارآمد می باشند همچنین با قابلیت های شگفت انگیزی که دارند از هرگونه وقایع ناخوشایندی به خوبی جلوگیری می کنند. می توانید این دوربین های امنیتی را متناسب با نیاز خود از طریق نمایندگی متعهد تکنو دوربین با قیمتی ارزان و مناسب خریداری فرمایید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین مدار بسته بیسیم خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما