قیمت دوربین عروسکی baby cam دو مگاپیکسل

جهت خرید و دریافت قیمت دوربین عروسکی baby cam دو مگاپیکسل با قابلیت ضبط صدا همین حالا تماس بگیرید تا از تخفیف ویژه این ماه بهره مند شوید. دوربین مداربسته بیبیکم فول اچ دی با قابلیت چرخش 360 درجه را در داخل خانه خود قرار دهید و با خیال راحت به مسافرت بروید. این دوربین مداربسته چرخشی رم خور را می توانید هم بر روی میز قرار دهید، یا بر روی سقف بدون نیاز به کابل کشی نصب کنید و یا بر روی دیوار قرار دهید. انتخاب با شماست.

بررسی دوربین مداربسته وای فای دار گردان Baby Cam

قبل از هر چیزی باید بگوئیم که دوربین مداربسته baby cam به راحتی و سریع السیر نصب و راه اندازی می شود. لذا اگر مستاجرید نگران جابه جایی دوربین مداربسته نباشید. چراکه فاقد هر گونه سیم کشی و لوازم جانبی می باشد. کافیست این دوربین مداربسته تحت شبکه بدون سیم را توسط آداپتور 12 ولت به برق متصل کرده سپس خود از راه دور توسط نرم افزار v380 نصب شده بر روی گوشی همراه خود، بر مکان مد نظر نظارت کرد. قابلیت مکالمه دو طرفه به کاربر این امکان را می دهد که با افراد حاضر در مکان صحبت کرد. از جمله مهمترین کاربرد های دوربین مداربسته بیسیم چرخان v380 می توان به صرفه جویی در استفاده از دوربین های مداربسته زیاد در یک مکان، برای مراقبت از کودک، نظارت تصویری بر دفترکار و مغازه از راه دور، امکان شنود و صحبت رایگان اینترنتی با پرسنل دفتر کار و مغازه اشاره کرد.

دوربین مداربسته گردان خانگی

اکثر دوربین های امنیتی در موقعیت خود قفل شده اند و برای همیشه به همان مکان خیره می شوند. اخیراً چند دوربین دیگر دیده ام که به شما امکان می دهند میدان دید را جابجا کنید. دوربین گردان خانگی یکی دیگر از مدل های مقرون به صرفه است که می تواند دید کامل 360 درجه را داشته باشد. با ضبط آفلاین از طریق اسلات کارت Micro SD، فضای ذخیره‌سازی ویدیوی بدون اشتراک را دریافت می‌کنید و از هزینه‌های مداوم جلوگیری می‌کنید. باید به خاطر داشته باشید که آن را به صورت دستی بر روی ناحیه مورد نظر خود فوکوس کنید. در ضمن این دوربین حساس به حرکت بوده و با دیدن جسمی که در حال حرکت است، می چرخد.

قیمت دوربین عروسکی

دوربین گردان خانگی

دوربین مداربسته 360 درجه با بدنه پلاستیکی سفید و صاف خود، کاملاً مرتب به نظر می رسد. می توان آن را روی قفسه کتاب نصب کرد، اگرچه یک پایه سقفی پیچی نیز برای این قفسه وجود دارد. از آنجایی که می توانید لنز را به صورت افقی و عمودی در برنامه حرکت دهید، لازم نیست در مقایسه با یک دوربین امنیتی معمولی در مورد مکان قرار دادن این دوربین کاملاً متفکر باشید، زیرا می توانید بعداً نمای آن را نیز تنظیم کنید. پس از نصب و روشن شدن این دوربین با استفاده از درگاه USB ارائه شده، می توانید دوربین را به شبکه خانگی خود متصل کنید. کنترل دوربین 360 درجه امنیتی از طریق برنامه مخصوص است.

از مهمترین ویژگی های این دوربین مداربسته می توان به قابلیت چرخش 360 درجه، عدم نیاز به سیمکشی، ضبط صدا، مکالمه دو طرفه جابجایی آسان دوربین، کنترل های تشخیص حرکت اشاره کرد. این دوربین قابلیت کنترل از راه دور را داشته به طوریکه پس از ورود به برنامه، می‌توانید روی تصویر کوچک دوربین ضربه بزنید تا به نمای زنده بروید. این به شما یک مکان‌نمای بزرگ روی صفحه می‌دهد که می‌توانید برای حرکت دوربین از آن استفاده کنید.

قیمت دوربین عروسکی

مشخصات کلیدی دوربین مداربسته 360 درجه بیبیکم

  • دارای کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل
  • بهره مندی از تکنولوژی IR-CUT
  • قابلیت اتصال به وای فای wifi
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه افقی و ۱۲۰ درجه عمودی
  • قابلیت زوم دیجیتال تصاویر تا 4 برابر
  • قابلیت دید در شب تا ۱۰ متر
  • قابلیت مشاهده تصاویر از راه دور در دستگاه های تلفن همراه( آیفون / آندروید)
  • با این دوربین می توانید با خانواده و دوستان خود از راه دور ارتباط برقرار کنید
  • پشتیبانی از رم میکرو تا گنجایش 64 گیگ
  • دارای قابلیت تشخیص حرکت
  • کنترل از راه دور مکان مد نظر

قیمت دوربین عروسکی

قیمت دوربین عروسکی

دیگر نیازی نیست برای کودکتان، پرستار بگیرید، شما می توانید با نصب و راه اندازی دوربین مداربسته عروسکی به راحتی و بدون هیچ مانعی از فرزند خود مراقبت کنید. دوربین مداربسته چرخشی کنترل از راه دور بیبیکم یکی از محبوب ترین دوربین های مداربسته خانگی می باشد که بدون نیاز به دستگاه nvr و کابل کشی به راحتی نصب شده و به کاربر این امکان را می دهد که لنز دوربین را 360 درجه چرخانده و با کودک خود مکالمه داشته باشد. لازم به ذکر است که این دوربین مداربسته کنترل با موبایل وایرلس گردان تنها مختص مراقبت از کودک نیست بلکه کاربر می تواند توسط آن از سالمندان نیز مواظبت کند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن قیمت دوربین مداربسته عروسکی خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما