خرید دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار

جهت استعلام قیمت ها و خرید دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید. دوربین مدار بسته بی سیم حافظه دار، از دوربین های امنیتی پرطرفدار محسوب می شود که کارایی بالایی دارند. زیرا نیازی به وصل شدن از طریق کابل و سیم نداشته و نصب و راه اندازی آن آسانی است همچنین کارت حافظه SD را جهت ذخیره فیلم و عکس به آن متصل کنید بدون نیاز به شبکه! در ادامه به شرح کامل سه نوع دوربین مداربسته پرفروش و محبوب می پردازیم:

خرید دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار

۱: دوربین مداربسته لامپی پانوراما

دوربین مدار بسته لامپی دارای کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسلی FullHD است که دارای میدان دید گسترده ۳۶۰ درجه است که همانند لامپ های معمولی طراحی گردیده است و فقط کافی است آن را به سرپیچ لامپ متصل کنید. همچنین دارای نور LED می باشد که ضمن فیلمبرداری باکیفیت، محیط شما را هم روشن نگه می دارد. این دوربین مخفی چشم ماهی، یک محافظ ایده آل برای مکان هایی مانند چهار دیوار منزل، گاراژها، باغ ها، دفاتر و غیره می باشد. به علاوه این دوربین بدون سیم لامپی، قابلیت متصل شدن به وای فای را دارد که فیلم ها و عکس های خود را بدون نیاز به دستگاه ضبط به گوشی های هوشمند شما منتقل می کند.

خرید دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار

۲: دوربین مداربسته بدون سیم خورشیدی

با دارا بودن دوربین مداربسته با پنل خورشیدی، دیگر نگران از دست رفتن شارژ باطری نباشید زیرا پنل آن از منبع خورشیدی تغذیه می کند. به عبارتی دیگر یک راه حل خودکفا که امکان نصب مستقل از برق را فراهم می کند. کافی است دوربین را به صفحه خورشیدی عرضه شده متصل کنید تا به طور مداوم این سیستم نظارت را با انرژی سبز تأمین کند.

این دوربین ضدآب را می توان تقریباً را در هرجای خارج یا داخل ساختمان (جایی که نور خورشی وجود داشته باشد)می توان تنظیم کرد. به ایستگاه پایه و کابل کشی احتیاج ندارید، نصب آن در عرض چند دقیقه انجام می شود. از ویژگی های این دوربین خورشیدی وایرلس، دید گسترده حتی در شب تا ۲۰ متر، کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل، پشتیبانی از کارت حافظه و امکان ارتباط صوتی دو طرفه با بلندگوها و میکروفون است که می توانید از طریق برنامه هوشمند Android با خانواده و دوستان ارتباط برقرار کنید، آزادانه با آنها از طریق دوربین امنیتی Wi-Fi صحبت کنید.

خرید دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار

3: دوربین مداربسته اسپید دام وای فای دار مموری خور

دوربین مداربسته Wifi دار اسپید دام در زاویه دید ۳۵۰ درجه جهت مشاهده دقیق و جزئیات بیشتر با امنیتی بالا می تواند به Wi-Fi خانه شما متصل شود و از هر کجا که می خواهید می توانید خانه خود را مشاهده کنید. این دوربین بدون سیم اسپید دام نصب آسانی دارد و حفاظت از محیط های خارجی بزرگ شما را به خوبی تضمین می کند. یکی از قابلیت های ویژه آن، سنسور تشخیص حرکت است که به محض حرکت کسی یا چیزی، دوربین نظارت بطور خودکار به تلفن شما پیامی ارسال می کند و می توانید بلافاصله از آنچه در خانه شما اتفاق می افتد مطلع شوید. این دوربین کنترل با موبایل گردان وایرلس قابلیت زوم 5 برابر تصاویر را نیز دارد که یکی از جذب ترین ویژگی های آن محسوب خواهد شد.

خرید دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار

خرید دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار

دوربین های مدار بسته ای که به نقد و بررسی آن ها پرداختیم، دوربین های نظارتی فاقد سیم می باشند که نیازی به کابل کشیدن و درهم برهم کردن سیم کشی ندارند. همچنین با قابلیت اطمینان و وضوح بالا از مکان مد نظر به خوبی فیلمبرداری کرده و توسط قابلیت P2P آن را به سراسر دنیا (گوشی همراهتون) انتفال خواهد داد. همه مدل های دوربین مداربسته رم خور کوچک و کیس بزرگ را می توانید با قیمت شگفت انگیز در نمایندگی فروش و نصب تکنو دوربین خرید فرمایید و نهایت رضایت را کسب کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما