خرید دوربین مداربسته کوچک بیسیم SQT

با خرید دوربین مداربسته کوچک بیسیم SQT دیگر نگران اتفاقات ناگوار و تجاوز افراد نباشید. دوربین مداربسته مخفی بیسیم اس کیو تی، یک دوربین ضبط صدا جاسوسی می باشد که مغناطیسی بوده و کاربر می تواند آن را همراه با خود حمل و یا روی سطحی فلزی بچسباند. این دوربین رم خور ریز به اینترنت وصل شده و از راه دور امکان نظارت را به کاربران خواهد داد.

خرید دوربین مداربسته کوچک بیسیم

دوربین مخفی آهنربایی SQT

دوربین مداربسته بدون سیم مخفی شارژی اس کیو تی آهن ربای‌ قدرتمندی بر روی بدنه دارد. از همین رو به راحتی می توان آن را بر روی هرچیزی مانند درب و پنجره، جعبه دستمال کاغذی، داخل اسباب بازی های بچه گانه و غیره چسباند. مزیت بارز این دوربین قابلیت مخفی شدن و فیلمبرداری های نامحسوس آن است. چراکه دارای ابعاد خیلی ریز تا قطر ۴ سانتی متر و ارتفاع ۲ سانتی متر می باشد ازهمین رو می تواند گزینه مناسبی برای مشاغل و اشخاص مهم مانند وکلا، بازرس، پلیس و غیره می باشد. به عبارتی این دوربین جاسوسی جمع و جور امکان نظارت پنهان و اطمینان از امنیت در محل کار، فروشگاه، اتاق بچه، اتاق افراد مسن را فراهم می کند.

دوربین مداربسته مخفی جاسوسی SQT رم خور بوده و تصاویر ضبط شده را با کیفیت بالا بر روی رم میکرو ذخیره خواهند کرد. این دوربین کوچک بیسیم، وای فای دار بوده و امکان نظارت از راه دور را برای کاربر فراهم خواهد کرد. این دوربین شارژی کوچک متصل به اینترنت، صدا ها را نیز ضبط کرده و دارای باتری قوی نیز می باشد.

خرید دوربین مداربسته کوچک بیسیم

دوربین مگنتی مخفی sqt

در ابتدا، دوربین های جاسوسی منحصرا توسط افسران اطلاعاتی مورد استفاده قرار می گرفتند. اما بعداً این فناوری در زندگی روزمره گسترش یافت. دوربین های با اندازه کوچک در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین آنها برای نظارت بر کارکنان و کودکان در خانه نصب می شوند. از ویژگی های محبوب این دوربین مگنتی مخفی sqt مجهز بودن به رزولوشن 2 مگاپیکسل است. این ویژگی که به شما امکان می دهد با بالاترین کیفیت، تصویر دقیق و فوق العاده واضح را در فیلم های محیط تضمین کنید. علاوه براین دارای زاویه دید تا میزان ۱۴۰ درجه است که می تواند از تمام سوژه های اطراف در محیط به طور واضح عکس بگیرد.

این دوربین مداربسته جاسوسی شارژی از تکنولوژی اتصال به اینترنت بهره می برد. با این ویژگی انتقال داده ها از طریق Wi-Fi. تمام اطلاعات از طریق شبکه به یک سرور خاص (جایی که ذخیره می شود) منتقل می شود. همچنین با استفاده از تلفن هوشمند اندروید خود می توانید هم در ضبط و هم در زمان واقعی از اتفاقات محیط مطلع شوید. از همین رو می توانید 24 ساعت شبانه روز از طریق تلفن همراه، تبلت یا کامپیوتر شخصی خود، خانه، محل کار، اتاق کودک خود را از راه دور مشاهده کنید. خرید دوربین مداربسته کوچک بیسیم

دوربین مخفی متصل به اینترنت sqt

باتری داخلی این دوربین آهنربا دار بسیار کوچک رم خور اس کیو تی، از جنس لیتیوم است که بدون اینکه نیازی به منبع برق داشته باشد می تواند ۲ ساعت تمام ضبط و فیلم برداری کند. همچنین بعد از آاتمام شارژ می تواند توسط پورت USB شارژ شود.

شما نه تنها می توانید از تصاویر واضح و باکیفیت این دوربین جاسوسی وایرلس شارژی بهره مند شوید، بلکه این امکان فراهم است تا به وسیله میکروفون داخلی که دارد، به استراق سمع محیط تا فاصله زیاد در محیط بپردازید.

جهت ارتقاء حافظه رم میکرو اس دی و فضای شارژ باتری، این دوربین مداربسته وای فای SQT را در حالت استند بای یا آماده باش قرار دهید. با این ویژگی، دوربین به طور خودکار شروع به ضبط می کند و به محض توقف حرکت (سوژه از زاویه دید خارج می شود) عکسبرداری را متوقف می کند. این ویژگی به یکی از محبوبیت ها تبدیل شده است چراکه از ضبط های بیهوده در محیط جلوگیری می کند.

از دیگر امکانات پرطرفدار این دوربین مداربسته ضبط صدا مگنتی اس کیو تی 2 مگاپیکسل، قابلیت دید در شب و نبودن نور کافی می باشد. درنتیجه می تواند به وسیله ال ای دی های مادون قرمز ضبط های واضحی را در حتی در دل شب فراهم کند.

خرید دوربین مداربسته کوچک بیسیم

خرید دوربین مداربسته کوچک بیسیم

همچنین به منظور ارائه شواهد و مدارک در صورت وقوع سرقت و اتفاقات ناخوشایند، نیز می تواند مفید باشد. مزیت اصلی استفاده از دوربین های مداربسته بیسیم مخفی این است که تقریباً غیرممکن است که به دوربین بودن آن شک و یا بتوان آن را شناسایی کرد . شرکت بازرگانی تکنو دوربین بانه دارای نمایندگی فروش انواع دوربین مخفی وایرلس کوچک بوده و آنها را با قیمتی باور نکردنی به فروش می رساند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما