خرید آنلاین دوربین مداربسته خیلی کوچک

خرید دوربین مداربسته خیلی کوچک با بهترین شرایط از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری بانه. دوربین های مداربسته مخفی به صورت بیسیم موجود اند هم سیمی. این دوربین های ریز جاسوسی دارای انواع مدل های متفاوتی هستند که هر کدام برای مکان و شرایط خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

دوربین های مداربسته بیسیم مخفی را می توان با خود به هر مکانی حمل کرد در حالی که دوربین های ریز سیم دار را باید به صورت ثابت در یک مکان نصب و راه اندازی کرد. در ادامه همراه ما باید تا با چند مدل از پر فروش ترین دوربین مخفی خوش فروش آشنا شوید.

خرید دوربین مداربسته خیلی کوچک

دوربین مداربسته مغناطیسی مخفی sqt

این دوربین مینی sqt جدیدترین دوربین وای فای با زاویه باز با اندازه کوچک با آهنربای داخلی است. به لطف لنز 1080 و زاویه دید 150 درجه واید، دوربین مینی می تواند جزئیات را به وضوح ثبت کند و به شما امکان می دهد دید وسیع تری از همه چیز در اتاق داشته باشید. طراحی جمع و جور آن را به راحتی در هر مکانی مانند خانه یا محل کار پنهان می کند.

دوربین مینی بی سیم همه کاره اگرچه کوچک است، اما تمام عملکردهای مورد نیاز برای یک دوربین مینی Wifi را دارد که عبارتند از: زاویه باز 150 درجه، آهنربای داخلی، ویدیوی بلادرنگ 1080P، هشدار فشار فعال شده، دید در شب، ضبط در حین شارژ، پخش / عکس فوری / ضبط از راه دور، سازگاری با iOS و Android، ضبط کارت SD، برنامه رایگان، یک برنامه با چندین دوربین، یک دوربین با چندین کاربر و غیره.

عکاسی از دوربین مینی در حین شارژ: این دوربین مینی دارای یک باتری لیتیوم یون قابل شارژ با کیفیت 240 میلی آمپری داخلی است که می تواند حدود 1 ساعت دوام بیاورد. علاوه بر این، می توانید آن را به یک باتری 10000 میلی آمپر ساعتی وصل کنید تا حداکثر 30 ساعت ضبط کنید. یا می توانید دوربین را از طریق کابل داده ارائه شده به شارژر USB وصل کنید تا در شرایط کار مداوم بماند. اشیاء قیمتی خود را در هر زمان و هر مکان از طریق پخش زنده تماشا کنید و خیالتان را راحت کند.

قابلیت تشخیص حرکت دوربین مخفی sqt

تشخیص حرکت و دید در شب: با تشخیص حرکت هوشمند ارتقا یافته، اکنون می توانید حساسیت سنسور را به صورت دستی تنظیم کنید. هنگامی که حرکت تشخیص داده شد، دوربین مینی یک اعلان فشار همراه با تصویر به تلفن شما ارسال می کند. می توانید بدون نگرانی در مورد از دست دادن چیزهای مهم، وارد برنامه شوید تا ببینید در زمان واقعی چه اتفاقی می افتد. این دستگاه دارای طراحی مخفی از 6 لامپ مادون قرمز غیر روشن مادون قرمز است و فاصله دید در شب 5M است. می توانید آن را از راه دور در برنامه باز یا ببندید.

خرید دوربین مداربسته خیلی کوچک

ویژگی های کامل دوربین مخفی بیسیم SQT

  • ویژگی پشتیبان گیری آنلاین از تصاویر به وسیله برنامه موبایلی دوربین
  • قابلیت انتقال تصاویر به صورت برخط بر روی موبایل و دیگر گجت های دیجیتال
  • ابعاد ۲ سانتی متر در ۲ میلیمتر دوربین
  • بدنه از جنس پلاستیک سخت که مقاومت بسیار عالی در برابر ضربات محیطی دارد
  • پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا ۶۴ گیگا بایت
  • زاویه ۱۴۰ درجه لنز دوربین
  • کیفیت تصاویر دوربین ۲ مگاپیکسل
  • میکروفن نصب شده بر روی دوربین برای ضبط صدا و مدیریت آن توسط برنامه موبایلی دوربین و قابلیت ذخیره سازی صداها بر روی کارت حافظه
  • دارای ویژگی دید در شب با پشتیبانی تا ۱۰ متر

خرید دوربین مداربسته خیلی کوچک

آیا دوربین sqt به اینترنت وصل می شود؟

دوربین مخفی کوچک اس کیو تی را می توان در هر جایی نصب کرد و از طریق گوشی همراه خود آن را کنترل کرد. دوربین مداربسته مغناطیسی sqt را می توان هر داخل ماشین و هم در داخل خانه و یا محل کار، جاسازی کرد و با اتصال به برنامه نصب شده بر روی موبایلتان آن مکان را زیر نظر بگیرید. این دوربین به اینترنت وای فای وصل شده و تمامی داده ها را انتقال خواهد داد. اگر می خواهید این دوربین را در جایی جاسازی کنید نگرن لو رفتنش نباشید چون به خوبی استتار خواهد شد.

این دوربین مخفی کوچک ضبط صدا بوده و بدون هبچ نویزی صدا ها ضبط و بر روی رم میکرو ذخیره خواهد کرد.

خرید دوربین مداربسته خیلی کوچک

آیا می خواهید دوربین های مداربسته ای مخفی با کیفیت را خریداری کنید؟ آیا می خواهید دوربین مداربسته ای که در خانه یا محل کار خود نصب و راه اندازی می کنید خیلی کوچک باشد. آیا قصد دارید به صورت مخفیانه مکانی پر اهیمت را زیر نظر بگیرید. غالب دوربین های مخفی از نوع متصل به اینترنت بوده و می توان آن را از راه دور کنترل کرد. برای خرید این دوربین های مداربسته کوچک کنترل از راه دور با ما در تماس باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما