خرید دوربین مخفی خودکاری با قابلیت فیلم برداری و عکاسی

خرید دوربین مخفی خودکاری با قابلیت فیلم برداری و عکاسی یک از بهترین راه های حفظ امنی شخصی خود است. دوربین کوچک خودکاری یکی از محبوبترین و قابل اطمینان ترین دوربین مخفی های جاسوسی موجود در بازار جهانی محسوب می شود که بدون سیم و رم خور می باشد.

با ما باشید تا بیشتر با این خودکار دوربین دار منحصر به فرد آشنا شوید:

خرید دوربین مخفی خودکاری

خودکار جیبی دوربین دار

این خودکار دوربین دار وایرلس شارژی، از نظر کارایی بسیار عالی می باشد و با توانایی عکس و فیلمبرداری، تصاویر مکان مد نظر را با وضوح 2 پیکسل با شفافیت روشن ضبط خواهد کرد. بنابراین می توانید دقیقاً ببینید چه اتفاقی افتاده است هنگامی از خانه، دفتر، محل کار خود دور بوده اید. به علاوه به دلیل اینکه قابل حمل و جا به جایی آسان می باشد می تواند به راحتی با خود حمل کرده و به صورت مخفیانه فیلم برداری کنید.

در این روان نویس دوربین دار، یک لنز مخفی پنهان است، بنابراین محرمانه و پوشیده است و هیچ کس به دوربین امنیتی آن شک نمی کند. همچنین به ضبط مداوم خود ادامه می دهد تا هیچ گونه فعالیتی را از دست ندهید، به علاوه سازگار با کارت حافظه micro GB 32 GB است و وقتی پر شود به طور اتوماتیک قدیمی ترین محتواها را پاک نویسی می کند و در صورت اینکه اگر حافظه پر شود، تمام پرونده های ویدیویی ذخیره می شوند.

روان نویس دوربین دار جاسوسی

این روان نویس دوربین دار جاسوسی قابلیت متصل شدن به لپ تاپ یا کامپیوتر را دارد تا توسط آن باطری خود را شارژ کند و یا حافظه آن را بتوان خالی کرد. همچنین یک قلم بسیار معمول روزمره با یک لنز پوشیده شده است که می توان آن را به جیب کت یا پیراهن بست. توجه داشته باشید این قلم دوربین کوچک قابل حمل با میکروفون داخلی که دارد قابلیت ضبط و شنود صداهای اطراف را هم دارد. در نتیجه یک ابزار جاسوسی و امنیتی فوق العاده برای جلسات و غیره یا برای افراد بازرگان، قاضی، وکیل ها و غیره محسوب می شود. این دوربین کوچک نه تنها پیشرفته ترین دوربین مخفی است، بلکه یک قلم کاملاً کاربردی ضد زنگ با جوهر قابل استفاده و طراحی شیک است.

قابلیت تشخیص حرکت یکی از ویژگی های منحصر بفرد این دوربین مداربسته خودکاری full hd محسوب می شود که به ویژگی Standby هم معروف است به این صورت است که به وسیله سنسور هوشمندی که دارد هنگام هر نوع حس و حرکتی شروع به فیلم و عکس گرفتن می کند. و این در مصرف باتری صرفه جویی خواهد کرد.

امکانات مهم روان نویس دوربین دار مموری خور

خودکار دوربین‌دار باتری لیتیوم داخلی با ظرفیت بالا، و با قابلیت شارژ دارد. خودکار دوربین‌دار قابلیت اتصال به لپ‌تاپ و سیستم خانگی دارد و از این طریق هم شارژ می‌شود و هم می‌توان فیلم‌ها و تصاویر ذخیره شده در حافظه را استفاده و انتقال داد.
روان نویس دوربین‌دار می‌تواند مورد استفاده تمامی کسانی که نیاز به فیلم‌برداری یا عکاسی به صورت مخفیانه دارند، قرار گیرد؛ مانند خبرنگار‌ها، وکلا، قضات و حتی افراد عادی. از این خودکار می‌توان هم به عنوان دوربین عکاسی و فیلم‌برداری و هم به عنوان خودکار و روان‌نویس استفاده کرد.

خودکار دوربین‌دار مجهز به سنسور حساس به حرکت است و بلافاصله پس از تشخیص حرکت در محیط شروع به کار کرده و در صورتی که حرکت قطع شود به حالت آماده به کار و انتظار (Standby) می‌رود؛ و زمانی که مجددا حرکتی را در مقابل لنز دوربین خود تشخیص دهد، به طور خودکار، فیلم‌برداری خواهد کرد. این قابلیت باعث می‌شود که بتوان از آن در مکان‌های شخصی مثل اتاق، دفتر کار، کتابخانه و…. استفاده کرد و جلوی سرقت کالا را گرفته و از محیط محافظت کرد. این خودکار به نسبت مدل‌های قبلی باریک‌تر است و با بدنه ضد خش جدید، قابلیت استفاده روزمره از آن به مراتب افزایش یافته است.

خرید دوربین مخفی خودکاری

مشخصات فنی روان نویس دوربین دار قابل حمل رم خور

  • بدون سیم
  • دارای قابلیت حمل
  • قابلیت عکس و فیلمبرداری
  • میکروفون داخلی جهت شنود صدا
  • دارای شیار حافظه جهت قرار دادن رم میکرو
  • پشتیبانی از کارت حافظه ۳۲ گیگابایت
  • کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل
  • سنسور تشخیص حرکت
  • قابل استفاده به عنوان خودکار
  • قابلیت اتصال به کامپیوتر

خرید دوربین مخفی خودکاری

خرید دوربین مخفی خودکاری

دوربین جیبی خودکاری وایرلس ما به عنوان یک روان نویس روزمره باکیفیت و دارای لنزی غیرقابل شناسایی طراحی شده است و فیلم 2 مگا پیکسلی با کیفیت  full hd با سرعت 30 فریم در ثانیه را با کیفیت بسیار بالا با فیلم شفاف و قابلیت شنود صدا، در کارت حافظه خود ثبت می کند. این دوربین مخفی فاقد سیم شارژی خودکاری رم خور را  می توان در فروشگاه قابل اعتماد تکنو دوربین با قیمتی طلایی خریداری فرمایید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما