خرید دوربین شارژی کوچک SQT

خرید دوربین شارژی کوچک SQT را به صورت عمده و تکی تنها از نمایندگی های تکنودوربین انجام دهید. این مدل دوربین مداربسته یکی از جدیدترین و مورد پسند ترین دوربین های وایرلس قابل حمل در بازار می باشد که ضبط تصاویر و صداهای محیط را به بهترین نحو فراهم می کند. در ادامه به معرفی بیشتر این دوربین مداربسته مخفی جاسوسی رم خور ریز sqt می‌پردازیم:

خرید دوربین شارژی کوچک

دوربین باطری خور مخفی آهنربایی sqt

با استفاده از دوربین شارژی کوچک SQT، به راحتی می توانید بدون جلب توجه اشخاص داخل محیط مد نظر خود، امکان ضبط تصاویر و صدا را با کیفیت عالی داشته باشید. این دوربین مخفی از مدل های رم خور است و بدون اشغال فضای حافظه زیاد، تصاویر زیادی را ذخیره می کند. همچنین توسط یک باتری لیتیوم قابل شارژ تغذیه می شود و از طریق پورت USB برای کار بدون‌ وقفه تا ۴ ساعت شارژ می شود.

به لطف این مینی دوربین مخفی آهنربایی sqt، شما می توانید عکس ها و فیلم های مورد نیاز مکان مد نظر خود را بدون اینکه کسی متوجه شود بگیرید و آنها را به کامپیوتر خود منتقل کنید. به علاوه به دلیل اینکه از دسته های پرتابل است، به راحتی می توانید آن را در کراوات، داخل پیراهن،در جیب شلوار یا داخل هر لباسی که می خواهید پنهان کنید. همچنین عکس های جاسوسی خود را با حداکثر رزولوشن ضبط کنید و فیلم هایی با کیفیت FULL HD را بگیرید. به گونه ای که هر حادثه برای کاربران قابل تشخیص باشد.

خرید دوربین شارژی کوچک

قابلیت های دوربین مخفی وای فای دار SQT

از ویژگی های پرطرفدار دوربین شارژی کوچک SQT رم خور، دارا بودن قابلیت متصل شدن به شبکه اینترنت وای فای اطراف خود با برد بالا است. درنتیجه این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا شفاف ترین تصویر و صدای محیط مورد نظر را از راه دور از طریق تلفن همراه هوشمند خود یا کامپیوتر را تماشا کنید.

به لطف عکسبرداری از دید در شب از طریق ال ای دی های مادون قرمز این دوربین مخفی بدون سیم وای فای دار بسیار ریز مدل SQT امکان ضبط ویدئو صوتی و واضح تا حدود متراژ ۱۰ متر حتی در تاریکی مطلق نیز وجود دارد.

به لطف سنسور حرکت، این دوربین شارژی کوچک وایرلس جیبی وقتی در محیط هیچ حرکتی وجود ندارد، به حالت خواب می رود و حافظه را با پرونده های تصاویر ببهوده پر نمی کند.

خرید دوربین شارژی کوچک

خرید دوربین شارژی کوچک

با خرید دوربین های شارژی کوچک دیگر نیازی به سیم کشی های طولانی و حمل دوربین های بزرگ نیست. دوربین باطری خور ریز دارای باتری قوی جهت شارژ بوده و کاربر می تواند آن را با خود حمل کند. در صورت تمایل به سفارش ارزان قیمت حضوری و غیر حضوری دوربین شارژی کوچک SQT و همچنین سایر دوربین های شارژی کوچک به صورت عمده هم اکنون با شماره های درج شده تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما