قیمت دوربین مداربسته خورشیدی ارزان

قیمت دوربین مداربسته خورشیدی ارزان را که با توجه به این که امروزه مورد توجه اکثر مصرف کنندگان برای نصب در باغ، انبار، کارگاه و … قرار گرفته است و می توانید در مدل های متنوع سیمکارتی و وایفای دار بودن در این مرکز دسترسی پیدا کنید.
دوربین مداربسته خورشیدی با توجه به این که نیاز به کابل کشی و همچنین استفاده از انرژی خورشید جهت راه اندازی دوربین بسیار مورد توجه مصرف کنندگانی که در مناطق دور افتاده هم چون روستا، باغ و کارگاه و … که برق ندارند بسیار پر کاربرد می باشد و این انرژی را در طول روز ذخیره می کنند تا در شب که نور خورشید نیست دوربین بتواند از این انرژی ذخیره شده برای کار کردن خود استفاده نماید و دچار مشکل نشود.

قیمت دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین مداربسته خورشیدی پنل دار

دوربین های مداربسته در محیط های داخلی و بیرونی کاربرد دارند . در فضاهای بیرونی عواملی مانند اب و هوا  تاثیر گذار هستند. دوربین های مداربسته خورشیدی یا سولاری از جمله دوربین های مابسته مناسب برای باغات ، ویلاها، مناطق دور افتاده و ستخت العبور بدون برق، سوله های بزرگ کارخانجات و مراکز صنعتی و تجاری و غیره مناسب می باشد دوربین های مداربسته سولاری یا خورشیدی نیازی  به دستگاه دی وی آر و کابل کشی و سیم برق ندارند و کاملا مستقل از برق شهری بوده با  تبدیل انر ژی خورشیدی به انر ژی متناوب در باتری های داخل دوربین کار می کنند.

بنابراین دوربین های خورشیدی از نوع دوربین های بیسیم و تحت شبکه ای سیم کارتی هستند. کیس یا بدنه دوربین ها ی مداربسته خورشیدی از فلز ساخته شده است و مقاوم به هر نوع شرایط آب و هوایی  می باشد. در برابر نور خورشید یا برف و باران مقاوم هستند. لنز دوربین های خورشیدی در دو نوع ثابت و مترحک وجود دارند  نوع ثایت آن توانایی چرخش تا 110 درجه را به اطراف دارد و نوع مترحک آن می تواند تا 360 دذجه به اطراف بچرخد و هیچ نقطه کوری را به جای نیاورد.

دوربین های سولاری

لنز دوربین های سولاری دارای کیفیت برابر با 2 مگا پیکسل بوده و رزولویشن تصاویر و فیلم ها در آن به صورت 1080 در 1920 مگا پیکسل هستش و  تصاوی رو فیلم ها را به صورت فول اچ دی ضبط می کند نرخ شرعت فشرده سازی در دوربین های سولاری ه=به صورت 20 فریم بر ثانیه است و حجم تصاویر و فیلم ها را بدون کم شدن کیفیت آنها کم می کند تا فضای کمتری را اشغال کنند. در بالای لنز دوربین های سولاری پنلی از سلول های خورشیدی وجود دارند در واقع صفحه ای از سلول های خورشیدی با استفاده از پیچ وپایه در بالای لزن دوربین قرار گرفته است.

جنس سلول های خورشیدی از منو کریستال بوده و قدرت جذب طیف های مختلف نور حتی در بلندترین طول موج در شرایط ابری و یا نور کم را دارند این سلول های خورشیدی نور خورشید را جذب می کنند و انرژی آن را ردباتری داخلی دوربین  منتقل می کنند و باتری آن را به جریان متناوب تبدیل می کندر واقع دوربین های خورشیدی در طول روز با استفاده از نور خورشید و در طول شب یا شرایط عدم نور کافی با استفاده از انرژی باتری روشن باقی می ماند. باتری های داخلی دوربین سولاری دارای ظریفت 2400 میلی آمپر بوده و در صورت شارژ کامل در حالت موشن دتشکن دوربین را تا 48 ساعت روشن نگه می دارد.

دوربین های بیسیم بدون برق

لنز دوربین های بیسیم بدون برق سولاری داراثی ال ای دی های حاوی نور مادون قرمز هستند که در شب تصویر اشیا و افراد را به صورت رنگی  ضبط می کنند. میکروفن و اسپیکر ددر دوربین های سولاری صداها ضبط و پخش می کنند و می توانند به صورت همزمان مکالمه دو طرفه ایجاد کنند. سنسور های حساس به حرکت  و صدا در دوربین های سولاری باعث می شوند که با تشخیص اولین حرکت وصدا دوربین شروع به ضبط فیلم و تصاویر بکنند و سوژه را تعقیب کنند

دوربین های بیسیم خورشیدی سیم کارت خور بوده و می توان یکی از سیم کارت های ایرانسیل یا همراه اول یا رایتل قرار داد. در صورت کم شدن شارژ سیم کارت تا کمتر 1000 تومان پیامک هشدار دهنده را به  گوشی همراه ارسال می کند با استفاده از اینترنت داخلی سیم کارت می توان تصاویر و فیلم های دوربین را به نرم افزار مخصوص در گوشی همراه کاربر انتقال داد. کاربر می تواند در فواصل دور با ساتفاده از نرم افزار دوربین در گوشی همراه خود فیلم ها و تصاویر و محل نصب دوربین را به صورت کاملا آنلاین مشاهده کند.

دوربین های خورشیدی سیم کارتی دارای جایگاهی برای کارت حافظه هستند و می توان تا ظرفیت 128 گیگابایت را  ساپورت کنند.  با توجه به ظرفیت کارت حافظه می توان دوربین را طوری تنظیم کرد که 20 یا 30 روز یکبار فیلم ها و تصاویر قدیمی را به صورت خودکار حذف کرد. دوربین های سولاری بیسیم خورشیدی از نو ع چرخشی را می توان با استفاده از رنم افزار مخصوص از راه دور چرخش لنزآن را کنترل و  تنظیکم کرد.

قیمت دوربین مداربسته خورشیدی

مزایای دوربین مداربسته خورشیدی

  • عدم نیاز به برق
  • عدم نیاز به آداپتور
  • نیاز نداشتن به کابل کشی و کاهش هزینه
  • جابجایی راحت و آسان
  • ایمنی بیشتر دوربین

توجه به نکات مهم هنگام نصب دوربین خورشیدی

  1. پانل خورشیدی مناسب
  2. انتخاب منطقه مناسب برای دوربین
  3. اندازه باتری
  4. سنسور حرکتی
  5. هزینه دوربین

قیمت دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین مداربسته خورشیدی که مدلی از دوربین های بیسیم محسوب می شود که می توانند سیمکارتخور و یا وایفای دار باشند که در این مرکز می توانید به این دوربین های پر کاربرد با قیمت ارزان و در عین حال باکیفیت دسترسی پیدا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما