قیمت هارد دوربین مداربسته 1Tb WESTERN

قیمت هارد دوربین مداربسته 1Tb WESTERN همراه با گارانتی معتبر دو ساله را تنها از فروشگاه آنلاین دوربین مداربسته منصوری بانه دریافت کنید. هارد وسترن دیجیتال یکی از برترین و محبوب ترین لوازم دوربین مداربسته می باشد که با اطمینان بالا داده ها را در خود ذخیره خواهد کرد. معمولا هارد یک تریابایت وسترن می تواند جوابگوی پک 4 کانال دوربین مداربسته باشد.

در ادامه به معرفی بیشتر هارد اینترنال یک ترابایت بنفش وسترن می پردازیم:

قیمت هارد دوربین مداربسته

برند وسترن دیجیتال ( western digital)

برند وسترن دیجیتال ( western digital ) یا مخفف wd یکی از مشهور ترین و‌بزرگ ترین طراحی کنندگان انواع هارد دیسک های ذخیره سازی می باشد. این کمپانی فعالیت خود را از سال ۲۰۱۵ با تولید رنگ بندی های متعدد  انواع هارد دیسک های دوربین مداربسته شروع کرد که هرکدام از این رنگ ها برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار می گرند.

این طیف گسترده رنگ بندی های مختلف شامل سبز با ویژگی اصلی مقرون به صرفه، سیاه بالاترین کیفیت نسبت به سایر، آبی دارای استاندارد عالی، قرمز نگهداری داده ها با نرخ فریم بالا می باشد. علاوه براین ها هارد دیسک های wd دارای انواع گنجایش های مختلف پانصد گیک، یک ترابایت الی ده ترابایت می باشد که با توجه به سیستم امنیتی یا پکیج دوربین مداربسته کاربران هرکدام به دلخواه انتخاب می شوند.

هارد اینترنال یک ترابایت بنفش وسترن

هارد دوربین مداربسته 1Tb WESTERN ساخته شده برای دوربین های همیشه روشن ۲۴ ساعته است که رزولوشن تصاویر باکیفیت را ذخیره می کند. این ذخیره سازی دارای گنجایش یک ترابایتی است که حجم بسیار وسیعی برای فیلم های باکیفیت و صوتی فراهم می کند.

با انتخاب این هارد اینترنال یک ترابایت بنفش وسترن دید خود را به 4 عدد دوربین مداربسته گسترش دهید! به این معنی این دستگاه، از این اعداد دوربین ها پشتیبانی می کند و همه ی گرفته شده ها را داخل آن به خوبی ذخیره می کند. مصرف کم و بهینه برق در محیط های تحت نظارت با دمای بالا و همیشه روشن الزامی است. از همین رو این هارد داخلی western به فناوری Intelliseek مجهز است. این عملکرد به کاهش مصرف انرژی، صدا و لرزش های آسیب رسان محیط کمک می کند.

قیمت هارد دوربین مداربسته

هارد اینترنال 1 ترابایت بنفش وسترن

هارد اینترنال 1 ترابایت بنفش وسترن به گونه ای طراحی شده است که به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته برای نظارت بر امنیت دستگاه های ضبط کننده ویدیو متصل شده DVR ها و NVR ها در همه مدل ها کار می کند. ازهمین رو این امکان برای شما فراهم است تا در هر زمان به وسیله این محصول فیلم ها یا گرفته ها را برای بازبینی جستجو کنید.

درنتیجه هنگامی که چنین طیف وسیعی از گزینه ها را تنها با این هارد دیسک داشته باشید، انعطاف پذیری لازم را دارید که فضای ذخیره سازی گرفته های سیستم دوربین های مداربسته خود را در آینده ارتقا دهید یا گسترش دهید.

یکی دیگر از فناوری هارد داخلی وسترن بنفش، عملکرد  AllFrameاست که برای کمک به کاهش افت فریم، بهبود جریان ذخیره شدن، بهبود پخش کلی فیلم و افزایش تعداد شکافهای دیسک پشتیبانی شده در NVR برخوردار است. بنابراین با این هارد WD برای دوربین های با وضوح بسیار بالا آماده است تا راه حل های نظارتی خود را ایمن کنید.

این هارد دیسک از قطعات لازم است و در هر زمان و در طول شبانه روز به ذخیره فایل های دوربین ها می پردازد که دارای عملکرد فوق العاده و طول عمر بالا است. به این ترتیب با انتخاب آن متوانید سریع و یکپارچه ظرفیت اضافی را برای سیستم دوربین امنیتی خود فراهم کنید.

قیمت هارد دوربین مداربسته

هارد دیسک داخلی دوربین مداربسته 1Tb WESTERN

هارد دیسک های اینترنال بنفش یک ترابایت عملکرد و کارایی بسیار رضایت بخشی دارد. این محصول با توجه به مدل طراحی و نوع سخت افزار مجهز شده پیشرفته ای که دارد، از قیمت بسیار پایین برخوردار است. همچنین می تواند یک حافظه جانبی بسیار مناسب برای دوربین های مداربسته در یک محیط کوچک باشد.

هارد دوربین مداربسته 1Tb WESTERN کاملاً مطابق با استاندارد های روز محصولات نظارتی و تصویری ساخته شده است که هیچ گونه اختلال و خللی در ذخیره سازی و حفظ داده های مربوطه ایجاد نمی کند. همچنین پایداری و دوام این سری هارد داخلی دوربین نسبت به سایر مدل های دیگر خیلی بالاتر و ماندگار می باشد. این محصول به گونه ای طراحی شده است که هیچگونه احتمالی برای از دست رفتن فریم ها و یا حذف داده ها در آن امکان پذیر نمی باشد.

هارد دیسک داخلی اینترنال وسترن دیجیتال یک ترابایت بنفش، دارای نوع رابط SATA 3.0 است که از سرعت چرخش اطلاعات به میزان 5400 دور در دقیقه بهره می برد. همچنین سرعت ذخیره سازی این اطلاعات به مقدار برابر با 6 گیگابایت بر ثانیه نیز مجهز می باشد. این هارد دارای خروجی ۳۲ دوربین می باشد. به این معنی امکان ثبت ۳۲ دوربین را به صورت همزمان و یکجا به خوبی فراهم می کند. دمای محیطی که هارد دیسک weetern digital 1tb بنفش می تواند به خوبی تحمل کند به میزان 0 الی 60 درجه سانتی گراد می باشد. گذشته از این ها، از سایز استاندارد  26×101×147 میلیمتر و وزن مناسب 640 گرم برخوردار می باشد.

قیمت هارد دوربین مداربسته

قیمت هارد دوربین مداربسته

کاربران، همکاران، فروشگاه داران و غیره می توانند انواع هارد دیسک های داخلی وسترن بنفش در هر ظرفیتی که لازم دارند را از طریق نمایندگی های تکنودوربین با قیمت ارزان پیدا کنند. لازم به ذکر است که تمامی محصولات وسترن دیجیتال قابل ارائه توسط تکنو دوربین دارای ضمانت نامه رسمی می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما