فروش ups دوربین مداربسته با قیمت مناسب

فروش ups دوربین مداربسته که مارک های مختلفی در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند و برای این که بتوان یو پی اس مخصوص دوربین را با قیمت مناسب و در عین حال بهترین کیفیت خریداری کنید می توانید از طریق این مرکز اقدام کنید.
دستگاه ups که از کلمه لاتین Uninterruptible power supply مخفف گرفته شده است به معنی منبع تغذیه بدون توقف می باشد که یک دستگاه الکترونیکی می باشد که با استفاده از آن می توان برق مورد نیاز وسایل الکترونیکی را در مواقع قطعی تامین نماید.

وظایف یو پی اس

    1. تغذیه تجهیزات در صورت قطع برق
    2. محافظت از تجهیزات در مقابل افزایش یا کاهش های ناگهانی ولتاژ
    3. محافظت در مقابل بی ثباتی در فرکانس برق شهر
    4. محافظت در مقابل نویز

محاسبه یو پی اس مناسب دوربین مداربسته

  1. یو پی اس برای 4 تا دوربین: برای 4 دوربین و دستگاه دی وی آر و تجهیزات جانبی آن مانند منبع تغذیه شما معمولا به حدود 50 وات توان نیاز خواهید داشت. برای تامین این توان حداقل باید از یک UPS با توان 600VA استفاده شود. یک UPS 600VA با باتری 7 آمپر/ساعت حدود 40 دقیقه میتواند سیستم مداربسته شما را روشن نگه دارد. باتری 9آمپر/ساعت همین زمان را به حدود 1 ساعت می رساند و با دو باتری 7 آمپر/ساعت شما حدود 1 ساعت و چهل دقیقه سیستم را به صورت فعال تغذیه خواهید کرد.
  2. یو پی اس برای 8 تا دوربین: برای هشت دوربین و دستگاه DVR و تجهیزات جانبی باید حداقل از یک UPS با توان 1000VA استفاده کنید.یک UPS 1000VA با دو باتری 7 آمپر/ساعت میتواند تجهیزات شما را برای 1 ساعت روشن نگه دارد. در صورتی که باتری را تا 2 باتری 9 آمپر/ساعت افزایش دهید این زمان به 1 ساعت و 20دقیقه می رسد. این زمان برای سه باتری 9 آمپر/ساعت به 2 ساعت خواهد رسید.
  3. یو پی اس برای 16 نا دوربین: برای 16 دوربین و دستگاه DVR و تجهیزات جانبی باید حداقل از یک UPS با توان 1000VA استفاده کنید.یک UPS 1000VA با دو باتری 7 آمپر/ساعت میتواند تجهیزات شما را برای 30 دقیقه روشن نگه دارد. در صورتی که باتری را تا 2 باتری 9 آمپر/ساعت افزایش دهید این زمان به 40دقیقه می رسد. این زمان برای سه باتری 9 آمپر/ساعت به 1 ساعت خواهد رسید.

محاسبه یو پی اس مناسب دوربین مداربسته

ups دوربین مداربسته که در برندهای مختلفی موجود می باشد و برای دسترسی به قیمت مناسب می توانید از طریق این مرکز اقدام کنید.

منبع: iransecurity.org

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما