فروش دوربین خودکاری مخفی زیبا

فروش دوربین خودکاری که یکی از زیر مجموعه های مخفی محسوب می شود که از ظاهری شکیل و زیبا برخوردار می باشد و قابلیت این را دارد که فیلم برداری و عکس برداری از محیط را با کیفیت خوب داشته باشد. جهت دسترسی جامع به کلیه دوربین های مخفی می توانید همین حالا از طریق این وب سایت ثبت سفارش نمایید.
با توجه به اهمیتی و نقش بسزایی که دوربین مداربسته در تامین امنیت دارد منجر شده است که هر چند وقت یک بار شاهد طراحی مدل های مختلف ریز و مخفی تا دیگر دوربین های معمول و رایج باشیم که هر کدام از شکل ظاهر و قابلیت های منحصری برخوردار می باشند. دوربین مخفی خودکاری یکی از انواع مخفی می باشد که در قالب یک خوکار لنز دوربین جاسازی شده است.

فروش دوربین خودکاری مخفی زیبا

ویژگی های دوربین خودکاری

  1. اندازه و ابعاد کوچک
  2. وزن کم
  3. باطري ليتيوم داخلي قابل شارژ با USB
  4. حافظه داخلی
  5. قابل مشاهده بر روي كامپوتر
  6. قابل استفاده به عنوان فلش
  7. ضبط با كيفيت AVI
  8. ضبط صدا
  9. ضبط فیلم
  10. قابلیت گرفتن عکس
  11. زیبا و لاکچری
  12. ضبط کننده ویدیو / صوتی
  13. وضوح ویدیو: 1920*1080 در قالب AVI
  14. درست مثل یک قلم معمولی از آن استفاده کنید
  15. مدت زمان پر شدن باتری : 3 ساعت
  16. ضبط صدای شفاف
  17. 75 دقیقه نگهداری شارژ

فروش دوربین خودکاری مخفی زیبا

دوربین خودکاری فول اچ دی

خودکار دوربین دار بهنگام فیلمبرداری، صدا ها را نیز به خوبی و وضوح بالا ضبط خواهد کرد. میکروفنی که داخل این خودکار دوربین دار قرار دارد، فیلتر دار است به این منظور که صدا ها را بدون نویز تحویل کاربر می دهد. کاربر می تواند مانند یک خودکار معمولی از این دوربین مداربسته استفاده کند و با آن بنویسد. ظاهر این خودکار هیچ تفاوتی با خودکار های معمولی دیگر ندارد و کاملا شبیه خودکارهای دیگر است.

کیفیت فیلم‌برداری خودکار دوربین‌ دار ۱۰۸۰ × ۱۴۴۰ و فرمت AVI است. و با سرعت ضبط بالا (۳۰ فریم در ثانیه) تضمین می‌کند که فیلم‌ها حتی در صورت وجود لرزش صاف و روشن گرفته می‌ شود. این خودکار دوربین دار کوچک مجهز به میکروفن داخلی است که امکان ضبط صدا را نیز به شما خواهد داد. خودکار دوربین دار دارای باتری لیتیومی است و زمان دشارژ شدن باتری ۱/۳۰ الی ۲ ساعت فیلمبرداری است و مدت زمان شارژ با کامپیوتر ۳ ساعت است.

فروش دوربین خودکاری مخفی زیبا

دوربین کوچک مدل خودکار

این دوربین کوچک مدل خودکار باقابلیت های فوق العاده و کیفیت فیلمبرداری بسیار بالا ، یک گزینه بسیار عالی برای دوربین های مراقبتی (منظور از مراقبتی دوربینی است که برای مراقبت و نظارت بر روی کار فرد یا افرادی صورت پذیرد ، به عنوان مثال مراقبت از پرستار بچه ) می باشد ، از طرفی با قیمت بسیار مناسب ، و مدل های بسیار مختلف می تواند ، انتخاب بسیار خوب و عالی برای فرد خریدار باشد. با این دوربین خوکاری چند منظوره می‌توانید فیلم و عکس بگیرید و هم می‌توانید با آن بنویسید .

حافظه خودکار دوربین دار 1100P تا ۳۲ Gb حافظه SD را پشتیبانی می‌کند. برای دیدن فیلم‌ها و عکس‌های خودکار دوربین دار 1100P می‌توان آن را با پورت USB و یا کابل شارژ به کامپیوتر وصل کرد و باطری این قلم هم در این حین شارژ می‌شود.

خودکار دوربین‌دار رم خور

خودکار دوربین دار دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا می‌باشد. این خودکار یک دوربین مخفی دارد که قابلیت عکاسی و فیلم‌برداری با کیفیت  HD را فراهم می‌آورد. به‌علاوه، روان‌نویس دوربین‌دار مجهز به یک میکروفون داخلی برای ضبط صداهای محیطی است. بدنه خودکار فلزی و ضدخش بوده و سبت به مدل‌های قدیمی از کیفیت بالاتری برخوردار است. باتری تعبیه شده در این روان‌نویس، یک باتری لیتیومی با قابلیت شارژ مجدد می‌ باشد.

خودکار دوربین‌دار از HDMI پشتیبانی می‌کند. این کابل اولین و تنها رابط تجاری برای انتقال غیر فشرده همزمان تصویر و صدا به صورت دیجیتال است. نوعی پورت ارتباطی است که قابلیت انتقال تصویر و صدا با کیفیت بالا را تنها با استفاده از یک کابل به کاربران ارائه می‌دهد.

 

فروش دوربین خودکاری مخفی زیبا

فروش دوربین خودکاری مخفی

دوربین مخفی که در انواع مختلفی طراحی شده اند در اینجا برای مثال به چند مورد آن اشاره می کنیم برای مثال دوربین لامپی، مینیاتوری یا پین هول، دوربین طرح سویچ، ساعت دیواری و رومیزی و … را شامل می شود که از رنج قیمت تقریبی 250 هزار تا 750 هزار تومان به فروش می رسند.
مجموعه بازرگانی امنیت منصوری با ارائه محصولاتی به روز و بهترین مدل ها آماده ارائه خدمات و پشتیبانی به صورت عمده و خرده به شما عزیزان می باشد. شما می توانید انواع دوربین مداربسته بیسیم مخفی رم خور از جمله دوربین خودکاری را از این مرکز فروش خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما