دوربین مداربسته سیم کارتی ارزان فروش

دوربین مداربسته سیم کارتی که یکی از مدل های بیسیم محسوب می شود که با استفاده از هر کدام اپراتورهای سیم کارت در داخل جایگاه مشخصی که در آن تعبیه شده است می تواند از راه دور و برای جاهایی که امکان دسترسی به اینترنتی ندارند، روی گوشی تصاویر را به طور زنده نمایش دهد. دوربین سیم کارتی شامل دوربین بولت، گردان و مخفی می باشد که در این مرکز مقرون به صرفه و ارزان به فروش می رسد.
با توجه به اهمیت ویژه ای که سیستم های امنیتی و نظارتی در زمینه حفاظت و ایمنی اشخاص و اموال آن ها دارد باعث شده است که پیشرفت های چشمگیری در طراحی و تولید آن ها صورت گیرد که مطابق با نیاز جامعه و به روز باشد. مدل های مختلفی شامل سیم کارتی، باطری خور، رم خور، وای فای و … تولید شود.

دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست؟

دوربین مداربسته سیم کارت خور مدلی از دوربین های بیسیم می باشد که با استفاده از سیم کارت 3g یا 4g تصاویر را انتقال می دهد و می توان به طور زنده روی گوشی های هوشمند و تبلت از هر نقطه که باشید مشاهده نمود. استفاده از این دوربین ها برای مکان هایی که دسترسی به اینترنت ندارند بهترین گزینه می باشد و نسل جدیدی از سیستم های مداربسته است.

دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست؟

قابلیت های دوربین مداربسته سیم کارتی

  1. قابلیت فیلم برداری، عکس برداری
  2. موری خور یا حافظه دار
  3. ضبط صدا
  4. مکالمه دوطرفه
  5. دید در شب
  6. قابلیت سنور حساس به حرکت (motin detection)
  7. باتری داخلی
  8. نصب و راه اندازی راحت
  9. دارای برنامه کاربردی گوشی های موبایل با سیستم عامل اندروید و IOS
  10. بدون کابل کشی

قابلیت های دوربین مداربسته سیم کارتی

دوربین مداربسته سیم کارت خور چرخشی

با توجه به قابلیت و موارد گفته شده درباره دوربین سیم کارتی مداربسته چرخشی سیم کارت خور این امکان را دارد که بتواند در جهت های افقی و عمودی گردش داشته باشد و محیط را تحت پوشش قرار دهد و همچنین دیگر موارد گفته شده در مورد قابلیت و مزایای دوربین های سیم کارتی را دارد باشد.

دوربین مداربسته سیم کارت خور چرخشی

خرید دوربین مداربسته سیم کارتی

دوربین مداربسته سیم کارتی را که شامل دوربین های کوچک و مخفی، بولت و چرخشی می باشد می باشد و از رنج قیمت مختلفی برخوردار می باشد و به طور تقریبی مابین 600 تا 1200 هزار تومان دارا می باشند. جهت خریدی مطمئن و بدون نگرانی می توانید با مجموعه معتبر ما ارتباط برقرار کنید و مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید.

جهت خريد و فروش محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مهندس منصوري
راه ارتباطي:
خرید دوربین مداربسته سیم کارتی شماره موبایل: 09186665308

منبع: iransecurity.org

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما